Zou kunnen, maar om er dan bij te zetten dat op 3 kilometer de meesten nog bij bewustzijn waren is dan weer wat minder "lief"quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:17 schreef Parzival het volgende:
[..]
is een "lieve" graphic voor simpele zielen gok ik zo.. dat het hele vliegtuig in zn geheel neerkwam.. anders snappen de mensen het niet..
heb je een linkje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:11 schreef Parzival het volgende:
[..]
volgens mij hebben we dit al uitgebreid besproken..
er is een verdeelde mening tussen ja en nee.. en een uniforme mening, laten we hopen van niet
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:17 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vrijspreker.nl/wp/2014/07/schiet-op-de-boodschapper/
Ook alweer niet waar...quote:Vrijspreker: Hee, dat klinkt bekend. Malaysia air MH17 werd ook van de gebruikelijke koers omgeleid direct over oorlogsgebied.
Eigenlijk zou Opstelten het moeten doen, dan valt er nog wat te lachen in deze donkere dagen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:20 schreef VMSDKR het volgende:
Timmerfrans spreekt keurig Engels trouwens, dat zie je ook wel eens anders.
Volgens een luchtvaartdeskundige bij CNN gisteren, zijn er maar 4 of 5 landen (o.a. VS, Frankrijk, Australië) op de wereld met de meest geavanceerde apparatuur om de data uit te lezen. Hij zei dat de eerste download de belangrijkste is. Als die mislukt, verlies je veel informatie. Dus hij vond het het verstandigste als de Maleisiërs de zwarten dozen aan bijv. de NTSB zouden overdragen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:10 schreef Parzival het volgende:
[..]
in principe niet zo lang.. maar waar gaan ze dat doen.. eerst moeten die boxen het land uit daar en naar een laboratorium.. ik vermoed dat ze ze opsturen naar Boeing of terug naar Maleisie.. dus ik verwacht geen uitslag binnen een paar dagen
En dit is gewoon een oproep tot moord, niet meer en niet minder:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:17 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vrijspreker.nl/wp/2014/07/schiet-op-de-boodschapper/
quote:Vrijspreker: Is er een manier om hier van af te komen?
Opperdienaar: Schiet de boodschapper overhoop, iedere persoon die het eerst op verontwaardigde toon de schuldige aanwijst en zegt: ‘we moeten die onfortuinlijke burgerslachtoffers wreken, doe wat ik zeg’, hem moet je gelijk omkegelen. Dat is de enige manier, want onderdanen reageren als voorspelbare robots altijd hetzelfde, zoals Goering zei, in elk land, in elke tijd en bij elk politiek systeem.
vervangen door wat nieuwsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar om er dan bij te zetten dat op 3 kilometer de meesten nog bij bewustzijn waren is dan weer wat minder "lief"
Dat is vrij duidelijk dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:06 schreef Parzival het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)ysis-shows.html?_r=0
een mogelijke analyse van de impact
Van wikipedia:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:20 schreef VMSDKR het volgende:
Timmerfrans spreekt keurig Engels trouwens, dat zie je ook wel eens anders.
quote:zo 20 jul 2014, 16:02
|
lees voor
VS weten waarvandaan raket is gelanceerd
WASHINGTON - De Verenigde Staten hebben de plaats in het oosten van Oekraïne opgespoord waarvandaan donderdag de raket is afgevuurd naar het vliegtuig van Malaysia Airlines.
Ook is er bewijs dat pro-Russische separatisten het vliegtuig boven Oekraïne hebben neergehaald met een raketsysteem dat uit Rusland kwam.
Dat heeft de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry, zondag gezegd in een interview met CNN.
eeeuh ergens in topic 93 ofzo.. was gistermiddag..quote:
quote:
Wat ik mij dan afvraag (en ook om de critici te sussen), zijn er air-to-air missiles die dezelfde soort schade kunnen veroorzaken?quote:
de meeste werken zo volgens mij, exploderen dicht bij het onderwerp, de snelheden doen de rest, er zijn natuurlijk meerdere systemen, meestal met grotere lading of groter bereikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag (en ook om de critici te sussen), zijn er air-to-air missiles die dezelfde soort schade kunnen veroorzaken?
zucht..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:31 schreef Pek het volgende:
[..]Beter, alleen jammer van de resolutie en de aantallen kloppen niet. Geen 23 amerikanen aan boord, slechts 1 van nederlandse afkomst...
Ja ze ontploffen met een enorme exlposieve lading 25 meter onder het vliegtuig , het vliegtuig optillend en desintegrerendquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag (en ook om de critici te sussen), zijn er air-to-air missiles die dezelfde soort schade kunnen veroorzaken?
Tja, wat las ik nou, die Borodai is een Rus die nog maar paar jaar in Oekraïne woont.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:12 schreef agter het volgende:
Die Maleisische afvaardiging moest gisteravond die Borodai met excellentie aanspreken.
Zou hij ook wel willen dat NL dat doet.
Ja, ik kan mij voorstellen dat je in een dogfight niet met fragmentatie wapens wilt gaan gooien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:33 schreef Re het volgende:
[..]
de meeste werken zo volgens mij, exploderen dicht bij het onderwerp, de snelheden doen de rest, er zijn natuurlijk meerdere systemen, meestal met grotere lading of groter bereik
oh air to air... excuus
Goeie vraag natuurlijk. Om uit te sluiten dat toch een Oekraïnse jet in het spel was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wikipedia heeft als bron echt afgedaan, ben ik bangquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Van wikipedia:
"Timmermans is een polyglot. Hij spreekt van huis uit Limburgs en Nederlands. Daarnaast beheerst hij de talen Duits, Frans, Engels, Russisch en Italiaans."
Echt bizar.
Kun je zelf ook geraakt worden idd, bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij voorstellen dat je in een dogfight niet met fragmentatie wapens wilt gaan gooien.
Valt mee, dat soort onzin wordt meestal binnen een paar minuten gefixt door bots.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Wikipedia heeft als bron echt afgedaan, ben ik bang![]()
http://www.nu.nl/tech/383(...)a-vliegramp-aan.html
Ja, precies.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je zelf ook geraakt worden idd, bedoel je?
bron: Volkskrant liveblogquote:08u36 Trein met lichamen uit Donetsk vertrokken
De trein met de stoffelijke overschotten van de slachtoffers van de ramp met vlucht MH17 is vertrokken uit Donetsk. Dat melden nu verschillende journalisten ter plaatse.
volgens mij zijn dat ook meer heat-seeking systemen, dus dan had het vliegtuig wel echt ge-explodeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij voorstellen dat je in een dogfight niet met fragmentatie wapens wilt gaan gooien.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:03 schreef agter het volgende:
Ik begrijp dat de trein niet echt opgeschoten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |