Dat is maar net de vraag, je ziet heel vaak dat men de nieuwe auto even wil uittesten en daardoor niet goed let op het verkeer.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:59 schreef Queller het volgende:
zodat je niet afgeleid bent omdat het net ff anders gaat dan normaal.
Ja, maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is maar net de vraag, je ziet heel vaak dat men de nieuwe auto even wil uittesten en daardoor niet goed let op het verkeer.
En met al die kilometers van je heb je inmiddels ook gezien hoe de gemiddelde weggebruiker rijdt hoop ik? En die vinden allemaal, net als jij en ik, dat zij perfect rijden en de rest maar een zooitje mongolen in een blikje zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Onervaren op een motor ja. Met de auto heb ik meer ervaring dan mijn meeste leeftijdsgenoten. Met legio auto's trouwens. Maar dat maakt tot voordeel wel dat je een beter verkeersinzicht hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik probeer met mijn oplettendheid die fouten op te vangen.
Jazeker. Volledige uitrusting. Zo'n lederen overal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:40 schreef DrSnuggle het volgende:
Een andere vraag: heb je motorkleding?
Niet meer dan terecht. Moet hij maar niet met z'n stomme kop gaan rijden met een flinke slok op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:25 schreef Amoeba het volgende:
Nu kreeg hij gisteren een dikke vette brief van het CBR waarin hem een EMG opgelegd werd, en iedereen weet dat die dingen zo'n 850 euro kosten en dat je er 2-3 dagen mee zoet bent.
Dus toen jij je 'slurper' had opgehaald, toen heb je er zelf niet mee gereden?quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jazeker. Volledige uitrusting. Zo'n lederen overal.
Zou dom zijn om dat niet aan te trekken. Dan loop je juist in het oog.
Mijn motorpak lag in de koffer van de auto. Natuurlijk wel. De verleiding is wel heel groot even een stukje te rijden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dus toen jij je 'slurper' had opgehaald, toen heb je er zelf niet mee gereden?
Dat is dan ook de belangrijkste reden om beschermende kleding aan te trekken. Je bent gewoon een idioot, je bent niet bezig met veilig rijden maar met voorkomen dat je een bekeuring krijgt omdat je de zaken niet op orde hebt. De beste manier om geen bekeuring te krijgen is zorgen dat je de zaken voor elkaar hebt en dan kun je ook beter op het verkeer letten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:44 schreef Amoeba het volgende:
Zou dom zijn om dat niet aan te trekken. Dan loop je juist in het oog.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is dan ook de belangrijkste reden om beschermende kleding aan te trekken. Je bent gewoon een idioot, je bent niet bezig met veilig rijden maar met voorkomen dat je een bekeuring krijgt omdat je de zaken niet op orde hebt. De beste manier om geen bekeuring te krijgen is zorgen dat je de zaken voor elkaar hebt en dan kun je ook beter op het verkeer letten.
Precies en dat hoort nou net niet het uitgangspunt te zijn. Overigens heb je een heel belangrijk detail dus niet op orde en dat veroorzaakt dus dat je meer bezig bent met het proberen te voorkomen dat jij opvalt bij de politie dan met veilig rijden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef Amoeba het volgende:
Kneus, ik zorg juist dat ik alles op orde heb om niet in het oog te lopen.
Je opmerking raakt kant noch wal. Ik rijd dus onveilig zodat ik niet opval bij de politie. Je beseft je hoe krom dat klinkt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Precies en dat hoort nou net niet het uitgangspunt te zijn. Overigens heb je een heel belangrijk detail dus niet op orde en dat veroorzaakt dus dat je meer bezig bent met het proberen te voorkomen dat jij opvalt bij de politie dan met veilig rijden.
Als je in het verkeer bent hoort jouw aandacht te zijn bij het verkeer en de veiligheid, jouw aandacht is gericht op "val ik niet op bij de politie", dat is inderdaad onveilig. Daarnaast is het volstrekt idioot dat je niet dat rijbewijs haalt zodat je van dat gestress af bent.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je opmerking raakt kant noch wal. Ik rijd dus onveilig zodat ik niet opval bij de politie. Je beseft je hoe krom dat klinkt?
Ach, zo te horen loop jij t.z.t. ook nog wel eens tegen een EMA of EMG aan. Of een artikeltje 5 ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:04 schreef Amoeba het volgende:
Kneus, ik zorg juist dat ik alles op orde heb om niet in het oog te lopen.
Volgens mij ontbreekt bij jou heel die frontale cortex gewoon nogquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:09 schreef Amoeba het volgende:
Je opmerking raakt kant noch wal. Ik rijd dus onveilig zodat ik niet opval bij de politie. Je beseft je hoe krom dat klinkt?
Ik plan volgende week m'n examen man.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je in het verkeer bent hoort jouw aandacht te zijn bij het verkeer en de veiligheid, jouw aandacht is gericht op "val ik niet op bij de politie", dat is inderdaad onveilig. Daarnaast is het volstrekt idioot dat je niet dat rijbewijs haalt zodat je van dat gestress af bent.
Nee dat zijn voorbereidingen. Helm, vol motorpak, en inderdaad let ik op m'n snelheid en dat ik geen ongeluk krijg.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je in het verkeer bent hoort jouw aandacht te zijn bij het verkeer en de veiligheid, jouw aandacht is gericht op "val ik niet op bij de politie", dat is inderdaad onveilig. Daarnaast is het volstrekt idioot dat je niet dat rijbewijs haalt zodat je van dat gestress af bent.
Oh dus je bent het wel met mijn kritiek eens, ik ben benieuwd of je gaat slagen maar op internet zal het antwoord wel zijn dat je geslaagd bent.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik plan volgende week m'n examen man.
Wat net zoveel waard is als bijna het WK winnen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik plan volgende week m'n examen man.
Hij zal wel eerlijk zeggen of hij geslaagd is of niet. In het studentenchauffeurs topic is hij ook een aantal keer eerlijk geweest, jammer genoeg voor hem werd het toen ook vaak tegen hem gewerkt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oh dus je bent het wel met mijn kritiek eens, ik ben benieuwd of je gaat slagen maar op internet zal het antwoord wel zijn dat je geslaagd bent.
Ik lieg nooit. Het werd me vroeger wel afgeleerd om te liegen. In Hongarije dreigden m'n ouders me op straat te zetten omdat ik een koekje had weggehaald en daarover loog.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hij zal wel eerlijk zeggen of hij geslaagd is of niet. In het studentenchauffeurs topic is hij ook een aantal keer eerlijk geweest, jammer genoeg voor hem werd het toen ook vaak tegen hem gewerkt.
En zo'n geweldige chauffeur is het niet.
Ik bedoel te zeggen dat ik druk bezig ben met dat rijbewijs halen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat net zoveel waard is als bijna het WK winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |