google al geprobeerd?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:40 schreef cindy_r_van het volgende:
Hai,
Ik ben op zoek naar een betrouwbare voodoo priester mbt ritueel liefde. Liefst in Nederland of iemand die Nederlands kan spreken.
Graag geen oordelen etc, je mag ook privé bericht sturen. Het is geen grapje, ben echt serieus op zoek naar een Voodoo priester, die ook echt rituelen kan uitvoeren en ook dat het werkt.
Dank je wel,
Cindy
quote:
Hier gaat het al foutquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:40 schreef cindy_r_van het volgende:
die ook echt rituelen kan uitvoeren en ook dat het werkt.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef cindy_r_van het volgende:
Heb al gegoogled. Kwam bij iemand maar volgens mij heeft ie nooit wa gedaan, vandaar ook mijn zin ' die ook echt ritueel kan uitvoeren' dus geen oplichter is.
Zullen er genoeg zijn die het ritueel uit kunnen voeren, zal alleen geen fuck doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef cindy_r_van het volgende:
Heb al gegoogled. Kwam bij iemand maar volgens mij heeft ie nooit wa gedaan, vandaar ook mijn zin ' die ook echt ritueel kan uitvoeren' dus geen oplichter is.
en ik wil kunnen vliegen als superman... Gaat ook niet lukkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef cindy_r_van het volgende:
Beter verspil je er helemaal geen geld aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef cindy_r_van het volgende:
Geen geld voor dank je wel. En ik geloof ook wel in dat er voodoo priester hier in NL zijn of dat iemand via via eentje kent en niet voor 500/600 euro. En nee voor dat bedrag ben ik niet opgelicht, zou ik nooit voor uitgeven.
Er staan er anders honderden op google. Zit vast wel iemand tussen die aan jouw voorwaarden voldoet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef cindy_r_van het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter verspil je er helemaal geen geld aan.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:54 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme Cindy (Klaas) ik heb je gezegd dat mijn vriendin geen interesse in je heeft. Geen voodoo poppetje wat daar iets aan gaat veranderen klapmongool.
hahaha hahahah!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
niemand zal ooit van je houden want je bent dom
elke voodoo priester weet dat
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:
Ik wil het ook wel respecteren. Wil je alleen het advies geven je geld er niet aan uit te geven. Al zou je iemand vinden die het ritueel uit kan voeren, heeft het dan ook zijn gevolgen? Mij lijkt het namelijk klinkklare onzin. Tuurlijk zitten we in TRU, maar het gaat toch om geld en oplichterij.quote:
Je kunt 1000 redenen hebben maar Voodoo werkt niet en bestaat niet. Elke cent die je uitgeeft aan deze onzin flikker je gewoon weg. Als dat je doel is, wil ik je ook wel mijn rekeningnummer sturen, alleen ben ik wel eerlijk door te zeggen dat je er niets voor gaat terugzien.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Je kunt 1000 redenen hebben maar Voodoo werkt niet en bestaat niet. Elke cent die je uitgeeft aan deze onzin flikker je gewoon weg. Als dat je doel is, wil ik je ook wel mijn rekeningnummer sturen, alleen ben ik wel eerlijk door te zeggen dat je er niets voor gaat terugzien.
Ok, dan niet, -edit-quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef cindy_r_van het volgende:
Geen geld voor dank je wel. En ik geloof ook wel in dat er voodoo priester hier in NL zijn of dat iemand via via eentje kent en niet voor 500/600 euro. En nee voor dat bedrag ben ik niet opgelicht, zou ik nooit voor uitgeven.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef cindy_r_van het volgende:
Voodoo bestaat wel.
Ik wil niet uitleggen waarom vanwege privacy.
Ik zou toch nog even op google kijken. Staan er zoveel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef cindy_r_van het volgende:
Voodoo bestaat wel.
Voodoo bestaat niet en dat komt simpelweg omdat het ingaat tegen elke natuurwet op deze aarde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:58 schreef cindy_r_van het volgende:
Voodoo bestaat wel.
Ja, IK. Dat zeg ik toch!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef cindy_r_van het volgende:
Omdat ik niet nodig vind om iets daarover te vertellen. Mijn enige vraag is; of iemand hier een voodoo priester kent die betrouwbaar is en liefdes rituelen kan uitvoeren.
Wat jij en de rest van vinden mogen jullie zelf weten.
Nou, afwachten dan maar of er iemand reageert.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef cindy_r_van het volgende:
@lavender, alleen of ze eentje kennen en daarvan de naam willen doorgeven. Zij hoeven mij niet uit te legen hoe of wat. Zou uiteraard fijn zijn maar dan mag het via prive bericht.
ik heb net in je arm geprikt. heb je het gevoeld?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef cindy_r_van het volgende:
Voodoo bestaat. Jij denkt meteen aan het negatieve maar dat is niet altijd zo
Ja no shit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:06 schreef cindy_r_van het volgende:
Alleen wat ik heb gevonden waren voornamelijk weer oplichters.
Waarom ben je er dan zo van overtuigd dat het werkt?quote:Ik ben niet bekend met voodoo waardoor ik een ander nodig heb
Kon ook gewoon niet anders dan dat Spongeboss de TS is hč.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:09 schreef Syntos het volgende:
Mischien doet hij ook aan voodoo.
R&P / Gratis tarot lezingen voor mensen met vragen. (voor zolang het duurt.)
Shitquote:
Ja dat heb je als je voodoo-priester bent. Dan ben je alleen zichtbaar bij lui die 250 euro betalen.quote:
Fixed!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je voodoo-priester bent. Dan ben je alleen zichtbaar bij lui die 450 euro betalen.
Oh okeequote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ja dat heb je als je voodoo-priester bent. Dan ben je alleen zichtbaar bij lui die 1250 euro betalen.
Dan heb je er zelf ook nog wat aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo duur![]()
En dat voor een ritueel wat je gratis en voor niks kunt doen
De lui die het gratis doen, zijn oplichters.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
En dat voor een ritueel wat je gratis en voor niks kunt doen
Wat zegt u? Ik kan het niet verstaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh okee
Ik DM je m'n rekeningnummer wel ff
Ik stuur de rekening wel naar Dannyquote:
Oh, dat verstond ik wel!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stuur de rekening wel naar Danny
Zijn daar ook priesters voor? Oost-Indische bij voorkeurquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/oostindisch-doof
Ja want ik kom er net achter dat je het gewoon zelf kunt doen, had ik dat maar eerder gewetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De lui die het gratis doen, zijn oplichters.
quote:Strooi 1 keer per week verse bassilicum op je voedsel en voordat je gaat eten zeg je deze spreuk op:
Godin Erzulie,
"Ik geef u te eten met mijn linkerhand",
"Ik doe dit met mijn linkerhand want u bent van het onzichtbare".
Hierna leg je hardop jouw liefdesprobleem uit, en geef duidelijk aan wat je wilt dat er gebeuren moet (met de nadruk op duidelijk, laat niets onverklaard, dus wees specifiek) . Het kan zijn dat je wil dat je partner niet meer vreemd gaat of je wil dat je partner terug bij je komt, of je wil dat iemand van je gaat houden.
Herhaal dit ritueel 1 keer per week totdat je jouw resultaat hebt bereikt.
Alsof je het over fappen hebt . Linkerhand, rechterhandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want ik kom er net achter dat je het gewoon zelf kunt doen, had ik dat maar eerder geweten
[..]
SSSSTTTTT NIET ZEGGEN!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Alsof je het over fappen hebt . Linkerhand, rechterhand
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof je het over fappen hebt . Linkerhand, rechterhand
Je zal versteld staan van het resultaatquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
Nou ik ga in ieder geval basilicum kopen, baat het niet dan schaadt het niet. EN het ruikt nog lekker ook.
Haha nou weet je ik kan niet koken, misschien kan ik wensen dat ik kan kokenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Je zal versteld staan van het resultaat![]()
Na het eten dan he
Ojee ..... wie kookt er dan voor jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nou weet je ik kan niet koken, misschien kan ik wensen dat ik kan koken
Alleen makkelijke dingen. Maar met die basilicum kan ik misschien wel opeens driegangenmenu's fabricerenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ojee ..... wie kookt er dan voor jou?
Of eet je alleen maar brood?
Ik zeg; leef je uit!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen makkelijke dingen. Maar met die basilicum kan ik misschien wel opeens driegangenmenu's fabriceren
Nee hoor. Je hangt dan alleen maar vaker aan de kroonluchter . Aan koken kom je niet meer toequote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen makkelijke dingen. Maar met die basilicum kan ik misschien wel opeens driegangenmenu's fabriceren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |