Kun je niet kiezen om het kaartje te reserveren en ter plekke uit de gele automaat te halen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoerige hoerezooi. Ik kan alleen maar kiezen om tickets in Frankrijk of Luxemburg op te halenvuile mongolen.
Ah ja, als ie geen ATB meet, kan ie gewoon getrokken worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoiets kan dus: http://home.kpn.nl/alfred(...)pril04-1/Jules05.htm
Behalve die Wadloper dan
voyages-sncf al geprobeerd? En zo lastig is ophalen op Gare de Nord toch niet?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het onvoldoende intuītief allemaal. Als ze zo graag mijn geld willen, maak dan een betere website. De groeten.
nee. ik verstop me vanaf Brussel zuid wel in de pleequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef b2py het volgende:
[..]
voyages-sncf al geprobeerd? En zo lastig is ophalen op Gare de Nord toch niet?
"Zoecken"quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef Igen het volgende:
Het enige kutte dat ik tot nu toe ben tegengekomen, is dat ik nu dankzij tracking cookies ook op andere sites tegen deze spelfout aan moet kijken:
[ afbeelding ]
Was dat erger dan treinen die niet langs perrons passen of niet passende roltrappen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is het probleem? het kan nooit zo ingewikkeld zijn als het TER probleem waarin ik vandaag tegenaan gelopen ben...
Anders ga je toch met de auto (als je die hebt) richting Frankrijk (hotel/pension) en vanaf daar avontuurlijk op pad met de trein?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou gewoon al die mooie dingen in Nîmes gaan bekijken. Maar als ik zie hoe veel duurder het voor niet-fransen is en hoe onnodig kut en moeilijk het allemaal is, dan ben ik er al snel klaar mee. Zoek je een reisadvies, krijg je alleen maar dingen die op 1 dag kunnen. Als ik Deventer - Nimes plan, met vertrek na 18:00, dan wil ik niet horen dat er de volgende dag om 13:43 EEN verbinding is. Dan wil ik gewoon in Brussel overnachten EN DAAR OOK EEN REISADVIES VOOR KRIJGEN. Maar nee hoor, dat is allemaal weer te veel gevraagd. Nou dan hou ik de poen wel in de zak, ook best. Lijers.
Even een nieuw schopje, kan iemand mij van advies voorzien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef hhh38 het volgende:
Jullie hebben zo'n soort vraag al vaker beantwoord, maar ik heb geen zin om het terug te zoeken: Welke kaart voor OV kan ik het beste nemen als ik van donderdagmiddag (31 juli) tot maandagmiddag (4 augustus) in Parijs ben? We zijn van plan veel met de metro te doen en Versaille staat ook op het programma.
DARKWING!!!111oneoneoneoneoneeinsquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even een nieuw schopje, kan iemand mij van advies voorzien?
Meestal heb je dan ook de bewuste CC nodig die gebruikt is, hangt er vanaf hoe Fles, zn validatie doet...quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat nou als je Darkwing lief aankijkt of hij de tickets wil gaan ophalen in Parijs en ze dan naar je opstuurt ofzo?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat is het probleem? het kan nooit zo ingewikkeld zijn als het TER probleem waarin ik vandaag tegenaan gelopen ben...
Lokquotequote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sorry over het hoofd gezien, ga je ook naar disney? of is Versaille het verst?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen Disneyquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Sorry over het hoofd gezien, ga je ook naar disney? of is Versaille het verst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |