Het klonk afkeurend.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:48 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik doe ook nergens mijn beklag, ik kleur alleen in hoe het eruit ziet dus waarom je denkt dat ik verwacht dat ze in een paleis worden geplaatst ontgaat mij even.
Oké.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja gas + olie, ik doelde erop dat de gas export klein is in vergelijking met de olie.
Klopt zeker. Maar de veroordeling van Rusland was al vrijdag gedaan, toen ging de machine lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Als ze in Rusland alles verdraaien ben je er wel gauw klaar mee, toch?
Ik gebruik nu juist mijn nuchtere verstand. Ik heb er geen behoefte aan om het (voor)oordeel van anderen te omhelzen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beter kan je je nuchtere verstand gebruiken. Mensen die te ver doordenken krijgen over het algemeen last van een op hol geslagen fantasie en het resultaat zijn de meest debiele complottheorieën.
Zoals gezegd ,als dit al door de separatisten gedaan is, is het eenongeluk. Zij hadden in tegenstelling tot kiev namelijk geen enkel motief.ik zou zeggen, een berisping van degene die op de knop heeft gedrukt en excuses. De rol van kiev is veel kwalijker en wordt door de westerse leiders maar al te gemakkelijk weggewimpeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zal betwisten dat het luchtruim gesloten had moeten zijn, maar dat maakt de Oekraïense regering nog geen dader. Als ik iemand doodsla met een tafelpoot is dat ook niet de verantwoordelijkheid van de regering via de wapenwet. Daarom zeg ik steeds: gedeelde verantwoordelijkheid, maar het niet sluiten van het luchtruim is niet het grootste kwaad. Dat is namelijk het naar beneden halen van een passagiersvliegtuig.
Dit. Je moet ook de Westerse media serieus nemen, maar de Russische berichten gewoon feiten die kinderlijk eenvoudig zijn te ontkrachten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Als ze in Rusland alles verdraaien ben je er wel gauw klaar mee, toch?
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Nee, het luchtruim had gesloten moeten zijn. Er zijn in de weken ervoor 2 vliegtuigen in dat gebied neergehaald, het risico was onacceptabel hoog. Dit is de verantwoordelijkheid van kiev, die waarschijnlijk bewust burgervliegtuigen doordat gebied lieten vliegen. In kiev zullen de champagneflessen ongetwijfeld geopend zijn op het presidentieel paleis na het neerhalen van mh17.
Stel dat mh17 is neergehaald door de separatisten, is het hoogstens een ongeluk. Ik zou in dat geval ook niet inzienhoe je dit zou kunnen kwantificeren als "terroristische daad"
Een vliegtuig expres neerhalen, hoe noem je dat dan wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Nee, het luchtruim had gesloten moeten zijn. Er zijn in de weken ervoor 2 vliegtuigen in dat gebied neergehaald, het risico was onacceptabel hoog. Dit is de verantwoordelijkheid van kiev, die waarschijnlijk bewust burgervliegtuigen doordat gebied lieten vliegen. In kiev zullen de champagneflessen ongetwijfeld geopend zijn op het presidentieel paleis na het neerhalen van mh17.
Stel dat mh17 is neergehaald door de separatisten, is het hoogstens een ongeluk. Ik zou in dat geval ook niet inzienhoe je dit zou kunnen kwantificeren als "terroristische daad"
Misschien, misschien niet. Maar zo niet, dan moeten de wrakstukken uitsluitsel bieden, aangezien een explosie van binnenuit hele andere sporen nalaat dan een explosie van buitenaf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Bredemug het volgende:
Stel dat het een bom in de cockpit was, kan je die informatie dan uit de zwarte dozen halen? of is dat onmogelijk? Hetzelfde geldt voor een raket. Zou je tussen de twee dan kunnen zien wat wat is via de zwarte doos?
Bekijk de foto's van de wrakstukken eens. Een explosie binnen of een explosie buiten is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Bredemug het volgende:
Stel dat het een bom in de cockpit was, kan je die informatie dan uit de zwarte dozen halen? of is dat onmogelijk? Hetzelfde geldt voor een raket. Zou je tussen de twee dan kunnen zien wat wat is via de zwarte doos?
Tja ik vind het ook geen slechte oplossing hoor.. maar het is wel typerend...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou en...
Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk qua vervoer? Worden ze uit de zakken gehaald en in een andere vriezer gedaan of vliegen ze ongekoeld terug naar NL?
Een bom in de cockpit die ontploft boven het gebied van de separatisten, die heel toevallig ook nog eens melding maken van het neerhalen van een vliegtuig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Bredemug het volgende:
Als de daders idd direct hun excuses zouden hebben gemaakt etc, zou het een ander verhaal geworden zijn dan het nu is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:50 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Zoals gezegd ,als dit al door de separatisten gedaan is, is het eenongeluk. Zij hadden in tegenstelling tot kiev namelijk geen enkel motief.ik zou zeggen, een berisping van degene die op de knop heeft gedrukt en excuses. De rol van kiev is veel kwalijker en wordt door de westerse leiders maar al te gemakkelijk weggewimpeld.
Als je bewust een oud omaatje een hoek om stuurt, waar je weet dat er iemand met een tafelpoot staat om de eerste de beste dood te slaan ben je wel degelijk schuldig. Zoek maar eens wat jurisprudentie hierover op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is ook niemand die zal betwisten dat het luchtruim gesloten had moeten zijn, maar dat maakt de Oekraïense regering nog geen dader. Als ik iemand doodsla met een tafelpoot is dat ook niet de verantwoordelijkheid van de regering via de wapenwet. Daarom zeg ik steeds: gedeelde verantwoordelijkheid, maar het niet sluiten van het luchtruim is niet het grootste kwaad. Dat is namelijk het naar beneden halen van een passagiersvliegtuig.
Volgens mij zijn alle partijen incl de Russen het er wel over eens dat het een raket is geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:50 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet. Maar zo niet, dan moeten de wrakstukken uitsluitsel bieden, aangezien een explosie van binnenuit hele andere sporen nalaat dan een explosie van buitenaf.
bullshit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:14 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Woops yeah verkeerde plaatje, U.S is hetzelfde.
Dat weet ik niet precies. Maar de kansen op een bom zijn gezien de uitstekende beveiliging op Schiphol wel uitermate klein.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Bredemug het volgende:
Een bom in de cockpit slaat helemaal nergens op, niet eens stel dat, gewoon onzin idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een bom in de cockpit die ontploft boven het gebied van de separatisten, die heel toevallig ook nog eens melding maken van het neerhalen van een vliegtuig.
Ze worden uit de zakken gehaald, in kisten geplaatst. Deze worden gekoeld/bevroren naar Nederland gevlogen. Waarnaar ze eigenlijk alleen nog maar gekoeld gaan worden tot ze begraven zullen worden door hun dierbaren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou en...
Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk qua vervoer? Worden ze uit de zakken gehaald en in een andere vriezer gedaan of vliegen ze ongekoeld terug naar NL?
Hij zegt er toch bij dat het zeer schokkende beelden zijn?quote:
Nee, dan ben je hooguit medeschuldig. En ik ken genoeg jurisprudentie over daderschap, dat krijg je met een rechtenstudie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:52 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Als je bewust een oud omaatje een hoek om stuurt, waar je weet dat er iemand met een tafelpoot staat ben je wel degelijk schuldig. Zoek maar eens wat jurisprudentie hierover op.
Een bom in de cockpit is net zo plausibel als het bestaan van god. En als je wil weten waarom:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Bredemug het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |