Wat een grotenmensen argumentquote:
quote:
Weer zo'n kloontje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:04 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Wat een grotenmensen argumentberoeps dwaas
Het stopt ook niet he.quote:maandag 21 juli 2014 @ 22:02
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 183 (gemiddeld 80 per dag)
Ja is goedquote:Op donderdag 24 juli 2014 05:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Weer zo'n kloontje.
[..]
Het stopt ook niet he.
Ik zal wel even een kloonscan aanvragen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:06 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ja is goedHou nou maar je smoel want je hebt verder niks te melden
quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zal wel even een kloonscan aanvragen.
Palestinaquote:Op donderdag 24 juli 2014 05:11 schreef dude1986 het volgende:
PeterRudolf...
Palestijnen zijn lang niet allemaal moslim en Israëliërs niet allemaal Joods. Dacht ik meld dit ff.....
Oja en de rest van je verhaal:
Ik zeg toch dat ik het allemaal verwerpelijk vind?quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:12 schreef dude1986 het volgende:
oja en in de Torah staat hetzelfde als in de Koran, alleen hoor je hier niemand over...
Vrijwel alles is overeenkomend, maar goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:12 schreef dude1986 het volgende:
oja en in de Torah staat hetzelfde als in de Koran, alleen hoor je hier niemand over...
Of willen/kunnen lezenquote:Op donderdag 24 juli 2014 05:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrijwel alles is overeenkomend, maar goed.
Het is puur wat naïeve mensen willen zien.
Stop eens tegen me praten Toofastforyou21quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:14 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Of willen/kunnen lezen
Meen je dit nou?quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Stop eens tegen me praten Toofastforyou21.
Oke.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:17 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Meen je dit nou?Je bent echt zo inhoudsloos en zielig dat je kansloze verwijten gaat maken die iedere mod hier kant ontkrachten
?
"The majority (56%) of Palestinian Christians live outside of the Palestine region."quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:12 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Palestina
Geloof Islam (95%), Christendom (4%), Bahaïsme (<1%), Druzisme (<1%), Jodendom (<1%), Samaritanisme (<1%)
Israël
Religie 76,0% joods
16,6% moslim
2,1% christen
1,7% druus
En daarom mag Israel ongestraft oorlogsmisdaden begaan? Of zijn die kinderen medeverantwoordelijk van dat "extremisme"?quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:13 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het allemaal verwerpelijk vind?![]()
Alleen extremistische Moslims gaan hier fanatieker mee om.
yep, idd!quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vrijwel alles is overeenkomend, maar goed.
Het is puur wat naïeve mensen willen zien.
In sprookjesland misschien.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als Israel de bezetting, onderdrukking en kolonisering stopt, zal hamas ook stoppen met verzetten. Zo simpel is het.
Palestina is niet alleen Gaza, er is ook nog een stuk land dat Westbank heet dat voortdurend gekoloniseerd wordt. Voor als je het niet wist. Gaza is afgesloten, die mensen kunnen nergens heen (24/7 bewaking) en worden onderdrukt. Dat ze zich hebben teruggetrokken staat niet gelijk aan dat ze er geen reet meer meedoen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In sprookjesland misschien.
Als je het nieuws gevolgd heb, dan snap je dat Israel zich jaren geleden heeft teruggetrokken uit Gaza. Er zijn toen verkiezingen gehouden, die gewonnen zijn door Hamas, die toen besloten heeft om Gaza te gebruiken als een platform om Israel aan te vallen.
Ze hadden open grenzen met Egypte, konden handel voeren, kennis uitwisselen, etc. Kortom, alles doen om zich als staat te ontwikkelen. Maar ze kozen er voor om terreur te plegen.
En welk voordeel heeft deze zogenaamde positie de Palestijnen gegeven? Als ze, zoals jij zegt, gebruik maken van de slechte positie waarin ze leven, wat zijn de resultaten? Ik zie zaken alleen maar slechter worden namelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 05:52 schreef Lyrebird het volgende:
De Palestijnse underdog maakt graag gebruik van die positie, omdat een underdog in het huidige mediageweld beter voor de dag komt.
Misschien moet je jezelf wat beter inlezen, en je afvragen hoe het komt dat ze met een handelsembargo zitten opgezadeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Palestina is niet alleen Gaza, er is ook nog een stuk land dat Westbank heet dat voortdurend gekoloniseerd wordt. Voor als je het niet wist. Gaza is afgesloten, die mensen kunnen nergens heen (24/7 bewaking) en worden onderdrukt. Ze hebben een handelsembargo sinds 8 jaar, dus wat je bedoelt met handel voeren is mij een raadsel. Als staat ontwikkelen wordt belemmerd.
Heeft Hamas zich wel eens aan zijn eigen woord gehouden?quote:Als Hamas niet aan zijn woord houdt, weet je dat die geen knip voor de oog waard is. Dat kun je niet in de huidige omstandigheden waar zijn eisen omgaan zeggen.
Voor individuele Palestijnen is het leven in Gaza een humanitaire ramp. Maar het is een ramp die ze te danken hebben aan de door hun zelf gekozen leiders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:14 schreef dude1986 het volgende:
[..]
En welk voordeel heeft deze zogenaamde positie de Palestijnen gegeven? Als ze, zoals jij zegt, gebruik maken van de slechte positie waarin ze leven, wat zijn de resultaten? Ik zie zaken alleen maar slechter worden namelijk.
En dat rechtvaardigt het uitmoorden van deze Palestijnen? Elke dode kan een zoon/dochter moeder/vader zus/broer etc etc van iemand zijn. De mensen die hun dierbare verliezen vergeten dit echt niet. Waarom denk je dat Hamas zo groot is geworden in the first place? Rouw veranderd in wraakgevoelens etc etc en zo blijft het maar doorgaan. Het creëren en behouden van deze common enemy (de Palestijnen) helpt Israel met het creëren van eenheid tussen de verschillende etnische Joodse groeperingen in Israel en hiermee is Israel dan ook de enige winnende partij in deze.quote:Op donderdag 24 juli 2014 06:25 schreef Lyrebird het volgende:
Voor individuele Palestijnen is het leven in Gaza een humanitaire ramp. Maar het is een ramp die ze te danken hebben aan de door hun zelf gekozen leiders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |