Die raket heeft maar 70kg springstof aan boord. Maar het is een fragmentatie granaat, speciaal bedoeld om catastrofale structurele schade aan een vliegtuig aan te richten. De bom is bedoeld om op een paar meter van het vliegtuig af te gaan.quote:
Volgens mij botten zelfs niet als het te lang duurt maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Zouden in ieder geval botten niet tegen zo'n brand kunnen? Maar ja, kan je dan nog achterhalen wie het was?
De raket heeft (volgens Wiki) een diameter van 40 cm, die zie je echt niet op 10/3600*3500= ong. 10 km afstandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:43 schreef RetepV het volgende:
[..]
Tussen de 10 en de 25 seconden, afhankelijk van de afstand.
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Zijn toen bij de Bijlmerramp eigenlijk alle slachtoffers terug gevonden?
Daar is wel DNA uit te halen, maar dat is best een lastig proces en duurt veel langer dan uit bloed of wangslijm.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Zouden in ieder geval botten niet tegen zo'n brand kunnen? Maar ja, kan je dan nog achterhalen wie het was?
De Fransen gaan echt geen werkgelegenheid opgeven om een statement te maken tegen Rusland.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Het valt of staat met de uitkomst van de VN tot een collectieve deuk in die energie-export. Dat Frankrijk vrolijk blijft bouwen aan dat marineschip doet mij tot weinig hoop krijgen.
Ligt eraan welk rookspoor hij achterlaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
De raket heeft (volgens Wiki) een diameter van 40 cm, die zie je echt niet op 10/3600*3500= ong. 10 km afstand
Huh, ik heb het toch niet over alles of niets?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat hele koude winter verhaal is ontzettende onzin. Alles of niks is totaal niet aan de orde.
Wie zegt dat het zichtbaar zou zijn ? Je kan de raketinslag niet me je blote oog waarnemen. Ik bedoelde moment van impact in het vliegtuig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is hoogst onwaarschijnlijk. Dat ding vliegt met Mach 3 (ruim 3000 km/h), tussen het moment dat het zichtbaar zou zijn en de daadwerkelijke klap zit zo weinig tijd...
NL kan wel wat nieuwe schepen gebruikenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef superniger het volgende:
[..]
De Fransen gaan echt geen werkgelegenheid opgeven om een statement te maken tegen Rusland.
Bij een crematie blijven ruggenwervels bijvoorbeeld nog redelijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:45 schreef Idanue het volgende:
[..]
Volgens mij botten zelfs niet als het te lang duurt maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Energie-export. Dat zijn geen schepen. De vraag is of de EU sancties gaat nemen en het enige punt waar je Rusland mee kan raken zijn economische sancties op het gebied van energie-export.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef superniger het volgende:
[..]
De Fransen gaan echt geen werkgelegenheid opgeven om een statement te maken tegen Rusland.
Ja, en nu concreet. Perspectief als in...?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef agter het volgende:
[..]
Huh, ik heb het toch niet over alles of niets?
Alles heeft te maken met perspectief.
Heb je enig idee van wat er allemaal gebeurt tijdens dat lastige proces, in een tijdlijn bijv.? Waar zit het meeste tijd in?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is wel DNA uit te halen, maar dat is best een lastig proces en duurt veel langer dan uit bloed of wangslijm.
Waar kijk ik naar?quote:
Ik dacht zelf dat door de hoge verbrandingstemperatuur er niet veel van over zou blijven maar ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij een crematie blijven ruggenwervels bijvoorbeeld nog redelijk herkenbaar.
De as die je meekrijgt als nabestaande is namelijk vermalen.
ze hebben de exacte plek gevonden van de video waar de BUK met 3 raketten richting rusland gereden wordquote:
"1500 degrees Fahrenheit. One hour for every one hundred pounds of body weight."quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij een crematie blijven ruggenwervels bijvoorbeeld nog redelijk herkenbaar.
De as die je meekrijgt als nabestaande is namelijk vermalen.
Dus het moment dat alles door elkaar begint te vliegen enzo? Ja, dat zou misschien op een geheugenkaartje beland kunnen zijn, maar daar is toch niks op te zien dat relevant zou zijn (lijkt me)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het zichtbaar zou zijn ? Je kan de raketinslag niet me je blote oog waarnemen. Ik bedoelde moment van impact in het vliegtuig.
Ik krijg nu meer en meer duidelijk wordt wel het idee dat de Westerse media de separatisten wel erg zwart afschildert. Dus zou inderdaad goed kunnen dat ook het "trouwring" incident niet bestaat als zodanigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen roept wel dat het een trouwring is, maar is dat wel zo? Volgens mij bekijkt hij de inhoud van een pakje/stuk vracht. (Kan best iets van goud zijn trouwens).
Die vracht wordt in een vrachtwagen gepleurd. Waar is die vrachtwagen?
ik wacht op de NG 3d animatie...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dus het moment dat alles door elkaar begint te vliegen enzo? Ja, dat zou misschien op een geheugenkaartje beland kunnen zijn, maar daar is toch niks op te zien dat relevant zou zijn (lijkt me)
Officieel wel, aantal vermisten kwam overeen met het aantal gevonden lichamen. Bij Lockerbie niet geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Zijn toen bij de Bijlmerramp eigenlijk alle slachtoffers terug gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |