Dat zou betekenen dat ze zo goed als alles gevonden hebben. Dat lijkt me gezien de omstandigheden en grootte van de site (35m2) redelijk onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:19 schreef beantherio het volgende:
Om hier nog even terug op te komen:
[..]twitter:mirceabarbu twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:05:49"282 bodies and 82 pieces on train. Dutch and Malaysians will guide the train." #MH17 reageer retweet
eens x2quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:16 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ontopic: een artikel dat in dit topic even is aangehaald maar weinig aandacht heeft gekregen, is een artikel waarin gespeculeerd werd dat de VS allang bewijs in handen hebben maar het moment waarop ze het bewijs delen strategisch zullen kiezen. Ik ben geneigd dat te geloven. In het licht van de NSA-onthullingen kun je er wel vanuit gaan dat de VS zeker bovenop de situatie in Oekraïne zitten. Het is een kwestie van tijd voor de bewijsstukken definitief naar buiten worden gebracht, bewijsstukken waar de betrokken regeringen ongetwijfeld allang van op de hoogte zijn. Ik geloof er niets van dat een verwijderde tweet en een vaag satellietbeeld samen de smoking gun vormen.
Dat het 'crashgebied' zo groot is wilt niet zeggen dat ook alle lichamen zover uit elkaar moeten liggen natuurlijk. Maar volgens mij mistten ze sowieso nog 16 lichamen, van wat ik eerder hoorde/las.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze zo goed als alles gevonden hebben. Dat lijkt me gezien de omstandigheden en grootte van de site (35m2) redelijk onvoorstelbaar.
Is ook het laatste wat ik zag, maar misschien dat ik iets had gemist.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op Twitter lees ik momenteel niets nieuws. Blijkbaar nog steeds in Donetsk.
Dan mag die trein zo onderhand wel weer vertrekken lijkt mequote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Rutte zei om half 8 dat de trein 10 tot 12 uur zou doen over de reis naar Charkov. Dat 'dacht' ie tenminste.
Ik vermoed dat er niet echt regels zijn voor dit soort absurde situaties.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Rutte zei om half 8 dat de trein 10 tot 12 uur zou doen over de reis naar Charkov. Dat 'dacht' ie tenminste.
Eigen gewin van Democraten ook, termijn van Obama loopt af. En ze willen kosten wat het kost laten zien dat men dit beter af kan handelen dan de Bush administration met Irak. Zieltjes winnen voor de volgende verkiezingen en wit voetje halen bij Europa.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:32 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
eens x2
De VS is momenteel druk bezig om er een diplomatieke campagne heen te bouwen, en het is allemaal wachten op de juiste tijdstip
Nee maar 'als' en 'mits' en blablabla je kent het wel. Wat ze net op CNN melden is dat de trein twee en een half uur geleden aan had moeten komen in Donetsk maar dat ze nog steeds wachten op een update.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er niet echt regels zijn voor dit soort absurde situaties.
Ja boven Nederland ook. het is dan ook 2 uur 'snachtsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:37 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Het vliegen over de Oekraine is nu wel tot een minimum beperkt.
Van welke airlines zijn die twee toestellen boven Oekraïne?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:37 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Er vliegen er nu 3. Twee van Turkish Airlines, 1 van een Russische maatschappij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Van welke airlines zijn die twee toestellen boven Oekraïne?
Ah ok, effe niet meer met Turkish Airlines vliegen dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er vliegen er nu 3. Twee van Turkish Airlines, 1 van een Russische maatschappij.
die vliegt dan ook op 40000ft. wat wel erg hoog is trouwensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, effe niet meer met Turkish Airlines vliegen dus.
Niet buiten het bereik van een Bukquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
die vliegt dan ook op 40000ft. wat wel erg hoog is trouwens
Raar woord, iddquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:20 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen wennen aan het woord "Slachtoffers"..
Begrijp me niet verkeerd: ik sta eerder aan de kant van het westen dan aan de kant van de Russen. Maar er zit veel meer achter deze kwestie dan Poetin die rebellen van wapens voorziet. Gas speelt bijvoorbeeld een rol. In De Correspondent heeft daar een tijdje geleden een heel aardig artikel over gestaan ('Ondertussen achter de schermen: hoe Europa Oekraïne de das omdoet met Russisch gas'). Oekraïne is en wordt nog steeds als een speelbal gebruikt door Rusland en Europa doet er alles aan om minder afhankelijk te worden van het instabiele Oekraïne. Het land wordt eigenlijk door beide partijen gebruikt en in de steek gelaten. Een passage:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goed verhaal, maar wat vinden jullie ervan?
http://www.dumpert.nl/med(...)an_mh17_aanslag.html
Ik zou het er niet op gokken, maar goed als ze nu nog een burgervliegtuig neerhalen heb je echt stront aan de knikker, dan gaat de NAVO het luchtruim overnemen denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maargoed ook die separatisten zuipen de hele dag. die slapen echt wel om 4:00 hoor
Die luchtverkeersleiders hebben het lekker rustig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:37 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd: ik sta eerder aan de kant van het westen dan aan de kant van de Russen. Maar er zit veel meer achter deze kwestie dan Poetin die rebellen van wapens voorziet. Gas speelt bijvoorbeeld een rol. In De Correspondent heeft daar een tijdje geleden een heel aardig artikel over gestaan ('Ondertussen achter de schermen: hoe Europa Oekraïne de das omdoet met Russisch gas'). Oekraïne is en wordt nog steeds als een speelbal gebruikt door Rusland en Europa doet er alles aan om minder afhankelijk te worden van het instabiele Oekraïne. Het land wordt eigenlijk door beide partijen gebruikt en in de steek gelaten.
Ik kan een ieder adviseren om de diverse artikelen op De Correspondent hierover te lezen (bijv. ook 'Zo ontstond de opstand in Oekraïne' en 'In Oost-Oekraïne willen ze geen revolutie en geen Russen'). Dat kost je wel wat geld voor een lidmaatschap, maar daardoor ben je in staat om overzicht te houden temidden van de waan van de dag.
Logischquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:46 schreef marcodej het volgende:
Je ziet alle vliegtuigen trouwens echt een bocht maken, om Oekraïne heen.
Daarom, dat zal ook echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken, maar goed als ze nu nog een burgervliegtuig neerhalen heb je echt stront aan de knikker, dan gaat de NAVO het luchtruim overnemen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |