abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142634188
Aangezien er door velen niet rationeel kan worden gediscussieerd over dit onderwerp, heb ik besloten er niet langer mee door te gaan.

MVG

Demon

[ Bericht 51% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:17:20 ]
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:30:37 #2
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_142634564
20 zijn en op pubers vallen maakt je écht geen pedofiel hoor!
pi_142634872
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:30 schreef Brummetje2.0 het volgende:
20 zijn en op pubers vallen maakt je écht geen pedofiel hoor!
Dit, het leeftijdsverschil is nogal klein
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142634881
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:17:30 ]
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:38:49 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_142634891
quote:
Stoppen:
Als het kind in de puberteit komt, verliest de pleger zijn seksuele interesse in hem.
Een pedofiel/seksueel heeft geen interesse in een ontwikkeld lichaam, het ontbreken aan secundaire of hogere geslachtskenmerken vind men vaak juist het aantrekkelijke.

Als "TWINKS" tussen de 18 en 23 zitten en je bent zelf 20, zie ik geen enkel probleem.
Jonger kan prima aantrekkelijk zijn en is waarschijnlijk vooral aantrekkelijk omdat het geen kind maar ook geen man is, zoals dat bij meiden in die leeftijd ook zo is.

Echter geef je aan je niet lekker te voelen bij de ontwikkeling die je bij jezelf waarneemt, hier thuis niet goed over te kunnen spreken en dit wel met een vriendin te bespreken. Zij geeft je volgens mij ook een prima advies door dit te bespreken met een seksuoloog. Dit zou ik dan ook afwachten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:39:04 #6
12888 Skull-splitter
pi_142634907
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Volgens de DSM V onder Parafilie is iemand die op mensen tussen de leeftijd van 12 en 17 die tenminste 5 jaar scheelt met de persoon waar degene zich toe voelt aangetrokken een efebofiel.

Aangezien ik 20 ben en ik me aangetrokken voel tot onder andere iemand van 13 jaar oud, ben ik dus volgens de definitie een homoseksuele efebofiel.
Ah, kijk, dit is nieuwe info, maar het advies blijft hetzelfde. Seksuoloog en psycholoog om te kijken of dit een (ziekelijke) afwijking is of dat het nu gewoon een fase is waar je je in bevindt waar een oorzaak voor te vinden is danwel mee om te gaan valt.
pi_142634918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Volgens de DSM V onder Parafilie is iemand die op mensen tussen de leeftijd van 12 en 17 die tenminste 5 jaar scheelt met de persoon waar degene zich toe voelt aangetrokken een efebofiel.

Aangezien ik 20 ben en ik me aangetrokken voel tot onder andere iemand van 13 jaar oud, ben ik dus volgens de definitie een homoseksuele efebofiel.
Maar is het seksueel voor je of puur esthetisch?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142634999
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:

En in mijn gedachte, waarom zou het uberhaupt slecht zijn om als volwassenen dat lichaam met hem te ervaren?

In deze gedachte zit natuurlijk wel een probleem. Als er een groot leeftijdsverschil is en degene die je ziet zitten is emotioneel nog niet volwassen dan is er een scheve verhouding in die relatie. Je schaadt die ander dan op een emotionele manier.
Als je dat zelf niet inziet is dat wel apart, maar niet iets voor een seksuoloog maar eerder voor een psycholoog (lijkt mij)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142635159
-

[ Bericht 33% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:17:43 ]
pi_142635300
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Het is ook seksueel én sinds deze kennisgeving verlies ik mijn interessen in "twinks" ook geheel. Het is in mijn ogen ook niet zo dat een relatie met een minderjarige om mij draait, maar juist om die persoon, wat betekend dat die ook de controle heeft; en op dat moment, als er ook van de "volwassene" geen suggesties afkomen, zie ik geen kwaad.

[..]

Ja dit is dus wel erg naief. Dat is gewoon niet mogelijk. Elk ding dat jij doet, elke keuze, elk woord, etc heeft een uitwerking op die ander. Dus zul je altijd sturen, al is het onbewust.
Een relatie tussen jou en iemand van een jaar of 13 zal dus nooit een zuivere relatie zijn.
Ik weet wel dat pedoseksuelen hier anders over denken, maar dat is dus juist het afwijkende in hun denkpatroon waardoor ze eventueel over gaan tot handelen

Met dit soort gedachten zou ik toch wel naar een professional gaan
Voor mij is het namelijk zo overduidelijk dat een relatie tussen jou en een 13jarige schadelijk is voor de 13jarige dat het lastig is om het aan je uit te leggen (en je gaat het toch niet horen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:53:07 #11
12888 Skull-splitter
pi_142635503
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Het woord afwijking is inmiddels volgens het amerikaanse psychiatrisch orgaan niet meer van toepassing op niet practiserende parafielen. Dat geld dan dus ook voor een ieder die zich seksueel voeld aangetrokken tot dieren, levenloze lichamen en jonge kinderen.
Dat vind ik persoonlijk best wel weer te ver gaan.
Ik stelde het dan ook zo omdat jij het ervaart als een afwijking, wat hetgeen is wat je bespreekbaar moet maken/houden bij die seksuoloog/psycholoog ;)

Frankrijk hanteert overigens geen DSM over het algemeen maar redeneert vaak nog volgens psychoanalyse, best lastig als je autist, ADHD'er of schizofreen bent ;) (MAW: niks is heilig, kijk naar wat voor jou werkt)
pi_142635630
-

[ Bericht 27% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:17:53 ]
pi_142635804
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik ben niet uit op seks met minderjarige, dat zou zonde zijn, maar ik zie geen kwaad in vriendschap sluiten en hem te ervaren. Daarbij voel ik me ook seksueel aangetrokken tot hem en daar mag hij zich ook bewust van zijn.

"Seks veranderd hemelse schoonheid in aardse vleselijke lust."

Het zal vreemd klinken in de oren van velen, maar zou het echt slecht zijn voor een tiener als hij een wat oudere aanbidder heeft? Het klinkt een stuk beter dan de "veilige illusie" waar ze nu in worden gestopt, ze ervaren niets en worden tot ze volwassen zijn behandeld als kleine kinderen. Ze verdienen het toch ook gewoon om aanbeden te kunnen worden?
Ja want je hebt blijkbaar geen besef van wat een puber nodig heeft en wat niet en hoe jij daarin de boel zou verstoren als je op deze manier een relatie aan gaat met een kind

Nogmaals, ga hiermee naar een professional
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:02:43 #14
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142635866
Ga dit vertellen aan je psycholoog, misschien is iets wat je gezien hebt of ervaren hebt geblokkeerd.
Mocht dat verwerken je genezen loop jij en vooral kinderen om je heen een stuk minder risico.

En geloof me dat dit ook in je eigen belang is, er is geen misdaad in de wereld waarvoor mensen meer bereid zijn zichzelf op te offeren om het te kunnen bestrijden. Het is een zeldzaam werkelijk tastbaar kwaad in deze wereld en dat maakt ook jou kwetsbaarder.

[ Bericht 3% gewijzigd door Florentius op 23-07-2014 14:11:54 ]
pi_142635996
Efebofilie is het woord wat je zoekt.
pi_142636114
-

[ Bericht 34% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:18:03 ]
pi_142636198
Ik kan me echt niet voorstellen dat niemand een stuk heeft geschreven over de werking van het puberbrein en hoe schadelijk een relatie met een volwassenen die hen als een seksueel object ziet voor hen is. Ik denk dat jij gewoon niet meer in staat bent om de argumenten goed te wegen. Dat zou wel passen bij de stoornis

Ik ga er dus ook geen tijd in steken om die argumenten te herhalen want ze zullen je toch niet bereiken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:13:15 #18
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142636272
Ik moet erg denken aan Thomas Mann. En wanneer jij het ook zo ervaart lijkt me er niks mis mee.
Je geeft zelf al aan de jongen in kwestie niet te gaan verleiden dus wat is er dan mis mee te genieten van schoonheid?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_142636308
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat is dus precies de vraag die ik hier probeer te stellen, want ik snap dat punt echt niet en niemand durfd het uit te leggen. Ik ben al maanden aan het zoeken door de literatuur en door psychiatrische publicatie's, maar niemand zegd waarom het dan schadelijk is. Aan de andere kant maken de actieve efebofielen (die niet seksueel actief zijn) wel goede punten.
En je kan wel zeggen dat ik niet besef wat goed is voor een puber, maar jij weet dat kennelijk wel?

Het enige wat ik aan uitleg hoor tot nu toe komt van zeer gelovige mensen en hysterische moeders die iedere man willen castreren.

Én ja, ik sta op de wachtlijst, ik heb nog twee weken te gaan.

[..]

En daar heb je weer dat steeds terug komende vooroordeel dat bijna predikt dat efebofilie of pedofiele een seksueel overdraagbare aandoening is. "De misbruikte worden misbruikers"
Ik weet alleen dat seksuele ervaringen op een leeftijd waarop je er nog niet aan toe bent, schadelijk kunnen zijn. Dat zou op zich toch al voldoende reden moeten zijn om daarmee uit te kijken?
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:15:20 #20
430565 Florentius
pi_142636352
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik moet erg denken aan Thomas Mann. En wanneer jij het ook zo ervaart lijkt me er niks mis mee.
Je geeft zelf al aan de jongen in kwestie niet te gaan verleiden dus wat is er dan mis mee te genieten van schoonheid?
Er is ook niets mis met 1 sigaret, of 1 glas drank...... voor de meeste mensen.
Maar voor een alcoholist is het een ander verhaal.
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:15:34 #21
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142636365
Kijk er trouwens wel voor uit dat je de jongen niet dusdanig in verwarring brengt dat hij zelf initiatieven gaat nemen of je het idee geeft dat jij wel initiatief mag nemen. Dan ga je wel over de schreef.
En op zo'n leeftijd is de kans dat zoiets gebeurt wel groot.
pi_142636385
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:18:12 ]
pi_142636461
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:18:23 ]
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2014 @ 14:19:10 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_142636509
Ik las laatst 'de vierde man' van Gerard Reve waarin hij gedetailleerd beschrijft hoe de hoofdpersoon (min of meer hemzelf) een 15-jarige knul een flinke beurt geeft. Tijden veranderen man.
Toen ik 14-15 was vond ik mezelf alleenmaar lelijk en vies, niemand lijkt je aantrekkelijk te vinden, alle 14-15jarige meisjes vallen spontaan op 18+ snowboardleraren en popsterren zoals Justin Bieber :')
:')
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:19:16 #25
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142636514
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Ik weet ook dat de eerste seksuele ervaringen voor een jongen al zeer vroeg is, mastrubatie begint al met 11 jaar.
Ja ho, maar nu denk je alweer veel verder dan je in eerste instantie impliceert. De eerder genoemde Thomas Mann schreef ook enkel over de schoonheid van de jonge jongen maar kwam niet met dit soort argumenten op de proppen. Als je werkelijk alleen wilt genieten van schoonheid dan denk je niet over dit soort zaken na.
pi_142636536
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

En daar is het weer, de vooroordelen dat ik het toch niet ga snappen en dat het daarom onnodig is om enig argument voor je stelling te geven. Overigens wordt het in Nederland (nogmaals) niet gezien als stoornis, maar als een seksuele voorkeur.

[..]

Ik weet ook dat de eerste seksuele ervaringen voor een jongen al zeer vroeg is, mastrubatie begint al met 11 jaar.
Mastrubatie is soloseks, niet met een volwassen man

Ik heb al argumenten gegeven. Namelijk dat het nooit zuiver gaat zijn. Je kunt je wel voornemen dat je zijn 'levenspad' niet gaat veranderen maar elke keuze die je maakt doet dat.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:21:28 #27
430565 Florentius
pi_142636587
Ik moet nu stoppen voor ik in een stemming zak waar ik niet meer uit ga komen vandaag.

Ga dit vertellen aan je huisarts en psycholoog, als moeders al reageren op hoe je uit je ogen kijkt dan ben zowieso al "one sick fuck". het gaat niet om jou maar om wat je ziekte kan gaan aanrichten. Je moet je ego en eigenbelang hiervoor opzij zetten, zelfs de waarde van je eigen observatie zou ik verwerpen.
pi_142636601
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:18:34 ]
pi_142636710
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:18:42 ]
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2014 @ 14:25:19 #30
pi_142636744
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ben trouwens 20, voor een ieder die dat niet weet, en ik heb besloten om binnenkort op aandringen van een vriendin toch maar langs te gaan bij de seksuoloog. Al zie ik het nut er niet echt van in; ik ben enkel wat gedeprimeerd door de angst veroordeeld te worden vanwege mijn voorkeur.

LOL :')
Blijkt maar weer dat je dit soort voorkeuren maar geheim moet houden in deze tijden
pi_142636747
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Maar gewoonlijk is dat toch totaal geen schadelijke ervaring?

En seksuele beleving (en vooral het "leren" ervan) gaat normaalgesproken in stappen.

Op jezelf seksuele ervaring opdoen hoort m.i. ook te komen voor gedeelde seksuele (intieme) ervaring :)
pi_142636788
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Het is enkel een argument om aan te geven dat een jongen van die leeftijd zich wel bewust is van zijn seksualiteit. Ik geef nergens aan dat ik seks met een jongen van die leeftijd zou overwegen, want dat is absoluut niet het geval.
Wat zijn -jouw- beweegredenen om dat -niet- te doen?
pi_142636814
-

[ Bericht 52% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:18:51 ]
pi_142636848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

LOL :')
Blijkt maar weer dat je dit soort voorkeuren maar geheim moet houden in deze tijden
Ik vind het ergens wel stoer om er gewoon openlijk voor uit te komen. Altijd beter dan gevalletjes die het zo lang mogelijk geheim houden in een web van misleiding en een spoor van vernieling en wrakken achterlatend.
pi_142636862
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Respect voor wetgeving en de samenleving.
Maar niet voor de persoon in kwestie zelf dus?
pi_142636928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Het is enkel een argument om aan te geven dat een jongen van die leeftijd zich wel bewust is van zijn seksualiteit. Ik geef nergens aan dat ik seks met een jongen van die leeftijd zou overwegen, want dat is absoluut niet het geval.
Daar is hij zich bewust van, maar het is nog maar net begonnen met ontwikkelen. Jouw seksuele aanbidding kan hem al "dwingen" tot zaken waar hij nog niet aan toe is. Kinderen van die leeftijd zijn vaak erg onzeker en bevestiging is iets dat snel over kan gaan in (onbewuste) manipulatie door een volwassene. Ze zijn dan ook meer toe aan een hele voorzichtige verkenning, bij voorkeur in hun eigen leeftijdsgroep waar de ander in dezelfde fase zit.
Denk ook aan hoe de wereld hier en nu is, het kind waarmee jij dit prachtige deelt kan hier niets mee in de wereld, het vertellen zal problemen opleveren, zelfs al zou hij het zelf als prachtig ervaren. Jou verlangen zal zelfs die perfecte situatie waarin het kind geen schade ondervind van jullie samenzijn in een isolement duwen. Het zal de omgang met leeftijdsgenoten lastiger maken, het contact met zijn ouders/familie verslechteren en ga zo maar door.
Alleen je seksuele aanbidding kenbaar maken zal dit al voor een deel veroorzaken, het uitvoeren zal dit een vrij groot probleem in het leven van het kind maken, zelfs als hij dit echt zelf wilde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142636943
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ze reageren niet op hoe ik kijk, maar op het feit dát ik kijk; en nogmaals, het is een voorkeur, geen ziekte.
Lijkt me sterk....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142636989
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Respect voor wetgeving en de samenleving.
Dit is natuurlijk nogal dun. Zoals magnetronkoffie al zegt: En niet het feit dat je er iemand mee schaadt?

Uit onderzoek blijkt juist dat deze manier van denken er voor zorgt dat pedofielen over gaan tot daden of terugvallen in daden
Er gebeurt altijd wel iets waardoor ze dat respect verliezen, of dat als excuus kunnen gebruiken en dan valt die barrière weg.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142637060
Demon, let op want voor je er erg in hebt, sta je middenin een mijnenveld.
pi_142637078
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:19:01 ]
pi_142637169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

...maar ik ben er niet van overtuigd dat het per definitie schadelijk is...
Hier geef ik je wel gelijk (in theorie dan, je hebt altijd -een- kans dat het goed gaat uitpakken), maar nogmaals, je betreedt een mijnenveld als je dit in de praktijk gaat brengen.

Sommige dingen zijn de moeite gewoon niet waard, dit is er 1 van.
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2014 @ 14:40:49 #42
pi_142637341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik ben niet uit op seks met minderjarige, dat zou zonde zijn, maar ik zie geen kwaad in vriendschap sluiten en hem te ervaren. Daarbij voel ik me ook seksueel aangetrokken tot hem en daar mag hij zich ook bewust van zijn.

"Seks veranderd hemelse schoonheid in aardse vleselijke lust."

Het zal vreemd klinken in de oren van velen, maar zou het echt slecht zijn voor een tiener als hij een wat oudere aanbidder heeft? Het klinkt een stuk beter dan de "veilige illusie" waar ze nu in worden gestopt, ze ervaren niets en worden tot ze volwassen zijn behandeld als kleine kinderen. Ze verdienen het toch ook gewoon om aanbeden te kunnen worden?
Misschien.
Er wordt vanuit gegaan dat het altijd mishandeling en verkrachting is. IN het oude Griekenland was het heel normaal om een seksknaap te hebben en het 'op z'n grieks' te doen. De vraag is of het daadwerkelijk schadelijk is als er van beide kanten toestemming is. De reden dat het verboden is (denk ik) in eerste instantie omdat de kans op misbruik heel groot is in dergelijke situaties door het machtsverschil tussen beide partijen. IN de jaren 70 was de liberalisering in volle gang (op hetzelfde tempo als in de homoseksualiteit).

Zie deze pvda knakker Er was zelfs kinderporno te koop in sekswinkels (al vraag ik me af of het naakte kinderen/pubers waren of nudisten of daadwerkelijk seks met kinderen).
Nu MARTIJN is verboden lijkt het mij het definitieve einde van het 'verzet' tegen het taboe, een debat is niet meer mogelijk, zie bijvoorbeeld hier P&W tegen de MARTIJN (toen PNVD-leden).
Totaal onprofessioneel vind ik van Pauw en Witteman, Witteman zit al met een enorm afschuw naar hen te kijken waar hij gewoon objectief zou moeten zijn als journalist. Ze hebben helemaal niet hun punt kunnen maken.

Misschien ga ik wat offtopic maar dit wou ik even delen :')
pi_142637371
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:19:10 ]
pi_142637424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik zou nooit iemand kwaad doen waar ik om geef, maar ik ben er niet van overtuigd dat het per definitie schadelijk is;
In deze tijd met deze gedachtegang kan je wel stellen dat het per definitie schadelijk is.
In andere tijden, andere gedachtegangen zou het in theorie mogelijk moeten kunnen zijn, maar ik ben bang dat het lastiger zal blijken te zijn dan je denkt om je verlangen in toom te houden en niet te sturen, hoe vriendelijk bedoeld dan ook.

De kans op schade lijkt me dus in alle situatie's groot. Het filosoferen erover is dan ook fantasie, hoe zou het zijn als de mens perfect was, maar de mens is niet perfect, jij niet, ik niet. Beter is het dus een veiliger pad te belopen en het seksuele stukje weg te laten. Als je echt zo houdt van zo'n kind, zo geniet van die schoonheid, zorg dan dat dat behouden blijft. Zorg dat jij niet degene bent die dat verstoort, hou het bij een platonische liefde.
pi_142637600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Je kan toch niet verwachten dat ik het daar mee eens ben?

Dat ik nooit een jongen zal mogen liefhebben, omdat het de moeite niet waard is? Dat is deprimerend, dan kan ik nog beter een spuitje halen bij de dokter en er maar geheel een einde aan maken.
Het is het waard.
Kijk, ik val zelf op vrouwen van rond mijn eigen leeftijd (al is de spanne wel vrij breed t.o.v. het gemiddelde neem ik aan) maar ik heb het pas voor het 1st kunnen delen toen ik achter in de 20 was (1e kus, hele mikmak) dus je hoeft mij echt niet te overtuigen dat dat inderdaad superdeprimerend is ;)

...en sindsdien ging het me ook niet voor de wind. Op mn 35e was ik in totaal maar iets van 8 maanden -niet- single geweest :'( terwijl ik wel die behoefde had.
...maar er is -wel- mee te leven :) Echt waar! :)

Het leven bestaat uit veel meer dan seks en gezamelijke intimiteit en dat soort werk :)

Geef niet zo snel op, je bent nog jong man ;)
pi_142637737
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:19:20 ]
pi_142637975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat is deprimerend, maar daar zou ik niet voor kunnen kiezen, want uit schoonheid en liefde haal ik juist heel veel van mijn kracht.
Uhm, je hebt (afgezien van het vallen op puberjongens enzo) niet nog andere persoonlijke problematiek toevallig??
pi_142638239
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Demon_from_heaven op 28-07-2014 02:19:27 ]
  † In Memoriam † woensdag 23 juli 2014 @ 15:00:47 #49
pi_142638251
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:42 schreef erodome het volgende:
In deze tijd met deze gedachtegang kan je wel stellen dat het per definitie schadelijk is.
In andere tijden, andere gedachtegangen zou het in theorie mogelijk moeten kunnen zijn, maar ik ben bang dat het lastiger zal blijken te zijn dan je denkt om je verlangen in toom te houden en niet te sturen, hoe vriendelijk bedoeld dan ook.

Dit is een heel rationele verklaring. Ik denk dat in de ultra-liberale jaren 70 ook meer misbruik is voorgekomen

TS: val je helemaal niet op volwassenen :? 18+ is 18+ en legaal dus niks aan het handje
pi_142638326
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Misschien dat het in deze maatschappij niet haalbaar is, maar gelukkig zijn er ook nog een boel andere landen en culturen op deze wereld.

Denk niet dat het daar zoveel beter is... Je moet oppassen dat je niet in het waanbeeld van die vrije keuze van dat kind valt. Zeker als je naar het buitenland zou gaan daarvoor weet je al dat je op zoek bent en dus stuurt. Iets wat niet past in je werkelijke fantasiebeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')