19:30 uurtwitter:XandervdWulp twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 19:34:47Koning + koningin en ook premier Rutte + vice-premier Asscher samen met nabestaanden morgen aanwezig in Eindhoven bij aankomst vliegtuig. reageer retweet
Dat staat op wikipedia.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij houd het wel wat meer in dan alleen vlaggen half stok...
Vandeweek las ik ergens dat winkels dan sobere muziek draaien en bioscopen gesloten zullen zijn....
Kan best, daar kom ik nooit trouwens... geen idee waar ik het wel lasquote:
Je hebt het over DaKKie1984 neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met idioten valt niet te discussiëren
En dat is wat ik ook zeg, alleen er zijn altijd meerdere experts die het tegenovergestelde van elkaar zeggen. En ik zou een random burger ook niet wegschuiven, ik ken namelijk ook Nederlanders die een passie hebben voor geschiedenis(die letterlijk 3/5 boeken lezen per dag) en die meer weten dan een Professor aan een universiteit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet? Waar zeg ik dat, dat moet je me even laten zien. Als wetenschapper laat ik mij leiden door het bewijs en de interpretatie daarvan door relevante experts, niet door random burger #982 uit Wakkerdam.
Gewoon nee.quote:
Als er op je geschoten wordt, zien ze ook alleen een wondje. X-ray zal nodig zijn om te bepalen waar de kogel dan zit.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je hebt het over DaKKie1984 neem ik aan?
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:40 schreef Glencairn het volgende:
Volgens RTL nieuws is heel Nederland een minuut stil bij aankomst van de vliegtuigen.
Minuut stilte. Nederlandse economie kun je gewoon geen dag stil leggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Een dag van nationale rouw.. betekent dat een dagje vrij als je moet werken of alleen 1 minuut stilte.
Het betekent niks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Een dag van nationale rouw.. betekent dat een dagje vrij als je moet werken of alleen 1 minuut stilte.
Geen vakantie hier hoor, en ik geloof niet dat er zaken gesloten worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nationale rouw misschien alleen omdat het in de vakantie valt
dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:40 schreef Glencairn het volgende:
Volgens RTL nieuws is heel Nederland een minuut stil bij aankomst van de vliegtuigen.
Geen Moslims in betrokken, dus hij heeft niks relevants te melden (niet dat ie dat normaal wel heeft, maar goed)quote:
Nogmaals; 300+ man in een vliegtuig en dan 12 meter ervandaan een raket laten ontploffen die in scherven gaat. Dan sluit jij het uit dat er mogelijk voldoende lijken zijn waar nog scherffragmenten duidelijk zichtbaar zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als er op je geschoten wordt, zien ze ook alleen een wondje. X-ray zal nodig zijn om te bepalen waar de kogel dan zit.
Die is druk bezig met het maken van stickers (in het Russisch) zodat we die op onze deuren kunnen plakken.quote:
Okquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:44 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Die is druk bezig met het maken van stickers Russisch zodat we die op onze deuren kunnen plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |