Waar wil je heen dan jongen? Thailand? Een land waar kinderen verkocht worden aan pedo's zoals jij?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ik had het over mogelijk verhuizen naar een land waar op het moment dat je in de buurt van een kind komt ouders niet meteen doen alsof je ze wat aan probeert te doen en waar je dus ook gewoon een normale omgang kan hebben.
Jij zou dat toch juist moeten begrijpen? Volgens dit topic weet je daar zelf namelijk alles van.quote:Nee, ik probeer antwoord te krijgen op de vraag waarom het niet kan volgens de huidige maatschappij, omdat ik de huidige "het is schadelijk voor het kind" verder dan dat ze er mogelijk op worden aangekeken door hun omgeving, een beetje erg vaag. En voor het "vies en gebruikt" voelen, zie ik al net zo weinig aanwijzingen.
Jij gaat echt tot het uiterste hè om de schuld buiten jezelf te leggen. Nu ben ''ik'' al verantwoordelijk voor de pedofiele daden die jij mogelijk gaat uitvoeren??? Het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als je de OP helemaal had gelezen was het wel duidelijk geweest wat ik bedoelde. En zo vreemd vind ik het niet als een 10 jarige een 6 jarige wil knuffelen. Door jou vooroordelen push jij mensen in een richting die ze proberen te vermijden. Dát is juist een zieke gedachtegang. Als ik nou, door dat jij zo loopt te roepen dat ik het toch wel een keer ga doen, nu maar besluit het maar gewoon te gaan doen, dan ben jij net zo schuldig als ik dat zou zijn.
En nogmaals, ik snap dat het moeilijk is in die botte kop van je te krijgen, maar ik ben GÉÉN pedofiel!
Inderdaad. Dat hangt me ook echt de keel uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Quote en reageer eens niet zo selectief.
Waarom 'wil' je eigenlijk hulp zoeken? Ik lees nergens dat jij zelf problemen hebt met je geaardheid... Het enige dat jij blijkbaar als probleem ervaart zijn wetgeving en maatschappelijke normen. Hulp heeft alleen zin bij intrinsieke motivatie en dat is nou net wat ik mis bij jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Waarom zou je een melding over mij willen maken als ik niets heb misdaan, niets van plan ben én ook nog eens hulp wil zoeken. Mensen zijn wel heel moeilijk tevreden te krijgen tegenwoordig.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat ik nooit een jongen zal mogen liefhebben, omdat het de moeite niet waard is? Dat is deprimerend, dan kan ik nog beter een spuitje halen bij de dokter en er maar geheel een einde aan maken.
Het is het waard.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Misschien dat het in deze maatschappij niet haalbaar is, maar gelukkig zijn er ook nog een boel andere landen en culturen op deze wereld.
Jij bent nog vele malen erger dan ik. Het is nogal een verwijt dat je mijn kant op gooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Reken er niet op dat als een persoon als Ouder1 mij in het echt kende en dit wist enkel een melding zou maken.
Dat staat er toch? Om er voor te zorgen dat je nooit een VGG krijgt voor het werken met kinderen/pubers en dat je op de radar verschijnt als er een zedendelict is gepleegd. Niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Waarom zou je een melding over mij willen maken als ik niets heb misdaan, niets van plan ben én ook nog eens hulp wil zoeken. Mensen zijn wel heel moeilijk tevreden te krijgen tegenwoordig.
Nee, je bent een potentiële kindermisbruiker. En dus moet je uit de buurt van kinderen/pubers blijven. Zolang je dat doet heb je voor 'figuren als ik' niets te vrezen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mensen "zoals mij" zijn dus al bij voorbaat kindermisbruikers? Nou dan kan ik die seksuoloog ook wel afbellen en een busje met geblindeerde ramen huren en een zonnebril met bruine glazen kopen. Hmmp... Is dat wat je wil? Zodat je kan roepen "zie mij gelijk hebben"?
Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling....
Dat ben je wel. Een 12 - 13 jarige heeft nog geen seksuele kenmerken van een volwassene.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En nogmaals, ik snap dat het moeilijk is in die botte kop van je te krijgen, maar ik ben GÉÉN pedofiel!
Dit geeft aan hoe jij loopt te draaien. Echt een heel ander verhaal dan jij daar neerzette.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Tering jij kan graven; het feit dat ik op 12 jarige leeftijd ben aangeraakt door een 55 jarige kerel, een predator én een pedofiel (wat ik beide niet ben), maakt mij nog geen getraumatiseerd slachtoffer. Hij zei dat ik knap was en hield z'n hand tussen m'n benen; toen ik zei dat nog nooit iemand tegen me gezegd had, bekende hij dat hij dat niet vond. Ik schold 'm uit en hij liet me weer gaan. Uiteindelijk vond ik het best wel grappig, hij overhandigde me een disk met CP en ik heb 'm meerdere malen gechanteerd. Dat is ook iets wat bewijst dat ik toen ook niet dacht als een kind. En ja, ik geef toe dat ik daardoor hier eerder achter ben gekomen. Door de CP, die ik overigens vrij snel daarna heb vernietigd. Ik was niet boos over het feit dat hij me aangeraakt heeft of omdat hij een pedofiel was; Ik was boos omdat ik er achter kwam dat hij met jongens van tussen de 6 en de 10 in zijn huis leefde die geen familie hadden die naar hun om keken en die waarschijnlijk systematisch werden verkracht. Ik was boos, omdat hij kinderen van de straat plukt en misbruikte.
Dat geeft weer eens aan wat jij voor mens bent. Je vindt het grappig dat een 55 jarige man opzoek is naar slachtoffers. En in plaats van hem aan te geven wil je er zelf beter van worden door hem te chanteren voor geld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Uiteindelijk vond ik het best wel grappig, hij overhandigde me een disk met CP en ik heb 'm meerdere malen gechanteerd.
Je geeft het toch gewoon toe dan hier dan je een pedoseksueel bent!quote:Dat is ook iets wat bewijst dat ik toen ook niet dacht als een kind. En ja, ik geef toe dat ik daardoor hier eerder achter ben gekomen. Door de CP, die ik overigens vrij snel daarna heb vernietigd.
Ja jongen, je was heel erg begaan met die kindjes. Zo erg dat je er een klein schatkistje in zag de betreffende man te chanteren. Daar hadden die slachtoffertjes natuurlijk heel veel aan dat jij geld verdiende met het geheim houden van deze man zijn delictenquote:Ik was niet boos over het feit dat hij me aangeraakt heeft of omdat hij een pedofiel was; Ik was boos omdat ik er achter kwam dat hij met jongens van tussen de 6 en de 10 in zijn huis leefde die geen familie hadden die naar hun om keken en die waarschijnlijk systematisch werden verkracht. Ik was boos, omdat hij kinderen van de straat plukt en misbruikte.
Dat is niet wat ik wil uitlokken, dat is wat jij wilt horen. ''Arme Demon_from_heaven je kunt er allemaal niks aan doen en je kunt het toch niet tegenhouden, dus geef er maar lekker aan toe en denk vooral aan je eigen gevoel''. Nou dat kun je vergeten flapdrol, dat is niet wat je van mij gaat horen!quote:Nee, niet die ik "mogelijk ga uitvoeren", nee, voor de daden, die ik volgens jou onmogelijk kan voorkomen. Waarom zou ik er tegen vechten als ik het toch niet win? "Jij wint de discussie, ik kan nooit voorkomen dat ik jongens ga misbruiken, ik geef op, ik vecht er niet meer tegen" Is dat wat je probeerd uit te lokken?
Zeer moeilijk wanneer ik keer op keer weer lees dat jij een 11 jarige als lustobject ziet. 11 jaar is een kind en in de verste verte geen puber! Jij probeert ook nog de regels van de biologie aan te passen op een manier zoals jou dat uitkomt.quote:Als ik er over fantaseer om Gerard Joling neer te schieten, omdat ik 'm toevallig zo vreselijk irritant vind, heeft de maatschappij daar ook niet echt een probleem mee. En nogmaals, ik heb geen interesse in kinderen, hoe moeilijk is het om dat te onthouden?
Dus jij ziet een 8 jarig knaapje ook wel zittenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef MrOizo het volgende:
11 jaar is geen puber? hmm, ik weet wel dat op mijn 11e mijn ding toch begon te druipen? Bovendien, in sommige landen of gebieden/rassen zijn er jongens die al geslachtsrijp worden vanaf hun 8e jaar.
Joh, vertel TS even welke landen...quote:Op zondag 27 juli 2014 02:04 schreef MrOizo het volgende:
11 jaar is geen puber? hmm, ik weet wel dat op mijn 11e mijn ding toch begon te druipen? Bovendien, in sommige landen of gebieden/rassen zijn er jongens die al geslachtsrijp worden vanaf hun 8e jaar.
De minister is een wet aan het voorbereiden waarbij dat dus wel mogelijk is. Ik heb dit gehele topic opgeslagen en zal dat dan ook doorgeven tegen de tijd dat die wet er door is.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik betwijvel of de instantie's er uberhaupt iets mee doen, indien ze dat wel doen vallen toch meer banen af dan je denkt, zoals mijn huidige. En daarbij zou het compleet onterecht zijn. Het is immers een land waar je een eigen mening mag hebben. Jammer voor jou is het geen 1944 meer.
Des te meer reden dan om die man aan te geven in plaats van hem te chanteren zodat je er zelf beter van kon worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik was op m'n 12 al uit de kast als homoseksueel. En heb inmiddels ook zat mensen over dat incident verteld. Die schaamte heb ik niet en ook niet over dit.
Och, nu gebruik je ineens het argument van de ''13 jarige''?quote:Je kan een 13 jarige daar wel verantwoordelijk voor houden, maar beslissen hoe hij met zijn lichaam en geest om wil gaan mag hij niet?
Inmiddels heb ik 'm geprobeerd te vinden, maar hij blijkt al een aantal jaren dood te zijn.
Schei toch uit waus. Je hebt gezegd dat je geen pedofiel maar een weet-ik-veel-wat-fiel was omdat je zogenaamd op pubers valt en niet op kinderen. Vervolgens lichte je toe dat kinderen vanaf 11 jaar al een puber zijn in jouw ogen.quote:Ik kan op een jongen vallen als deze in de pubertijd is; ik zie overigens nergens terug dat ik het er over heb gehad dat ik 11 jarige als lustobject zie; dat is namelijk niet zo. Ik had het over 13-18.
Wat kom je nu weer aankakken met dat 'mening'... ? Het heeft helemaal niets te maken met 'een mening' maar met de stijve die jij in je broek krijgt zodra je pre-pubers in je blikveld krijgt.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik verwacht echt niet dat die wet er daadwerkelijk komt. Zou toch wel vervelend zijn als de overheid mijn vergunning intrekt vanwege iets wat ik vind.
De geestelijke gezondheidszorg heeft inmiddels efebofilie geaccepteerd als seksuele voorkeur; en niet meer als gevaarlijk.
Ik moet hier echt van kotsen.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat iemand zijn pubertijd heeft bereikt betekend niet dat deze genoeg ontwikkeld is om voor mij al in de mooiste levensjaren te zijn.
Welke haat? Geef eens aan dan? Of blijf jij dan steken bij; "Jij vindt dat TS niet aan kinderen mag zitten, geen seks mag hebben met kinderen en vanwege zijn brandende verlangen niet met kinderen mag werken?" Is dat 'haat'?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ook van jou; hoe misselijkmakend veel haat kan er in een persoon zitten.
Wat zijn jouw beweegredenen om hulp te zoeken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Waarom 'wil' je eigenlijk hulp zoeken? Ik lees nergens dat jij zelf problemen hebt met je geaardheid... Het enige dat jij blijkbaar als probleem ervaart zijn wetgeving en maatschappelijke normen. Hulp heeft alleen zin bij intrinsieke motivatie en dat is nou net wat ik mis bij jou.
En hoezo ben jij 'niets van plan'?
[ Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat ik nooit een jongen zal mogen liefhebben, omdat het de moeite niet waard is? Dat is deprimerend, dan kan ik nog beter een spuitje halen bij de dokter en er maar geheel een einde aan maken.
Het is het waard.]
[Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Misschien dat het in deze maatschappij niet haalbaar is, maar gelukkig zijn er ook nog een boel andere landen en culturen op deze wereld.]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |