quote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Zoals ik al zei, de islamitische wereld staat er bekend om zo goed om te gaan met verkrachte vrouwen,quote:
in de vae worden er genoeg verkrachters veroordeeld. we hadden het over de vae en niet 'de islamitische wereld'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de islamitische wereld staat er bekend om zo goed om te gaan met verkrachte vrouwen,![]()
.
De VAE hanteert gewoon veel islamitische wetgeving dus ik denk dat er prima gesproken kan worden over de islamitische wereld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef zaid het volgende:
[..]
in de vae worden er genoeg verkrachters veroordeeld. we hadden het over de vae en niet 'de islamitische wereld'.
Luchthavens zijn goed beschermd en raketten halen vaak vliegtuigen niet eens, Israelische vliegtuigen hebben raketafweersystemen, je kan prima op die luchthaven vliegen. Dat betekent niet dat er in het rest van land geen risico is.quote:
nee, want wat er in de rest van de 'islamistsiche wereld' gebeurt heeft niks te maken met de situatie in de vae.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:26 schreef Taxandria het volgende:
[..]
De VAE hanteert gewoon veel islamitische wetgeving dus ik denk dat er prima gesproken kan worden over de islamitische wereld.
Bijna dezelfde wetgeving, dus wat betreft is de vergelijking gerechtvaardigd, wellicht niet zo strikt als in andere landen maar toch niet veel minder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:27 schreef zaid het volgende:
[..]
nee, want wat er in de rest van de 'islamistsiche wereld' gebeurt heeft niks te maken met de situatie in de vae.
wetgeving maakt niet uit, het gaat om de praktijk. maar jij maakt helemaal geen vergelijking.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:27 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Bijna dezelfde wetgeving, dus wat betreft is de vergelijking gerechtvaardigd, wellicht niet zo strikt als in andere landen maar toch niet veel minder.
Want in de praktijk staat de islamitische wereld er bekend om zo goed om te gaan met verkrachte vrouwen wil je zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef zaid het volgende:
[..]
wetgeving maakt niet uit, het gaat om de praktijk. maar jij maakt helemaal geen vergelijking.
Yeah right, dat is dan net zoiets als beweren dat alles binnen de EU een pot nat is qua wetgeving, dus als in Polen de homo's als beesten behandelt worden gebeurt dat hier ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:27 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Bijna dezelfde wetgeving, dus wat betreft is de vergelijking gerechtvaardigd, wellicht niet zo strikt als in andere landen maar toch niet veel minder.
het is niet relevant want we hadden het over het vae...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:30 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Want in de praktijk staat de islamitische wereld er bekend om zo goed om te gaan met verkrachte vrouwen wil je zeggen![]()
![]()
![]()
.
Daily Sabah, klinkt wel lekker objectief iig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.dailysabah.com(...)s-israeli-politician
Mooi man, die democratie in Israel. Een voorbeeld voor de regio...
Ik ken de krant/site verder niet. Zou ze het in andere media niet gezegd hebben?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daily Sabah, klinkt wel lekker objectief iig.
Ze heeft het wel gezegd, maar dat wijf is gestoord. Wel weer typisch dat Y-Long dan meteen weer haar als voorbeeld moet stellen voor heel Israel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daily Sabah, klinkt wel lekker objectief iig.
Wel, en ze werd met Hitler vergeleken door Erdogan:quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ken de krant/site verder niet. Zou ze het in andere media niet gezegd hebben?
Ah de ene debiel vindt de andere debiel een nazi, mooie landenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wel, en ze werd met Hitler vergeleken door Erdogan:
Gaza Crisis: Turkey PM Erdogan Compares Israeli Politician Ayelet Shaked to Adolf Hitler
http://www.ibtimes.co.uk/(...)adolf-hitler-1456748
Lief zijn ze voor elkaar hequote:Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah de ene debiel vindt de andere debiel een nazi, mooie landen.
Ik zie het ja. Was zelf ook al wat research aan het doen, maar ze zet die shit gewoon zelf op haar Facebook enzo, en gaat vervolgens doen alsof de linkse media haar woorden verdraaid...(!)quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Gaza Crisis: Turkey PM Erdogan Compares Israeli Politician Ayelet Shaked to Adolf Hitler
Hier nog een paar met een "voorbeeldfunctie"quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.theguardian.co(...)led-friend-need-killquote:An Israeli academic has claimed that raping wives and mothers of Palestinian Hamas militants is the only thing that could deter further terrorist attacks.
quote:Tomer Siyonov, 22, a friend of the dead soldier, who finished his own compulsory army service two months ago, drew deeply on a cigarette as the eulogies were delivered. "Hamas killed my friend; we need to kill them – not just the Hamas militants but all the people in Gaza," he said.
quote:In Haifa, a mixed city, an anti-war protest on the same day was confronted with rightwingers, chanting: "Death to Arabs". The city's Israeli-Arab deputy mayor and his son were beaten up.
twitter:minafayek twitterde op woensdag 23-07-2014 om 00:13:03Today the churches of Jerusalem jointly held a mass for Gaza. Clerics wore Palestinian scarfs. http://t.co/7yTC1yjyUR http://t.co/lcRtkr6yp8 reageer retweet
De Joodse hondenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:53 schreef Reki het volgende:
[ afbeelding ]twitter:minafayek twitterde op woensdag 23-07-2014 om 00:13:03Today the churches of Jerusalem jointly held a mass for Gaza. Clerics wore Palestinian scarfs. http://t.co/7yTC1yjyUR http://t.co/lcRtkr6yp8 reageer retweet
Er bestaat dan ook zoiets als Europese wetgeving, die is voor de hele EU min of meer gelijk, met nationale en lokale verschillen, hoe dan ook kan je voor de EU soms ook generaliseren op bepaalde punten, niet voor alles maar dat is ook niet wat ik doe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:32 schreef moussie het volgende:
[..]
Yeah right, dat is dan net zoiets als beweren dat alles binnen de EU een pot nat is qua wetgeving, dus als in Polen de homo's als beesten behandelt worden gebeurt dat hier ook.
Een land met islamitische wetgeving of iig proberen ze zich daar min of meer aan te houden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:33 schreef zaid het volgende:
[..]
het is niet relevant want we hadden het over het vae...
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
Goede bron man zucht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
Erdoganquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Erdogan, Hamas, Saddam, allemaal hele lieve mensenquote:
De schoonzoon van van Erdogan is eigenaar van de krant, dus dat zij het plaatsen en er aandacht aan besteden, zegt dan wel weer voldoende.quote:
Dat is wel wat je doet, je neemt overeenkomsten in sommige islamitische landen en zet ze neer alsof dat voor alle islamitische landen zou tellen. Ook de islamitische wereld kent nationale en lokale verschillen, niet alle landen kennen automatisch een shariawetgeving alleen maar omdat ze islamitisch zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef Taxandria het volgende:
Er bestaat dan ook zoiets als Europese wetgeving, die is voor de hele EU min of meer gelijk, met nationale en lokale verschillen, hoe dan ook kan je voor de EU soms ook generaliseren op bepaalde punten, niet voor alles maar dat is ook niet wat ik doe.
En niet alle sharia wetgeving is hetzelfde, integendeel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat is wel wat je doet, je neemt overeenkomsten in sommige islamitische landen en zet ze neer alsof dat voor alle islamitische landen zou tellen. Ook de islamitische wereld kent nationale en lokale verschillen, niet alle landen kennen automatisch een shariawetgeving alleen maar omdat ze islamitisch zijn.
... en met dat argument keur je dus alles goed wat Israel doet... dus alle oproepen tot genocide en verkrachting, de afslachting van onschuldige kinderen, het gebruik van witte fosfor...etc etc...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erdogan, Hamas, Saddam, allemaal hele lieve mensen.
Eerst een zooi nare dingen verzinnen om me schuldig te laten voelen werkt niet hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en met dat argument keur je dus alles goed wat Israel doet... dus alle oproepen tot genocide en verkrachting, de afslachting van onschuldige kinderen, het gebruik van witte fosfor...etc etc...
Oftewel, je geeft geen fuck om 'goed' of 'slecht', of mensenrechten, of onschuldige slachtoffers. Je geeft alleen maar om 1 kamp, en dat is het kamp dat 'anti-islam' is, en alles wat dat kamp doet, is OK, en alle berichten die de misdaden melden, zijn 'onbetrouwbare bron' en 'propaganda'...
... toch...?
Denk nog iets langer na dan "niet" ok?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Precies, ook daarin heb je de eerder genoemde nationale en lokale verschillen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En niet alle sharia wetgeving is hetzelfde, integendeel.
Je comment slaat nog steeds nergens op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk nog iets langer na dan "niet" ok?
Nee, je snapt het gewoon niet, geeft niet. Lees maar gewoon iets waar je niet voor hoeft na te denken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je comment slaat nog steeds nergens op.
Is het die weer die tijd van de maand voor je?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je snapt het gewoon niet, geeft niet. Lees maar gewoon iets waar je niet voor hoeft na te denken.
Nee, ik maak gewoon een "grap" en jij snapt hem niet, dat is mijn probleem niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is het die weer die tijd van de maand voor je?
Pro-watquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben pro-isreal, wat doe je er tegen?
Wat is er grappig aan mensen "joodse honden" te noemen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik maak gewoon een "grap" en jij snapt hem niet, dat is mijn probleem niet.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:11 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Een land met islamitische wetgeving of iig proberen ze zich daar min of meer aan te houden.
Volgens mij begrijpt niemand zijn "geniale" grap.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is er grappig aan mensen "joodse honden" te noemen?
Oh noes, wat een enorme spelfoutquote:
... dus het hele verhaal is niet waar, zeg je nu...? Er klopt niets van?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:14 schreef Taxandria het volgende:
[..]
De schoonzoon van van Erdogan is eigenaar van de krant, dus dat zij het plaatsen en er aandacht aan besteden, zegt dan wel weer voldoende.
Integendeel, ik heb het over hoe de islamitische wereld omgaat met verkrachte vrouwen, ik ken daar weinig goede voorbeelden van. En ik weet heel goed dat shariawetgeving ook per land of groep of interpretatie kan verschillen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat is wel wat je doet, je neemt overeenkomsten in sommige islamitische landen en zet ze neer alsof dat voor alle islamitische landen zou tellen. Ook de islamitische wereld kent nationale en lokale verschillen, niet alle landen kennen automatisch een shariawetgeving alleen maar omdat ze islamitisch zijn.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef waht het volgende:
Weer een dag waarop elke Hamas-mongool gaat geilen op burgerdoden.
Daar mogen ze fijn over peinzen eenmaal aangekomen in de hel.
Ik begrijp het heel goed eigenlijk ik dacht dat er geen uitleg nodig was maar misschien ben jij een speciaal geval.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpt niemand zijn "geniale" grap.
Ik zeg vraagtekens bij de bron maar interessant dat je die aanhaalt of ging het jou om het artikel in die dubieuze bron?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dus het hele verhaal is niet waar, zeg je nu...? Er klopt niets van?
Weer zo'n fijne bron, benieuwd wanneer AlJazeera eens kritiek durft te hebben op anti-Israel groeperingen zoals Hamas, maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
http://america.aljazeera.(...)twitterfacebook.html
Helaas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is Taxandria het nieuwe account van Toofastforyou21? of wat
het is opnieuw gewoon niet relevantquote:
Van mij mag het.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso mag men hier op FOK! wel eens stevig gaan checken op kloon-accountjes...
Want iedereen die niet pro-gaza is is vast een relkloon he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso mag men hier op FOK! wel eens stevig gaan checken op kloon-accountjes...
Dat staat er niet, of wel?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want iedereen die niet pro-gaza is is vast een relkloon he?
Ah, weer een super intelligente conclusie van HeatWave.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want iedereen die niet pro-gaza is is vast een relkloon he?
Het is sowieso een totaal irrelevante opmerking.quote:
En jij bent eigenlijk ook nauwelijks een haar beter, de enige reden dat je de Palestijnen steunt is omdat je uit islamitische, of wellicht Arabische, overwegingen meent te denken je broeders en zusters te steunen, heb je jezelf nooit afgevraagd waarom je de Palestijnen steunt?quote:
nee hoor, doen ze genoeg. hier prijst al jazeera zelfs israel:quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:40 schreef Taxandria het volgende:
Weer zo'n fijne bron, benieuwd wanneer AlJazeera eens kritiek durft te hebben op anti-Israel groeperingen zoals Hamas, maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd.
ik steun de palestijnen omdat ze onderdrukt worden en hun land wordt bezet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:53 schreef Taxandria het volgende:
[..]
En jij bent eigenlijk ook nauwelijks een haar beter, de enige reden dat je de Palestijnen steunt is omdat je uit islamitische, of wellicht Arabische, overwegingen meent te denken je broeders en zusters te steunen, heb je jezelf nooit afgevraagd waarom je de Palestijnen steunt?
Het gebrek aan zelfreflectie irriteert me vaak bij moslims overigens.
Daar zijn moslims wel tamelijk uniek in ja. Oh, wacht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:53 schreef Taxandria het volgende:
Het gebrek aan zelfreflectie irriteert me vaak bij moslims overigens.
Het ging over dubbel-accounts, dus in die mate was het relevant.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is sowieso een totaal irrelevante opmerking.
De FP is al helemaal irrelevant, maar hier op het forum worden constant kloonscans gedaan. En een kloon is ook helemaal niet verboden oid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ging over dubbel-accounts, dus in die mate was het relevant.
Op de FP merk je het soms wel, dat je eerst met een ratio 3-1 gelijk krijgt op een post, en dan opeens binnen een paar minuten allemaal minnetjes en geen plusjes, en daarna trekt zich dat weer recht naar de eerdere 3-1 ratio.
Daar mag best op gechecked worden, wat destijds bij de invoering van het systeem toegezegd werd...
Je begrijpt het niet: iedere bron die iets negatiefs zegt over de genodice door Israel, is bij voorbaat een onbetrouwbare bron.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef zaid het volgende:
[..]
nee hoor, doen ze genoeg. hier prijst al jazeera zelfs israel:
Maar troll- en relkloons zijn wel zeer ongewenst, lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De FP is al helemaal irrelevant, maar hier op het forum worden constant kloonscans gedaan. En een kloon is ook helemaal niet verboden oid.
We zitten hier op het forum, ik kom nooit op de FP en het is gewoon een totaal ander onderdeel. Eigen beleid en crew.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maar troll- en relkloons zijn wel zeer ongewenst, lijkt me.
En hoezo is de FP 'irrelevant'? Wie beslist dat? Jij? Want ik vind de FP helemaal niet irrelevant. Dat is zo'n beetje je uithangbord voor FOK!.
Het trieste is eigenlijk dat niemand zich afvraagt wat hij/zij zou doen als hij in hun schoenen zou staan .. met zo'n 'tsunami' van Europese Joden, joden en zionisten die hun eigen staat op jouw grondgebied stichten. We worden hier bang gemaakt met het spookbeeld dat de Marokkanen/moslims over x jaar de meerderheid zullen zijn en het land overnemen, en velen schreeuwen moord en brand over grenzen dicht, niemand meer binnenlaten en liefst terugsturen etc etc .. maar daar is dat dus echt gebeurd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef zaid het volgende:
[..]
ik steun de palestijnen omdat ze onderdrukt worden en hun land wordt bezet.
christenen in de arabische wereld steunen net zo goed palestina
"Ja... maar.... moslims is anders.... want islam.... haatbaarden.... onze vrouwen..... onze geiten.... jihaad.... onze banen.... onze buurten.... yadayadayada.... LEVE GEERT WILDERS!!!"quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Het trieste is eigenlijk dat niemand zich afvraagt wat hij/zij zou doen als hij in hun schoenen zou staan .. met zo'n 'tsunami' van Europese Joden, joden en zionisten die hun eigen staat op jouw grondgebied stichten. We worden hier bang gemaakt met het spookbeeld dat de Marokkanen/moslims over x jaar de meerderheid zullen zijn en het land overnemen, en velen schreeuwen moord en brand over grenzen dicht, niemand meer binnenlaten en liefst terugsturen etc etc .. maar daar is dat dus echt gebeurd.
Dus eigenlijk heeft Wilders gewoon gelijk volgens jou?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Het trieste is eigenlijk dat niemand zich afvraagt wat hij/zij zou doen als hij in hun schoenen zou staan .. met zo'n 'tsunami' van Europese Joden, joden en zionisten die hun eigen staat op jouw grondgebied stichten. We worden hier bang gemaakt met het spookbeeld dat de Marokkanen/moslims over x jaar de meerderheid zullen zijn en het land overnemen, en velen schreeuwen moord en brand over grenzen dicht, niemand meer binnenlaten en liefst terugsturen etc etc .. maar daar is dat dus echt gebeurd.
Als jij geschiedenis/politicologie hebt gestudeerd en/of je verdiept hebt in dit conflict, kun jij met een rationeel verstand niet pro-israel zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:06 schreef moussie het volgende:
[..]
Gewoon een ruil doen: Alle moslims naar Israel, en alle Joden naar Nederland. Maken ze van het Anne-Frank huisje hun bedevaarts-oord, want dat is het voor velen nu al...quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Wilders gewoon gelijk volgens jou?
Dan zou je toch van deze meneer moeten leren dat Israel helemaal niet zo verkeerd is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:54 schreef zaid het volgende:
[..]
nee hoor, doen ze genoeg. hier prijst al jazeera zelfs israel:
Onzin, en je weet het, dat is dus dat gebrek aan zelfreflectie, het heeft niks met onderdrukking te maken, want waarom loop je anders met een avatar van dictator Saddam Hoessein rond?!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:57 schreef zaid het volgende:
[..]
ik steun de palestijnen omdat ze onderdrukt worden en hun land wordt bezet.
christenen in de arabische wereld steunen net zo goed palestina
ah als al jazeera iets positiefs zegt over israel hebben ze opeens wel gelijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:36 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dan zou je toch van deze meneer moeten leren dat Israel helemaal niet zo verkeerd is.
Ik vind het opvallend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar zijn moslims wel tamelijk uniek in ja. Oh, wacht.
tijdens saddam was het rustig en vredig in irak, en was vrijwel alles beter ( onderwijs, veiligheid enz.). tevens stierf hij als een martelaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Onzin, en je weet het, dat is dus dat gebrek aan zelfreflectie, het heeft niks met onderdrukking te maken, want waarom loop je anders rond met een avatar van dictator Saddam Hoessein gaar?!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef zaid het volgende:
[..]
ah als al jazeera iets positiefs zegt over israel hebben ze opeens wel gelijk
De uitzondering laat zien hoe enorm onbetrouwbaar die zender is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:37 schreef zaid het volgende:
[..]
ah als al jazeera iets positiefs zegt over israel hebben ze opeens wel gelijk
net zo betrouwbaar als cnn, bbc enzquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:40 schreef Taxandria het volgende:
[..]
[..]
De uitzondering laat zien hoe enorm onbetrouwbaar die zender is.
Haha, kortom je geeft er geen fuck om dat moslims worden onderdrukt, ten minste je geeft er geen fuck om als ze maar door andere moslims worden onderdrukt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:39 schreef zaid het volgende:
[..]
tijdens saddam was het rustig en vredig in irak, en was vrijwel alles beter ( onderwijs, veiligheid enz.). tevens stierf hij als een martelaar.
je mocht alleen geen kritiek hebben op saddam, niet te vergelijken met de onderdrukking van israel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:41 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Haha, kortom je geeft er geen fuck om dat moslims worden onderdrukt, ten minste je geeft er geen fuck om als ze door andere moslims worden onderdrukt.
omdat ze meer bij jou wereldbeeld passenquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:43 schreef zaid het volgende:
[..]
je mocht alleen geen kritiek hebben op saddam, niet te vergelijken met de onderdrukking van israel.
irak na saddam is 10000x erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |