Kwam van twitter volgens mijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Bedoeld hij deze?
[ afbeelding ]
Deze is wel door een Fokker gemaakt toch
Niet alles is nog even heel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Idanue het volgende:
Even over die "maar 200 lijken", was het niet zo dat het 282 bodybags waren?
Nee dat is de Nederlandse roodMus, die reist rond deze tijd wel vaker met internationale vluchten mee als migratie naar een warmer gebied voor de winter.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
Heeft er iemand nou een papegaai mee aan boord genomen?
https://www.flickr.com/ph(...)t-72157645853477595/
Was toch al ergens in postsectie 33 of zo....ach geschiedenis is niet m'n sterkste punt. Waar kwam/komt het plaatje dan vandaan ?. Vond hem toen mooi gefotomatched.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gast, jij denkt dat dit voor het eerst op fok! gemeld is?
Elke wereldoorlog is begonnen door landen aan de rand van de afgrond te brengen. Er is niks wat een volk beter verenigd dan gezamenlijke armoede. En als die armoede door invloeden van buitenaf komt, dan heeft dat verenigde volk een gezamenlijk doel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Het ging er in eerste instantie om als Rusland 'ons' gas zou afsluiten. Proberen Rusland naar de afgrond te brengen door geen gas meer af te nemen is inderdaad debiel ja.
Wat voor stem, het is geen politicus?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan zo zijn, zodra zo'n man begint te blaten dat wij een prijs moeten betalen om Rusland failliet te laten gaan is hij mijn stem kwijt.
Nee hoor, kwam van een Twitterfeed af, Britse journalist geloof ik...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Bedoeld hij deze?
[ afbeelding ]
Deze is wel door een Fokker gemaakt toch
Iemand op Twitter, Evanogwat dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Was toch al ergens in postsectie 33 of zo....ach geschiedenis is niet m'n sterkste punt. Waar kwam/komt het plaatje dan vandaan ?. Vond hem toen mooi gefotomatched.
Gisteren hadden de OVSE het ook al over 200 bodybags, wat dus klopt met de info van vandaag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef Idanue het volgende:
Even over die "maar 200 lijken", was het niet zo dat het 282 bodybags waren?
Een neergeschoten vliegtuig verenigt ook veel mensen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef RetepV het volgende:
[..]
Elke wereldoorlog is begonnen door landen aan de rand van de afgrond te brengen. Er is niks wat een volk beter verenigd dan gezamenlijke armoede. En als die armoede door invloeden van buitenaf komt, dan heeft dat verenigde volk een gezamenlijk doel.
finally.. business class seats..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef karwin het volgende:
twitter:djp3tros twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:11:55Very impressive 122 detailed photos of #MH17 debris with impact holes of exploding missile https://t.co/gRAu3PB3xH RT @JeroenAkkermans reageer retweet
Dat ze ze maar de grens overduwen....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oekraine wint trouwens behoorlijk veel terrein op de separatisten de laatste dagen.
Dus als jij het niet met iemand eens bent is het een flapdrol, doe je het af als blaten en verliest hij jouw stem (hij zal slecht slapen vannachtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan zo zijn, zodra zo'n man begint te blaten dat wij een prijs moeten betalen om Rusland failliet te laten gaan is hij mijn stem kwijt.
Hier is de Engelse versie: http://www.corriere.it/en(...)b-3320a03d21e8.shtmlquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Corriere della Sera. Als ik met mijn beperkte Italiaans gebruik, zou dit hem moeten zijn.
Komt een moment dat ze in de buurt van het wrak komen. Daar voorlopig (eigenlijk nooit) liever geen oorlogsgeweld..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:21 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Dat ze ze maar de grens overduwen....
Er zijn twee Wereldoorlogen geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:19 schreef RetepV het volgende:
[..]
Elke wereldoorlog is begonnen door landen aan de rand van de afgrond te brengen. Er is niks wat een volk beter verenigd dan gezamenlijke armoede. En als die armoede door invloeden van buitenaf komt, dan heeft dat verenigde volk een gezamenlijk doel.
Op de eerste pagina staat een man met een machinegeweer in de handen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:13 schreef karwin het volgende:
twitter:djp3tros twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 20:11:55Very impressive 122 detailed photos of #MH17 debris with impact holes of exploding missile https://t.co/gRAu3PB3xH RT @JeroenAkkermans reageer retweet
Gewoon een metroseparatist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Op de eerste pagina staat een man met een machinegeweer in de handen.
Deze heeft uitzonderlijk schone nagels.
(Zeg maar dat ik gek ben, het viel me gewoon op)
Sowieso, alle voorgaande wereldoorlogen (2!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn twee Wereldoorlogen geweest.
Bij de eerste was er geen spraken van dat een land aan de rand van de afgrond stond.
Bij de tweede kan je dit van Duitsland wel zeggen, maar van Italië en Japan zeker niet.
Bovendien is het in de geschiedenis regelmatig voor gekomen dat economieën van landen volledig instorten. Dat is dus blijkbaar zelden aanleiding voor een oorlog.
Kortom, kulargument.
Je bent een vrouw, niet gek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
15 miljoen. Tegen 143 miljoen Russen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:20 schreef agter het volgende:
[..]
Een neergeschoten vliegtuig verenigt ook veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |