Dus AMD bannen lost kanker op? Ik zal het ze even melden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef RetRy32 het volgende:
Windows is een uitstekend besturingssysteem.
De driver leveranciers zijn vaak degene die problemen veroorzaken.
AMD levert letterlijke kanker met hun Catalyst Cancer Center, en die achterlijke display drivers die meer problemen hebben dan Oekraïne
Goed moment om te melden dat Windows Vista een groter marktaandeel heeft dan de populairste Apple OS versie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
Hallo, het is 2014, wie gebruikt er nou nog Windows.
Zeker vind je jezelf wel leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus AMD bannen lost kanker op? Ik zal het ze even melden.
95% van de wereldbevolking, in tegenstelling tot wereldvreemde kunstgekkies en applefreaks zoals jijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom zou iemand MacOS gebruiken?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef retorbrapi het volgende:
Wauw Windows werkt ook lieverd.quote:
Maar je kunt je dan wel weer helemaal volvreten bij de mac!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wauw Windows werkt ook lieverd.
Alleen er is 10x zoveel software voor beschikbaar, en je kan de hardware die je wilt (voor de prijs die je ervoor hoort te betalen) krijgen.
Overigens heeft Mac geen DirectX support waardoor 90% van de games niet voor Mac uitgebracht worden.
Is het te laat om nog Linux aan te dragen als mogelijk alternatief?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Een Appel vs. Windows discussie. Die had ik moeten zien aankomen.
Dat is voor kaolonerdjesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Is het te laat om nog Linux aan te dragen als mogelijk alternatief?
Ja, er is namelijk al over "games" gesproken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit wat ik verkeerd kan hebben gedaan waardoor de automatische update waarmee DirectX 11 werd geïnstalleerd dat spul niet goed heeft geïnstalleerd.quote:
Sarcasmequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit wat ik verkeerd kan hebben gedaan waardoor de automatische update waarmee DirectX 11 werd geïnstalleerd dat spul niet goed heeft geïnstalleerd.
Ik heb braaf alle 'verplichte' updates geïnstalleerd en de computer honderd keer herstart.
Die drivers blijven een groot probleem ja, dankzij het gebrek aan standaarden. Deze keer lag het duidelijk aan een slechte installatie van DirectX 11 aangezien na het draaien van die installer het probleem was opgelost, dit terwijl DirectX 11 wel via een automatische update werd geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:24 schreef RetRy32 het volgende:
Windows is een uitstekend besturingssysteem.
De driver leveranciers zijn vaak degene die problemen veroorzaken.
Ik heb toevallig een AMD, de volgende keer kies ik waarschijnlijk toch maar voor NVidia, ik heb net iets teveel problemen ervaren.quote:AMD levert letterlijke kanker met hun Catalyst Cancer Center, en die achterlijke display drivers die meer problemen hebben dan Oekraïne
Verouderde versie van Windows.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Leg mij maar eens uit wat ik verkeerd kan hebben gedaan waardoor de automatische update waarmee DirectX 11 werd geïnstalleerd dat spul niet goed heeft geïnstalleerd.
Nog een kenmerk van sarcasme: er zit een flinke kern van waarheid in. Dus leg maar eens uit wat ik verkeerd zou kunnen hebben gedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sarcasme
Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
Ik krijg gewoon een BSOD bij het opstarten als ik die drivers normaal installeer.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb toevallig een AMD, de volgende keer kies ik waarschijnlijk toch maar voor NVidia, ik heb net iets teveel problemen ervaren.
Nope, gewoon de meest recente versie van Windows 7, gedownload van Microsoft zelf en geïnstalleerd via een USB.quote:
Windows 8.1 lieverd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nope, gewoon de meest recente versie van Windows 7, gedownload van Microsoft zelf en geïnstalleerd via een USB.
Yikes. Ik heb een flink aantal BSOD's en andere crashes (bevriezen) gehad bij het spelen van spellen, wanneer ik geluk had bevroor het spel enkel maar kon ik wel nog schakelen naar een andere applicatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een BSOD bij het opstarten als ik die drivers normaal installeer.
Valt ook gewoon niet te verhelpen op normale wijze.
Ik moet er niet aan denken, ik wacht wel op 9.quote:
Ik ben een groot voorstander van Linux maar helaas draait nogal veel software niet onder Linux. Ik hoop dat Valve het voor elkaar gaat krijgen dat games standaard met OpenGL gaan worden ontwikkeld maar als dat al ooit gaat lukken zal het vast nog lang duren. Voorlopig moet je dus helaas nog kiezen tussen Windows en iOS of hoe dat ook heet, dan toch maar Windows.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
And the winning award for most stupid topic-reply goes toooo.. "retorbrapi" !quote:
Volgens mij faalde ik nu ook even, ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Moet het geen 'Microsoft dat faalt' zijn?
Softwaredevelopers die mensen dwingen om Windows te gebruiken.quote:
Op steam zijn er genoeg games voor OSX Mavericks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wauw Windows werkt ook lieverd.
Alleen er is 10x zoveel software voor beschikbaar, en je kan de hardware die je wilt (voor de prijs die je ervoor hoort te betalen) krijgen.
Overigens heeft Mac geen DirectX support waardoor 90% van de games niet voor Mac uitgebracht worden.
Ja, maar DirectX is tijdens DX 8 de standaard geworden in gaming door samenloop van omstandigheden en zo is het eigenlijk altijd de standard gebleven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zou je momenteel met OpenGL net zoveel kunnen als met DirectX wat jaar in jaar uit allerlei nieuwe functies heeft gekregen?
alleen die icoontjes zijn wel boemlelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben gelukkiger dan ooit sinds ik Windows 8.1 gebruik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |