quote:
Wat steviger modereren zou in zo'n topic niet verkeerd zijn, maar Fok! is altijd al meer van de laissez faire geweest en dat begrijp ik ook wel. Ik begrijp zelfs dat de lolligheid op een bepaald moment toeslaat. Als ik hier zelf een tijd meelees, ga ik ook op in de spanning of absurditeit van het moment en lijk ik haast even te vergeten dat ik niet een film aan het kijken ben maar verslaggeving aan het volgen ben van een ramp die daadwerkelijk heeft plaatsgevonden en die voor altijd, elke dag, de levens van de nabestaanden beïnvloedt. Ik ben blij dat ik morgen wakker kan worden zonder het plotselinge en allesoverheersende besef dat ik een geliefde heb verloren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar is bijna niet aan te ontkomen met zoveel mensen die zo lang posten in een reeks. Ik heb me nu ook schuldig gemaakt aan lollige posts.
Omdat ansitermiet zegt te hopen dat het sluitende bewijs voor een fragmentatieraket uit te lezen is van een ongeschonden zwarte doos. Alsof daar nog discussie over kan bestaan..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:06 schreef superworm het volgende:
Iemand op de FP noemt een bird strike als mogelijkheid![]()
[..]
Wat heeft die kerel toch een geweldige beheersing van de Engelse taal, eindelijk niet tenenkrommend luisteren naar een Nederlands politicus die Engels praat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef DeJori het volgende:
Videobeelden Timmerfrans:
http://www.dumpert.nl/med(...)ns_in_vn_v_raad.html
Werkelijk geen idee... maar de lichamen waren ook genummerd...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hopelijk wel gelinkt aan de lichamen als die spullen van de lichamen getrokken zijn ( als het los lag gaat het een hele klus worden qua sieraden en dergelijke ).
Heeft er al iemand gezegd dat z'n Engels goed is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat heeft die kerel toch een geweldige beheersing van de Engelse taal, eindelijk niet tenenkrommend luisteren naar een Nederlands politicus die Engels praat.
Dat meisje rechts zat in het toestel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wie zijn dit en wat heeft het voor nieuwswaarde voor het topic?
Thx.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef DeJori het volgende:
Videobeelden Timmerfrans:
http://www.dumpert.nl/med(...)ns_in_vn_v_raad.html
Wie waren dit kun je beter vragenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan hier niet 24 uur per dag zitten, als het al gemeld is en je het liever niet nog een keer leest dan stel ik voor mijn comment over te slaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:11 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Heeft er al iemand gezegd dat z'n Engels goed is?
Hij spreekt ze talen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:10 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat heeft die kerel toch een geweldige beheersing van de Engelse taal, eindelijk niet tenenkrommend luisteren naar een Nederlands politicus die Engels praat.
Ze zaten alle vier in het toestelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat meisje rechts zat in het toestel.
slachtoffers, verder geen nieuwswaarde want al gepostquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:08 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg vooruitstrevend, niks mis meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, check die datum: http://www.dumpert.nl/med(...)ns_in_vn_v_raad.html
Maar we hebben jou nodig voor het plaatsen van nieuwsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:15 schreef Snowballed het volgende:
Ja ik ben ook pleite...
Hoop dat die trein een beetje blijft rollen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |