Ja, ik kan mij voorstellen dat je in een dogfight niet met fragmentatie wapens wilt gaan gooien.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:33 schreef Re het volgende:
[..]
de meeste werken zo volgens mij, exploderen dicht bij het onderwerp, de snelheden doen de rest, er zijn natuurlijk meerdere systemen, meestal met grotere lading of groter bereik
oh air to air... excuus
Goeie vraag natuurlijk. Om uit te sluiten dat toch een Oekraïnse jet in het spel was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:32 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag (en ook om de critici te sussen), zijn er air-to-air missiles die dezelfde soort schade kunnen veroorzaken?
Wikipedia heeft als bron echt afgedaan, ben ik bangquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Van wikipedia:
"Timmermans is een polyglot. Hij spreekt van huis uit Limburgs en Nederlands. Daarnaast beheerst hij de talen Duits, Frans, Engels, Russisch en Italiaans."
Echt bizar.
Kun je zelf ook geraakt worden idd, bedoel je?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij voorstellen dat je in een dogfight niet met fragmentatie wapens wilt gaan gooien.
Valt mee, dat soort onzin wordt meestal binnen een paar minuten gefixt door bots.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:35 schreef Pek het volgende:
[..]
Wikipedia heeft als bron echt afgedaan, ben ik bang![]()
http://www.nu.nl/tech/383(...)a-vliegramp-aan.html
Ja, precies.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun je zelf ook geraakt worden idd, bedoel je?
bron: Volkskrant liveblogquote:08u36 Trein met lichamen uit Donetsk vertrokken
De trein met de stoffelijke overschotten van de slachtoffers van de ramp met vlucht MH17 is vertrokken uit Donetsk. Dat melden nu verschillende journalisten ter plaatse.
volgens mij zijn dat ook meer heat-seeking systemen, dus dan had het vliegtuig wel echt ge-explodeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij voorstellen dat je in een dogfight niet met fragmentatie wapens wilt gaan gooien.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:03 schreef agter het volgende:
Ik begrijp dat de trein niet echt opgeschoten is?
Als we het plaatje in de OP mogen geloven, zater er 23 Amerikanen in het vliegtuig. Waar dat op gebaseerd is weet ik niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Als we het plaatje in de OP mogen geloven, waren de meesten nog bij bewustzijn op 10.000 feet. Waar dat op gebaseerd is weet ik niet.
Het plaatje waar hij het over heeft is vervangen door het plaatje waar jij het over hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als we het plaatje in de OP mogen geloven, zater er 23 Amerikanen in het vliegtuig. Waar dat op gebaseerd is weet ik niet.
Idd, maar duidelijk geen verbetering helaasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:39 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Het plaatje waar hij het over heeft is vervangen door het plaatje waar jij het over hebt.
Mm, ik heb gewerkt vannacht, de rit was iets van 10 à 12 uur naar Charkow, had al verwacht dat ze er waren...quote:
Valt allemaal wel mee. In de luchtvaart moeten flight data recorders eens in de zoveel tijd vervangen worden om te controleren dat alle data inderdaad naar de FDR verstuurd wordt. Er zijn een groot aantal commerciele partijen die zulke dingen kunnen uitlezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens een luchtvaartdeskundige bij CNN gisteren, zijn er maar 4 of 5 landen (o.a. VS, Frankrijk, Australië) op de wereld met de meest geavanceerde apparatuur om de data uit te lezen. Hij zei dat de eerste download de belangrijkste is. Als die mislukt, verlies je veel informatie. Dus hij vond het het verstandigste als de Maleisiërs de zwarten dozen aan bijv. de NTSB zouden overdragen.
Maar goed, als er echt geen air-to-air missiles zijn die dit kunnen, zullen de alu-hoedjes wel weer beweren dat het een nieuw experimenteel systeem was dat de NWO speciaal voor dit doel heeft ontwikkeld, dus het is toch een gebed zonder einde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, is wel zinnig om geen shrapnell te gebruiken dan idd.
Ja, maar daar trapt de internationale gemeenschap niet in.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Maar goed, als er echt geen air-to-air missiles zijn die dit kunnen, zullen de alu-hoedjes wel weer beweren dat het een nieuw experimenteel systeem was dat de NWO speciaal voor dit doel heeft ontwikkeld, dus het is toch een gebed zonder einde.
Hij was rond middernacht pas in Donetsk en heeft daar stilgestaan tot nu. Door beschadigingen aan het spoor gaat het nu nog 17-18 uur duren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik heb gewerkt vannacht, de rit was iets van 10 à 12 uur naar Charkow, had al verwacht dat ze er waren...
Ja, maar die zitten in het complot jongen! Snap dat dan!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar daar trapt de internationale gemeenschap niet in.
Bovendien valt het gewoon te checken.
Er zijn bots die de ultieme waarheid in pacht hebben? Doe mij er zo een en wat kost het?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:37 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Valt mee, dat soort onzin wordt meestal binnen een paar minuten gefixt door bots.
De tering zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij was rond middernacht pas in Donetsk en heeft daar stilgestaan tot nu. Door beschadigingen aan het spoor gaat het nu nog 17-18 uur duren.
Naja dat zou ik ook weer niet zeggenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:44 schreef Pek het volgende:
[..]
Er zijn bots die de ultieme waarheid in pacht hebben? Doe mij er zo een en wat kost het?
Zou jij daar willen vliegen op dit moment?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De tering zeg.
Airlift vanuit Donetsk zou makkelijker zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |