Dus AMD bannen lost kanker op? Ik zal het ze even melden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef RetRy32 het volgende:
Windows is een uitstekend besturingssysteem.
De driver leveranciers zijn vaak degene die problemen veroorzaken.
AMD levert letterlijke kanker met hun Catalyst Cancer Center, en die achterlijke display drivers die meer problemen hebben dan Oekraïne
Goed moment om te melden dat Windows Vista een groter marktaandeel heeft dan de populairste Apple OS versie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
Hallo, het is 2014, wie gebruikt er nou nog Windows.
Zeker vind je jezelf wel leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus AMD bannen lost kanker op? Ik zal het ze even melden.
95% van de wereldbevolking, in tegenstelling tot wereldvreemde kunstgekkies en applefreaks zoals jijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom zou iemand MacOS gebruiken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
Wauw Windows werkt ook lieverd.quote:
Maar je kunt je dan wel weer helemaal volvreten bij de mac!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wauw Windows werkt ook lieverd.
Alleen er is 10x zoveel software voor beschikbaar, en je kan de hardware die je wilt (voor de prijs die je ervoor hoort te betalen) krijgen.
Overigens heeft Mac geen DirectX support waardoor 90% van de games niet voor Mac uitgebracht worden.
Is het te laat om nog Linux aan te dragen als mogelijk alternatief?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een Appel vs. Windows discussie. Die had ik moeten zien aankomen.
Dat is voor kaolonerdjesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Is het te laat om nog Linux aan te dragen als mogelijk alternatief?
Ja, er is namelijk al over "games" gesproken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit wat ik verkeerd kan hebben gedaan waardoor de automatische update waarmee DirectX 11 werd geïnstalleerd dat spul niet goed heeft geïnstalleerd.quote:
Sarcasmequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit wat ik verkeerd kan hebben gedaan waardoor de automatische update waarmee DirectX 11 werd geïnstalleerd dat spul niet goed heeft geïnstalleerd.
Ik heb braaf alle 'verplichte' updates geïnstalleerd en de computer honderd keer herstart.
Die drivers blijven een groot probleem ja, dankzij het gebrek aan standaarden. Deze keer lag het duidelijk aan een slechte installatie van DirectX 11 aangezien na het draaien van die installer het probleem was opgelost, dit terwijl DirectX 11 wel via een automatische update werd geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb toevallig een AMD, de volgende keer kies ik waarschijnlijk toch maar voor NVidia, ik heb net iets teveel problemen ervaren.quote:AMD levert letterlijke kanker met hun Catalyst Cancer Center, en die achterlijke display drivers die meer problemen hebben dan Oekraïne
Verouderde versie van Windows.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Leg mij maar eens uit wat ik verkeerd kan hebben gedaan waardoor de automatische update waarmee DirectX 11 werd geïnstalleerd dat spul niet goed heeft geïnstalleerd.
Nog een kenmerk van sarcasme: er zit een flinke kern van waarheid in. Dus leg maar eens uit wat ik verkeerd zou kunnen hebben gedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sarcasme
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
Ik krijg gewoon een BSOD bij het opstarten als ik die drivers normaal installeer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb toevallig een AMD, de volgende keer kies ik waarschijnlijk toch maar voor NVidia, ik heb net iets teveel problemen ervaren.
Nope, gewoon de meest recente versie van Windows 7, gedownload van Microsoft zelf en geïnstalleerd via een USB.quote:
Windows 8.1 lieverd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nope, gewoon de meest recente versie van Windows 7, gedownload van Microsoft zelf en geïnstalleerd via een USB.
Yikes. Ik heb een flink aantal BSOD's en andere crashes (bevriezen) gehad bij het spelen van spellen, wanneer ik geluk had bevroor het spel enkel maar kon ik wel nog schakelen naar een andere applicatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een BSOD bij het opstarten als ik die drivers normaal installeer.
Valt ook gewoon niet te verhelpen op normale wijze.
Ik moet er niet aan denken, ik wacht wel op 9.quote:
Ik ben een groot voorstander van Linux maar helaas draait nogal veel software niet onder Linux. Ik hoop dat Valve het voor elkaar gaat krijgen dat games standaard met OpenGL gaan worden ontwikkeld maar als dat al ooit gaat lukken zal het vast nog lang duren. Voorlopig moet je dus helaas nog kiezen tussen Windows en iOS of hoe dat ook heet, dan toch maar Windows.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
And the winning award for most stupid topic-reply goes toooo.. "retorbrapi" !quote:
Volgens mij faalde ik nu ook even, ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Moet het geen 'Microsoft dat faalt' zijn?
Softwaredevelopers die mensen dwingen om Windows te gebruiken.quote:
Op steam zijn er genoeg games voor OSX Mavericks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wauw Windows werkt ook lieverd.
Alleen er is 10x zoveel software voor beschikbaar, en je kan de hardware die je wilt (voor de prijs die je ervoor hoort te betalen) krijgen.
Overigens heeft Mac geen DirectX support waardoor 90% van de games niet voor Mac uitgebracht worden.
Ja, maar DirectX is tijdens DX 8 de standaard geworden in gaming door samenloop van omstandigheden en zo is het eigenlijk altijd de standard gebleven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zou je momenteel met OpenGL net zoveel kunnen als met DirectX wat jaar in jaar uit allerlei nieuwe functies heeft gekregen?
alleen die icoontjes zijn wel boemlelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben gelukkiger dan ooit sinds ik Windows 8.1 gebruik
Software developers maken wat degene die ze betaalt wil. Die bazen willen een mooi product, maar het moet wel goed verkopen. Mensen kopen alleen zo goedkoop mogelijk. Ergo, het is 'onze' eigen schuld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Softwaredevelopers die mensen dwingen om Windows te gebruiken.
Het erge is dat door die jarenlange dwang het misschien ook wel een selffulfilling prophecy is geworden. Zou je momenteel met OpenGL net zoveel kunnen als met DirectX wat jaar in jaar uit allerlei nieuwe functies heeft gekregen?
Bedankt! Erg blij mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef integraalformule het volgende:
[..]
And the winning award for most stupid topic-reply goes toooo.. "retorbrapi" !![]()
Gefeliciteerd! U wint helemaal niks!
Tot je weer een 'nerd' nodig hebt omdat je anno 2014 nog steeds zo a-technisch bent dat je je eigen computertje niet kan installeren.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef RetRy32 het volgende:
AMD levert letterlijke kanker met hun Catalyst Cancer Center, en die achterlijke display drivers die meer problemen hebben dan Oekraïne
Ach ja, sommige mensen hebben nog niet door dat de nerds al een tijdlang steeds meer voor het zeggen krijgen en dat dit alleen maar nog maar meer zo zal gaan zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:29 schreef Ope het volgende:
[..]
Tot je weer een 'nerd' nodig hebt omdat je anno 2014 nog steeds zo a-technisch bent dat je je eigen computertje niet kan installeren.
Niet dat ik een fan ben van Windows - bepaald niet al vind ik het knap dat ze dit monopolie hebben opgebouwd - maar kan je toelichten waarom je het gestelde zo lachwekkend vindt?quote:
De manier waarop hij het bracht lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet dat ik een fan ben van Windows - bepaald niet al vind ik het knap dat ze dit monopolie hebben opgebouwd - maar kan je toelichten waarom je het gestelde zo lachwekkend vindt?
Mensen die geen games kunnen spelen en die tal van 'nuttige' programma's niet kunnen draaien.quote:
Het stukje dat AMD kk is wat klopt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet dat ik een fan ben van Windows - bepaald niet al vind ik het knap dat ze dit monopolie hebben opgebouwd - maar kan je toelichten waarom je het gestelde zo lachwekkend vindt?
Een beetje raar uitgedrukt maar ik heb als bezitter van een AMD-kaart de indruk dat die drivers inderdaad nogal vaak onnodig voor problemen zorgen of bepaalde problemen niet oplossen. Ik zeg hier voorzichtigheidshalve bij dat ik niet goed kan vergelijken met NVidia aangezien het lang geleden is dat ik een NVidia-kaart had. De volgende keer kies ik in ieder geval voor een NVidia, eens zien of dat dat beter gaat werken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het stukje dat AMD kk is wat klopt.
Dat werkte om de een of andere reden niet (melding over een ontbrekend dll-bestand). Uiteindelijk heb ik het dus opgelost door de installer van Microsoft te gebruiken, alleen jammer dat Microsoft dat nogal goed verstopt en dat het op een uiterst amateurstische wijze op de website is geplaatst (niet gesorteerd op pagina's tussen honderden andere downloadlinks). Ik vind dat een bedrijf wat zoveel miljarden winst maakt dankzij een monopolie en wat dankzij dat monopolie softwarematig de drijvende kracht achter de graphics van spellen is een iets betere service mag leveren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:17 schreef MrDrako het volgende:
Bij fatsoenlijke games zit een dx update installatie tool meegeleverd, support mapje op de dvd.
Toen was het een kwestie van het juiste antwoord geven en ze moesten je helpen, of dat het waar was of niet. Gelukkig zijn ze met dat toneelstukje gestopt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:48 schreef MrDrako het volgende:
Ja die code is kutwel een dikke verbetering dat je tegenwoordig meteen de vraag krijgt of het maar op 1 pc geïnstalleerd is. Vroegah was het dikke pech te vaak geactiveerd doooeeiii. Kon je NOG een keer bellen en WEER die code invullen en vervolgens dan kiezen voor medewerkers spreken.
Die vroeg dan of het op 1 pc was geïnstalleerd en stuurde je vervolgens door naar de code.
Godverdomme zegquote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Toen was het een kwestie van het juiste antwoord geven en ze moesten je helpen, of dat het waar was of niet. Gelukkig zijn ze met dat toneelstukje gestopt.
Ik herinner me van de laatste keer geen vraag, slechts een melding om de code in te voeren die Windows gaf, wat direct duidelijk maakt dat dit bellen en die code invoeren maar 1 doel dient: de administratie van Microsoft bijwerken.
Ach ja, nog een geluk dat je 'gratis' kan bellen (Microsoft betaalt er voor dus via de licentie zal je er wel voor betalen). Je kan trouwens als de activeringsmelding hinderlijk wordt 4 keer de klok resetten door in de command prompt een commando in te voeren (achterdeurtje wat ooit om een pragmatische reden (marketinggerelateerd) is geopenbaard door een medewerker van Microsoft) maar mijn advies is om het direct te doen zodat je van het gezeik af bent.
Trouwens, bij de laatste installatie bewaarde Windows de oude versie in een Windows.Old folder. Op zich een mooie service maar ze zouden er wel beter over moeten communiceren. Het is niet altijd gewenst om de oude meuk te bewaren aangezien je dan ook ongewenste code bewaart (malware, virussen, ...). Ik krijg liever de optie bij de installatie, natuurlijk kan je je harde schijf fragmenteren voordat je installeert maar het is handig als je van tevoren weet waar je aan toe bent. Ik wil bij de installatie een duidelijke keuze krijgen voorgelegd om wel of niet oude bestanden te bewaren en ook kunnen kiezen wat wel en niet wordt bewaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Voor gamen heb je natuurlijk ook consoles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mensen die geen games kunnen spelen en die tal van 'nuttige' programma's niet kunnen draaien.
Voor elke taak het juiste gereedschap gebruiken.Vaak heb je Windows nu eenmaal nodig, niets aan te doen voorlopig. Je hebt de keuze tussen het legaal en het illegaal gebruiken, tussen alleen Windows, een dual boot en een virtuele machine. Maar je ontsnapt niet aan Windows tenzij je jezelf de toegang tot veel nuttige en aangename software ontzegt. Good luck with that.
Als je genoegen neemt met matige hardware. Natuurlijk, op het moment dat zo'n console uitkomt is het prima geschikt voor gamen, vergelijk echter eens de PS3 gedurende de laatste paar jaar met de modale PC die gebruikt wordt voor het gamen, dat hield de ontwikkeling van de spellen tegen. Daarom ook dat nu eindelijk eens een nieuwe generatie uitkomt en je direct mooiere spellen ziet, qua graphics in ieder geval. En dan maar klagen over de tegenvallende graphics en framerate.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor gamen heb je natuurlijk ook consoles.
Tsja, gameplay boven graphics. Altijd. De drempel om een keer een multiplayer spel te doen met vrienden op de bank is bij consoles ook een stuk lager.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je genoegen neemt met matige hardware. Natuurlijk, op het moment dat zo'n console uitkomt is het prima geschikt voor gamen, vergelijk echter eens de PS3 gedurende de laatste paar jaar met de modale PC die gebruikt wordt voor het gamen, dat hield de ontwikkeling van de spellen tegen. Daarom ook dat nu eindelijk eens een nieuwe generatie uitkomt en je direct mooiere spellen ziet, qua graphics in ieder geval. En dan maar klagen over de tegenvallende graphics en framerate.
Niet dat ik geloof dat je automatisch betere spellen krijgt met betere hardware, hier hebben wij het al eens eerder over gehad. Het in 2D met primitieve hardware beginnen kan volgens mij juist de creativiteit verbeteren waardoor je uiteindelijk in 3D met betere hardware een mooier spel kan krijgen.
Precies dit, daarom gewoon NVIDIA nemen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef RetRy32 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, gameplay boven graphics. Altijd.Dat is waar, al kan je dat gemakkelijk oplossen. Ik verwacht dat je in de toekomst gemakkelijk zo'n spel kan opstarten met je PC, eventueel via een tussenapparaat (tablet of smartphone?) zodat je niet eens bij de PC hoeft te zijn, en dat je vervolgens alle data doorstuurt naar een centraal scherm. Technologisch kan het al lang maar het gebeurt nog weinig. Waarom tig computers en tig schermen hebben wanneer je het kan combineren?quote:De drempel om een keer een multiplayer spel te doen met vrienden op de bank is bij consoles ook een stuk lager.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Het kan zeker inderdaad. De meeste thuisnetwerken zouden echt al voldoende zijn voor het doorsturen van videobeelden in flink hoge kwaliteit. Nadeel is wellicht de latency.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Dat is waar, al kan je daar gemakkelijk een mouw aanpassen. Ik verwacht dat je in de toekomst gemakkelijk zo'n spel kan opstarten met je PC, eventueel via een tussenapparaat (tablet of smartphone?) zodat je niet eens bij de PC hoeft te zijn, en dat je vervolgens alle data doorstuurt naar een centraal scherm. Technologisch kan het al lang maar het gebeurt nog weinig. Waarom tig computers en tig schermen hebben wanneer je het kan combineren?
Maar wellicht dat de PC dan bijvoorbeeld de zware berekeningen zou kunnen doen en die data gewoon naar een device stuurt. Toch zit de meeste kracht nog gewoon in het renderen van de beelden volgens mij.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 21:48:30 ]![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:43 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Precies dit, daarom gewoon NVIDIA nemen.
Klaar uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redelijk oud al, en AMD is inderdaad bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn laptop krijgt een nvidia.![]()
Als je dat draadloos wil doen kan dat nog wel gebeuren maar dat valt volgens mij prima op te lossen. Je zou ook een kabel netjes kunnen wegwerken tussen waar de PC staat en waar je televisie staat, moet je wel niet gaan doe het zelven tenzij je daar handig mee bent en het overlaten aan iemand die weet hoe je dat op een nette manier doet. In de toekomst zou je daar bij de aanleg van kastje (stopcontacten, internet etc.) ook rekening mee kunnen houden zodat het netjes achter de muur is weggewerkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het kan zeker inderdaad. De meeste thuisnetwerken zouden echt al voldoende zijn voor het doorsturen van videobeelden in flink hoge kwaliteit. Nadeel is wellicht de latency.Verreweg de meeste berekeningen worden uitgevoerd voor de graphics ja, daarom ook dat GPU's met heel erg veel relatief simpele parallelle processoren werken in plaats van met 1 of 4 krachtigere processoren zoals de CPU.quote:Maar wellicht dat de PC dan bijvoorbeeld de zware berekeningen zou kunnen doen en die data gewoon naar een device stuurt.Wat bedoel je daarmee?quote:Toch zit de meeste kracht nog gewoon in het renderen van de beelden volgens mij.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dat het meeste zit in het daadwerkelijk laten verschijnen van de beelden op het scherm met alle effectjes en dergelijke.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je dat draadloos wil doen kan dat nog wel gebeuren maar dat valt volgens mij prima op te lossen. Je zou ook een kabel netjes kunnen wegwerken tussen waar de PC staat en waar je televisie staat, moet je wel niet gaan doe het zelven tenzij je daar handig mee bent en het overlaten aan iemand die weet hoe je dat op een nette manier doet. In de toekomst zou je daar bij de aanleg van kastje (stopcontacten, internet etc.) ook rekening mee kunnen houden zodat het netjes achter de muur is weggewerkt.
[..]
Verreweg de meeste berekeningen worden uitgevoerd voor de graphics ja, daarom ook dat GPU's met heel erg veel relatief simpele parallelle processoren werken in plaats van met 1 of 4 krachtigere processoren zoals de CPU.
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
Uiteraard, daarom wil je dat het liefst overlaten aan hardware waarbij je gemakkelijk eventjes de grafische kaart kan upgraden of een extra kaart kan plaatsen. Het grote voordeel van een PC, als je weet wat je doet kan je voor een niet al te hoog jaarlijks bedrag je computer goed up to date houden. Een console loopt na 3-4 jaar al achter op de modale PC.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat het meeste zit in het daadwerkelijk laten verschijnen van de beelden op het scherm met alle effectjes en dergelijke.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
In-Home streaming zit al in Steam, maar waarschijnlijk nog in beperkte vorm.
3D beelden renderen kost veel GPU kracht, het omzetten van een (kabel)signaal beeld op bv. de TV is niet zo lastig, dat is immers wat jouw TV (of monitor) altijd al doet. Dat is een hardware aangelegenheid waar de chips in jouw tv/monitor al voor zorgen.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise![]()
Inhome streaming van steam werkt toch al verrassend goed hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef twiFight het volgende:
3D beelden renderen kost veel GPU kracht, het omzetten van een (kabel)signaal beeld op bv. de TV is niet zo lastig, dat is immers wat jouw TV (of monitor) altijd al doet. Dat is een hardware aangelegenheid waar de chips in jouw tv/monitor al voor zorgen.
Echt minimale fps loss en van enige vertraging qua input is ook zo goed als niks te merken.![]()
Dit wist ik niet... goed om te lezen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:04 schreef twiFight het volgende:
3D beelden renderen kost veel GPU kracht, het omzetten van een (kabel)signaal beeld op bv. de TV is niet zo lastig, dat is immers wat jouw TV (of monitor) altijd al doet. Dat is een hardware aangelegenheid waar de chips in jouw tv/monitor al voor zorgen.
Kan je een uitgebreide uitleg geven, waarom 'beeld' naar monitor meer GPU kracht kost dan 'beeld' naar tv![]()
Om dat te begrijpen moet je er even bij stilstaan wat er nodig is om 3D-beelden te maken. Denk aan bewerkingen met vectoren, een hoop sinussen, cosinussen berekenen etc.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:40 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Dit wist ik niet... goed om te lezen.
Kan je een uitgebreide uitleg geven, waarom 'beeld' naar monitor meer GPU kracht kost dan 'beeld' naar tv
Mensen die een hekel hebben aan wiskunde moeten hier zeker niet aan beginnen.
Het juist kleuren van die pixel is relatief eenvoudig in vergelijking met dat, het hangt uiteraard van het type scherm af hoe dit precies gebeurt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Fragmenteren? Really?quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
natuurlijk kan je je harde schijf fragmenteren voordat je installeertOp vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
Echte bazen gebruiken Linux.
Echte Russische bazen gebruiken een typemachine, ontapbaar door de lullo's van de NS@!![]()
![]()
hoe wil je porno kijken op een typemachine?quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Echte bazen gebruiken Linux.
Echte Russische bazen gebruiken een typemachine, ontapbaar door de lullo's van de NS@!Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
typ:quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hoe wil je porno kijken op een typemachine?
8=D~ ~~~~~ O
papiertje eruit, rukken maar.![]()
Ik ben meer van de ( . )( . ) maar goed ieder zijn ding.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
typ:
8=D~ ~~~~~ O
papiertje eruit, rukken maar.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Je leeft nog!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
Hallo, het is 2014, wie gebruikt er nou nog Windows.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik bedoelde natuurlijk formatteren.quote:
Verspreking doordat het teveel hetzelfde klinkt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Strikt genomen zou je met fragmenteren ook nog partitioneren kunnen bedoelen, wat dan wel weer opgaat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk formatteren.
Verspreking doordat het teveel hetzelfde klinkt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Dat is voor mij altijd weer een dilemma, hoe groot de partitie voor Windows en al het andere spul wat geïnstalleerd moet worden te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Strikt genomen zou je met fragmenteren ook nog partitioneren kunnen bedoelen, wat dan wel weer opgaat.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ik ga uit van windows 40 Gb, apps 40 Gb en overige shit 40 Gb. De rest is data.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is voor mij altijd weer een dilemma, hoe groot de partitie voor Windows en al het andere spul wat geïnstalleerd moet worden te maken.
vergeet u even niet uw my documents folder naar d te redirectenOp vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Nvidia kaarten hebben vaak kuren als het gaat om oververhitting. Vaak begin je er pas last van te krijgen na de garantieperiode. Kutbedrijfquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Redelijk oud al, en AMD is inderdaad bagger.
Mijn laptop krijgt een nvidia.![]()
![]()
Ik heb momenteel voor 30 Gb aan geïnstalleerde programma's (die staan bij mij op een hele grote uitzondering na allemaal in de twee Program Files folders) en voor 17 GB in mijn Windows-folder. De laatste clean install is echter nog vrij kort geleden. Als ik wat meer spellen zou hebben dan zou de hoeveelheid geheugen voor geïnstalleerde programma's uiteraard veel groter zijn. Daar zit voor mij dan ook een beetje het dilemma, je weet ongeveer hoeveel ruimte Windows en de basisprogramma's (browser, mediaspeler, kantoorsoftware, ...) innemen maar voor die grotere programma's houd ik graag voldoende ruimte over dat ik niet moeilijk moet gaan doen met steeds weer de-installeren en opnieuw installeren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga uit van windows 40 Gb, apps 40 Gb en overige shit 40 Gb. De rest is data.
vergeet u even niet uw my documents folder naar d te redirectenING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Een AMD-kaart die ik had, 5850 als ik me niet vergis, versleet ook binnen een paar jaar. De volgende keer ga ik de computer zelf samenstellen, dan is het risico op oververhitting en andere problemen al veel kleiner als je voor een redelijk budget een goede computer wil hebben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:28 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Nvidia kaarten hebben vaak kuren als het gaat om oververhitting. Vaak begin je er pas last van te krijgen na de garantieperiode. Kutbedrijf
Ik heb er nu al zin in om het te doen maar ik moet van mezelf nog even wachten aangezien mijn huidige computer nog niet oud genoeg is (5 jaar oud).ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Microsoft - TPG Post - NS - KPN - klachten.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: