19:30 uurtwitter:XandervdWulp twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 19:34:47Koning + koningin en ook premier Rutte + vice-premier Asscher samen met nabestaanden morgen aanwezig in Eindhoven bij aankomst vliegtuig. reageer retweet
Dat staat op wikipedia.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij houd het wel wat meer in dan alleen vlaggen half stok...
Vandeweek las ik ergens dat winkels dan sobere muziek draaien en bioscopen gesloten zullen zijn....
Kan best, daar kom ik nooit trouwens... geen idee waar ik het wel lasquote:
Je hebt het over DaKKie1984 neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met idioten valt niet te discussiëren
En dat is wat ik ook zeg, alleen er zijn altijd meerdere experts die het tegenovergestelde van elkaar zeggen. En ik zou een random burger ook niet wegschuiven, ik ken namelijk ook Nederlanders die een passie hebben voor geschiedenis(die letterlijk 3/5 boeken lezen per dag) en die meer weten dan een Professor aan een universiteit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet? Waar zeg ik dat, dat moet je me even laten zien. Als wetenschapper laat ik mij leiden door het bewijs en de interpretatie daarvan door relevante experts, niet door random burger #982 uit Wakkerdam.
Gewoon nee.quote:
Als er op je geschoten wordt, zien ze ook alleen een wondje. X-ray zal nodig zijn om te bepalen waar de kogel dan zit.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je hebt het over DaKKie1984 neem ik aan?
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:40 schreef Glencairn het volgende:
Volgens RTL nieuws is heel Nederland een minuut stil bij aankomst van de vliegtuigen.
Minuut stilte. Nederlandse economie kun je gewoon geen dag stil leggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Een dag van nationale rouw.. betekent dat een dagje vrij als je moet werken of alleen 1 minuut stilte.
Het betekent niks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Een dag van nationale rouw.. betekent dat een dagje vrij als je moet werken of alleen 1 minuut stilte.
Geen vakantie hier hoor, en ik geloof niet dat er zaken gesloten worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nationale rouw misschien alleen omdat het in de vakantie valt
dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:40 schreef Glencairn het volgende:
Volgens RTL nieuws is heel Nederland een minuut stil bij aankomst van de vliegtuigen.
Geen Moslims in betrokken, dus hij heeft niks relevants te melden (niet dat ie dat normaal wel heeft, maar goed)quote:
Nogmaals; 300+ man in een vliegtuig en dan 12 meter ervandaan een raket laten ontploffen die in scherven gaat. Dan sluit jij het uit dat er mogelijk voldoende lijken zijn waar nog scherffragmenten duidelijk zichtbaar zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als er op je geschoten wordt, zien ze ook alleen een wondje. X-ray zal nodig zijn om te bepalen waar de kogel dan zit.
Die is druk bezig met het maken van stickers (in het Russisch) zodat we die op onze deuren kunnen plakken.quote:
Okquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:44 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Die is druk bezig met het maken van stickers Russisch zodat we die op onze deuren kunnen plakken.
Joost suggereert niet dat de piloot een kamikaze-moslim is? Dat staat er nota bene letterlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:24 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Ja je verdraait de feiten! Je citeert Joost, maar je trekt vervolgens een andere conclusie.
Ik weet dat jij moeite hebt met conclusies trekken, maar anderen misschien nog niet. Ik denk dat het nu wel tijd wordt dat je zelf eens gaat zien wat je precies verdraait.
? Juist wel tochquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom toch dag van nationale rouw? Dacht dat vele nabestaanden toch hadden aangegeven er geen behoefte aan te hebben zo bleek na de bijeenkomst maandag.
Ik volg alles en dat is niet gezegd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom toch dag van nationale rouw? Dacht dat vele nabestaanden toch hadden aangegeven er geen behoefte aan te hebben zo bleek na de bijeenkomst maandag.
Misschien omdat het erg leeft onder de bevolking.. de social media worden volgeplempd met uitingen die met MH17 te maken hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Juist mooi hoe ze het nu doen. Koninklijk paar, Rutte en nabestaanden aanwezig op Eindhoven..tegelijk in heel NL 1 minuut..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef TheHunterAmin het volgende:
Waarom doen ze dat niet om 8 uur dan? Een minuut stilte. Is iedereen thuis. Net zoals 4 mei.
Goede zaak. Als je niks te melden hebt over deze zaak hou je je mond.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik lees uberhaupt weinig van leden van de 2e kamer. Pechtold twittert anders de hele dag door, maar ik zie niets. Ook opinie maker Halsema is stil.
Ik denk 16:06quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef sneakydesert het volgende:
De minuut stilte zal morgen rond 16:00 zijn.
denk ook niet dat ze er behoefte aan hebben. wat schieten zij daar mee op?quote:
We horen het vanzelf wel hèquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef sneakydesert het volgende:
De minuut stilte zal morgen rond 16:00 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan maar elk jaar blijven benadrukken dat er een vliegtuigramp was?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien omdat het erg leeft onder de bevolking.. de social media worden volgeplempd met uitingen die met MH17 te maken hebben
Zou mooi zijn als daarachter zo'n hele unit à la dit stond:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:41 schreef Snowballed het volgende:
19:36 uur
Koning en koningin bij aankomst vliegtuig
Rutte zit nog in de lift!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
10 euro dat het 25 minuten uitloopt.
Ik denk het wel. Iedereen voelt toch een soort van hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:47 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
denk ook niet dat ze er behoefte aan hebben. wat schieten zij daar mee op?
Dat Mark vast zit in de liftquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
10 euro dat het 25 minuten uitloopt.
Doe dan de plaatselijke padvinders. Die neem ik serieuzer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als daarachter zo'n hele unit à la dit stond:
[ afbeelding ]
Of is dat weer de patriottisch.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Moeten ze dat ding 3x per dag uitlaten of zo?
Neen. Dat zou cool zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als daarachter zo'n hele unit à la dit stond:
[ afbeelding ]
Of is dat weer de patriottisch.
Feiten kennen en feiten kunnen interpreteren zijn 2 verschillende dingen, neemt niet weg dat wat je zegt waar kan zijn, maar de mensen die die boeken lezen zullen een bredere kennis hebben en een Professor een diepere kennis over minder onderwerpen, de persoon die uiteindelijk de expert is kan je dan zelf ook wel inzien (hoop ik).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef Bredemug het volgende:
[..]
En dat is wat ik ook zeg, alleen er zijn altijd meerdere experts die het tegenovergestelde van elkaar zeggen. En ik zou een random burger ook niet wegschuiven, ik ken namelijk ook Nederlanders die een passie hebben voor geschiedenis(die letterlijk 3/5 boeken lezen per dag) en die meer weten dan een Professor aan een universiteit.
Het is duidelijk dat als we objectief willen blijven we neutraal moeten blijven en geen zekerheid hebben tot er absolute zekerheid is.
Wordt een dag van nationale rouw dan ieder jaar herhaald? Dat is een beetje te veel van het goede als je het mij vraagt..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan maar elk jaar blijven benadrukken dat er een vliegtuigramp was?
Begrijp me niet verkeerd, heel erg allemaal wat er gebeurt is maar om het nu elk jaar te gaan herdenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |