Mastrubatie is soloseks, niet met een volwassen manquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En daar is het weer, de vooroordelen dat ik het toch niet ga snappen en dat het daarom onnodig is om enig argument voor je stelling te geven. Overigens wordt het in Nederland (nogmaals) niet gezien als stoornis, maar als een seksuele voorkeur.
[..]
Ik weet ook dat de eerste seksuele ervaringen voor een jongen al zeer vroeg is, mastrubatie begint al met 11 jaar.
LOLquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ben trouwens 20, voor een ieder die dat niet weet, en ik heb besloten om binnenkort op aandringen van een vriendin toch maar langs te gaan bij de seksuoloog. Al zie ik het nut er niet echt van in; ik ben enkel wat gedeprimeerd door de angst veroordeeld te worden vanwege mijn voorkeur.
Maar gewoonlijk is dat toch totaal geen schadelijke ervaring?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik weet ook dat de eerste seksuele ervaringen voor een jongen al zeer vroeg is, mastrubatie begint al met 11 jaar.
Wat zijn -jouw- beweegredenen om dat -niet- te doen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is enkel een argument om aan te geven dat een jongen van die leeftijd zich wel bewust is van zijn seksualiteit. Ik geef nergens aan dat ik seks met een jongen van die leeftijd zou overwegen, want dat is absoluut niet het geval.
Ik vind het ergens wel stoer om er gewoon openlijk voor uit te komen. Altijd beter dan gevalletjes die het zo lang mogelijk geheim houden in een web van misleiding en een spoor van vernieling en wrakken achterlatend.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
LOL
Blijkt maar weer dat je dit soort voorkeuren maar geheim moet houden in deze tijden
Maar niet voor de persoon in kwestie zelf dus?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Respect voor wetgeving en de samenleving.
Daar is hij zich bewust van, maar het is nog maar net begonnen met ontwikkelen. Jouw seksuele aanbidding kan hem al "dwingen" tot zaken waar hij nog niet aan toe is. Kinderen van die leeftijd zijn vaak erg onzeker en bevestiging is iets dat snel over kan gaan in (onbewuste) manipulatie door een volwassene. Ze zijn dan ook meer toe aan een hele voorzichtige verkenning, bij voorkeur in hun eigen leeftijdsgroep waar de ander in dezelfde fase zit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is enkel een argument om aan te geven dat een jongen van die leeftijd zich wel bewust is van zijn seksualiteit. Ik geef nergens aan dat ik seks met een jongen van die leeftijd zou overwegen, want dat is absoluut niet het geval.
Lijkt me sterk....quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ze reageren niet op hoe ik kijk, maar op het feit dát ik kijk; en nogmaals, het is een voorkeur, geen ziekte.
Dit is natuurlijk nogal dun. Zoals magnetronkoffie al zegt: En niet het feit dat je er iemand mee schaadt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Respect voor wetgeving en de samenleving.
Hier geef ik je wel gelijk (in theorie dan, je hebt altijd -een- kans dat het goed gaat uitpakken), maar nogmaals, je betreedt een mijnenveld als je dit in de praktijk gaat brengen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
...maar ik ben er niet van overtuigd dat het per definitie schadelijk is...
Misschien.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben niet uit op seks met minderjarige, dat zou zonde zijn, maar ik zie geen kwaad in vriendschap sluiten en hem te ervaren. Daarbij voel ik me ook seksueel aangetrokken tot hem en daar mag hij zich ook bewust van zijn.
"Seks veranderd hemelse schoonheid in aardse vleselijke lust."
Het zal vreemd klinken in de oren van velen, maar zou het echt slecht zijn voor een tiener als hij een wat oudere aanbidder heeft? Het klinkt een stuk beter dan de "veilige illusie" waar ze nu in worden gestopt, ze ervaren niets en worden tot ze volwassen zijn behandeld als kleine kinderen. Ze verdienen het toch ook gewoon om aanbeden te kunnen worden?
In deze tijd met deze gedachtegang kan je wel stellen dat het per definitie schadelijk is.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik zou nooit iemand kwaad doen waar ik om geef, maar ik ben er niet van overtuigd dat het per definitie schadelijk is;
Kijk, ik val zelf op vrouwen van rond mijn eigen leeftijd (al is de spanne wel vrij breed t.o.v. het gemiddelde neem ik aan) maar ik heb het pas voor het 1st kunnen delen toen ik achter in de 20 was (1e kus, hele mikmak) dus je hoeft mij echt niet te overtuigen dat dat inderdaad superdeprimerend isquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je kan toch niet verwachten dat ik het daar mee eens ben?
Dat ik nooit een jongen zal mogen liefhebben, omdat het de moeite niet waard is? Dat is deprimerend, dan kan ik nog beter een spuitje halen bij de dokter en er maar geheel een einde aan maken.
Het is het waard.
Uhm, je hebt (afgezien van het vallen op puberjongens enzo) niet nog andere persoonlijke problematiek toevallig??quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is deprimerend, maar daar zou ik niet voor kunnen kiezen, want uit schoonheid en liefde haal ik juist heel veel van mijn kracht.
Dit is een heel rationele verklaring. Ik denk dat in de ultra-liberale jaren 70 ook meer misbruik is voorgekomenquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef erodome het volgende:
In deze tijd met deze gedachtegang kan je wel stellen dat het per definitie schadelijk is.
In andere tijden, andere gedachtegangen zou het in theorie mogelijk moeten kunnen zijn, maar ik ben bang dat het lastiger zal blijken te zijn dan je denkt om je verlangen in toom te houden en niet te sturen, hoe vriendelijk bedoeld dan ook.
Denk niet dat het daar zoveel beter is... Je moet oppassen dat je niet in het waanbeeld van die vrije keuze van dat kind valt. Zeker als je naar het buitenland zou gaan daarvoor weet je al dat je op zoek bent en dus stuurt. Iets wat niet past in je werkelijke fantasiebeeld.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Misschien dat het in deze maatschappij niet haalbaar is, maar gelukkig zijn er ook nog een boel andere landen en culturen op deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |