Gaan we klanten stelen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die neemt haar serieus, beslist!
Nee, nee, ik stuur je liefde, lieverd. Alleen maar. Verdere uitleg kan je sturen via PM.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:25 schreef cindy_r_van het volgende:
Iemand die serieus een voodoo priester is. Rituelen doet voor anderen en het gaat mbt van liefde. Verdere details vertel ik liever aan die persoon. Voodoo is namelijk niet alleen poppen of iets dergelijks, haat naar iemand sturen. Ik doe daar niet aan, ben niet uit op wraak of iets. In tegendeel.
Nou ik snap wel wat er geinplant wordt hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar dat inplanten?
Je wilt iemands liefde opwekken? Eigenlijk zoals als gezegd is, het omgekeerde van een uitdrijving..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:22 schreef cindy_r_van het volgende:
ik kan inderdaad zelf googlen en vind het aardig van je.
Maar ik wil niet iemand pijn door middel van poppetjes of iets dergelijks. Bedankt voor de links maar dat is niet wat ik zoek.
Basilicum .....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik snap wel wat er geinplant wordt hoor
Wat wil je dan? De priesters staan al in een rij voor je..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:28 schreef cindy_r_van het volgende:
Dat is jouw conclusie maar dat wil ik helemaal niet.
Leg dat eens even uit dan, aan deze voodoomeester. Soort van examen. Maar dan anders. Ik corrigeer met een rood potlood.quote:
Men neme: 1 zonnebloemzaadje. Men steke dat in de grond. Men wachtte een paar weken. Men ziet een hele grote zonnebloem! Men wordtet heel vrolijkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg dat eens even uit dan, aan deze voodoomeester. Soort van examen. Maar dan anders. Ik corrigeer met een rood potlood.
Maar wees dan zelf eens wat serieuzer. Wat wil je precies? Wat zoek je? Dan kunnen wij ook gerichter met je meedenken en eventueel zelfs voor je zoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:31 schreef cindy_r_van het volgende:
Ja tuurlijk.
Als er iemand serieus dan zie ik wel een prive bericht verschijnen.
Bedankt allemaal.
fijne avond
Jaja. Met een Djeez- potlood bedoel jequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leg dat eens even uit dan, aan deze voodoomeester. Soort van examen. Maar dan anders. Ik corrigeer met een rood potlood.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Men neme: 1 zonnebloemzaadje. Men steke dat in de grond. Men wachtte een paar weken. Men ziet een hele grote zonnebloem! Men wordtet heel vrolijkt.
Wat is een Djeez- potlood?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaja. Met een Djeez- potlood bedoel je
Goed antwoord! Wees blij, want hij zwanst je zo om je oren met die rode correctiestift.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Men neme: 1 zonnebloemzaadje. Men steke dat in de grond. Men wachtte een paar weken. Men ziet een hele grote zonnebloem! Men wordtet heel vrolijkt.
Ik voodoo hem gewoon, prik prik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Goed antwoord! Wees blij, want hij zwanst je zo om je oren met die rode correctiestift.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |