Een land met islamitische wetgeving of iig proberen ze zich daar min of meer aan te houden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:33 schreef zaid het volgende:
[..]
het is niet relevant want we hadden het over het vae...
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.dailysabah.com(...)s-israeli-politician
Mooi man, die democratie in Israel. Een voorbeeld voor de regio...
Goede bron man zucht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.dailysabah.com(...)s-israeli-politician
Mooi man, die democratie in Israel. Een voorbeeld voor de regio...
Erdoganquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:43 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wel, en ze werd met Hitler vergeleken door Erdogan:
Gaza Crisis: Turkey PM Erdogan Compares Israeli Politician Ayelet Shaked to Adolf Hitler
http://www.ibtimes.co.uk/(...)adolf-hitler-1456748
Erdogan, Hamas, Saddam, allemaal hele lieve mensenquote:
De schoonzoon van van Erdogan is eigenaar van de krant, dus dat zij het plaatsen en er aandacht aan besteden, zegt dan wel weer voldoende.quote:
Dat is wel wat je doet, je neemt overeenkomsten in sommige islamitische landen en zet ze neer alsof dat voor alle islamitische landen zou tellen. Ook de islamitische wereld kent nationale en lokale verschillen, niet alle landen kennen automatisch een shariawetgeving alleen maar omdat ze islamitisch zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef Taxandria het volgende:
Er bestaat dan ook zoiets als Europese wetgeving, die is voor de hele EU min of meer gelijk, met nationale en lokale verschillen, hoe dan ook kan je voor de EU soms ook generaliseren op bepaalde punten, niet voor alles maar dat is ook niet wat ik doe.
En niet alle sharia wetgeving is hetzelfde, integendeel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat is wel wat je doet, je neemt overeenkomsten in sommige islamitische landen en zet ze neer alsof dat voor alle islamitische landen zou tellen. Ook de islamitische wereld kent nationale en lokale verschillen, niet alle landen kennen automatisch een shariawetgeving alleen maar omdat ze islamitisch zijn.
... en met dat argument keur je dus alles goed wat Israel doet... dus alle oproepen tot genocide en verkrachting, de afslachting van onschuldige kinderen, het gebruik van witte fosfor...etc etc...quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erdogan, Hamas, Saddam, allemaal hele lieve mensen.
Eerst een zooi nare dingen verzinnen om me schuldig te laten voelen werkt niet hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en met dat argument keur je dus alles goed wat Israel doet... dus alle oproepen tot genocide en verkrachting, de afslachting van onschuldige kinderen, het gebruik van witte fosfor...etc etc...
Oftewel, je geeft geen fuck om 'goed' of 'slecht', of mensenrechten, of onschuldige slachtoffers. Je geeft alleen maar om 1 kamp, en dat is het kamp dat 'anti-islam' is, en alles wat dat kamp doet, is OK, en alle berichten die de misdaden melden, zijn 'onbetrouwbare bron' en 'propaganda'...
... toch...?
Denk nog iets langer na dan "niet" ok?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Precies, ook daarin heb je de eerder genoemde nationale en lokale verschillen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En niet alle sharia wetgeving is hetzelfde, integendeel.
Je comment slaat nog steeds nergens op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk nog iets langer na dan "niet" ok?
Nee, je snapt het gewoon niet, geeft niet. Lees maar gewoon iets waar je niet voor hoeft na te denken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je comment slaat nog steeds nergens op.
Is het die weer die tijd van de maand voor je?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je snapt het gewoon niet, geeft niet. Lees maar gewoon iets waar je niet voor hoeft na te denken.
Nee, ik maak gewoon een "grap" en jij snapt hem niet, dat is mijn probleem niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is het die weer die tijd van de maand voor je?
Pro-watquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben pro-isreal, wat doe je er tegen?
Wat is er grappig aan mensen "joodse honden" te noemen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik maak gewoon een "grap" en jij snapt hem niet, dat is mijn probleem niet.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:11 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Een land met islamitische wetgeving of iig proberen ze zich daar min of meer aan te houden.
Volgens mij begrijpt niemand zijn "geniale" grap.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is er grappig aan mensen "joodse honden" te noemen?
Oh noes, wat een enorme spelfoutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |