Ook zo'n weinig zeggend argument om bij deze 17 miljoen te komen moeten ze langs 80 miljoen duitsers en 40miljoen polen.quote:
quote:
Ik ben idd een vrouw.quote:
Het zal sowieso een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van alternatieve energiequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Niemand heeft baat bij WO3, dat is uitgesloten.
Maar de economische verhoudingen kunnen wel drastische verschuiven door deze kwestie.
Alleen Poetin is ook goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Well, dan gaan we toch weer gewoon 20 miljoen Russen doden, als wraak voor 200 burgerdoden?
Lijkt me verwaarloosbaar om op te hopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef IR1907 het volgende:
Mischien is de moment van impact wel gefilmd door een passagier, moeten ze wel door alle (nog semi werkende) mobiele telefoons/cameras ziften.
En DL heeft goede kaarten van dat gebied. Neem alleen Kharkov: begin WOII 2,0 miljoen inwoners en vluchtelingen. Stad is 4 keer van eigenaar gewisseld. Na de oorlog nog 200.000 inwoners over.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ook zo'n weinig zeggend argument om bij deze 17 miljoen te komen moeten ze langs 80 miljoen duitsers en 40miljoen polen.
Dat is hoogst onwaarschijnlijk. Dat ding vliegt met Mach 3 (ruim 3000 km/h), tussen het moment dat het zichtbaar zou zijn en de daadwerkelijke klap zit zo weinig tijd...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef IR1907 het volgende:
Mischien is de moment van impact wel gefilmd door een passagier, moeten ze wel door alle (nog semi werkende) mobiele telefoons/cameras ziften.
en onder het vlieguig zie je niet zoveelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is hoogst onwaarschijnlijk. Dat ding vliegt met Mach 3 (ruim 3000 km/h), tussen het moment dat het zichtbaar zou zijn en de daadwerkelijke klap zit zo weinig tijd...
Dat staat helemaal nergens, en dat heeft werkelijk waar nog niemand gezegd, nergens. Op wat trolls na dan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Well, dan gaan we toch weer gewoon 20 miljoen Russen doden, als wraak voor 200 burgerdoden?
Die raket is ook niet slapquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Parzival het volgende:
het valt me op dat echt alle ramen eruit geblazen zijn... terwijl die toch echt niet dun zijn ofzo..
Ik denk niet dat ze er zijn, maar iemand had best zijn of haar vriend/vriendin/vader/moeder kunnen filmen terwijl die raket langs vloog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is hoogst onwaarschijnlijk. Dat ding vliegt met Mach 3 (ruim 3000 km/h), tussen het moment dat het zichtbaar zou zijn en de daadwerkelijke klap zit zo weinig tijd...
Zou wat zijn als een telefoon de hele weg naar beneden heeft gefilmd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:35 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er zijn, maar iemand had best zijn of haar vriend/vriendin/vader/moeder kunnen filmen terwijl die raket langs vloog.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Fossieltje het volgende:
Maar liggen er nu nog 98 lichamen in het veld, waar vandaag niemand naar gezocht heeft?
Ik vind dat verhaal ook echt onduidelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Fossieltje het volgende:
Maar liggen er nu nog 98 lichamen in het veld, waar vandaag niemand naar gezocht heeft?
De Russische beurzen zijn al flink gekelderd.. dat dat land in een diep economisch ravijn mag vallenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef Buitendam het volgende:
Niemand heeft baat bij WO3, dat is uitgesloten.
Maar de economische verhoudingen kunnen wel drastische verschuiven door deze kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |