Dat de russen fout zitten interpreteren we mooi zelf via die black box!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef agter het volgende:
Die dozen zijn al lang een keer uitgelezen. Kennelijk stond er niets op wat fout gaat vallen voor de Russen.
Begrijp je het nu?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, vorige pagina vindt je een foto als bewijs.
Neergelegd in de kliko, omdat de buren ook niet thuis warenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef Starm het volgende:
[..]
Nou dan weet je het al...., kwijt in het sorteercentrum.
Heeft het dan misschien een racistische origine?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zwarte dozen zijn altijd oranje dozen. Gek he... maar waar.
Link eens, ik zie niks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, vorige pagina vindt je een foto als bewijs.
Wtf? Ik stel een vraag, gaat heen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Laten we nou niet de experts spelen... (het ziet er wel zo uit maar geen idee wat dat zou moeten zijn...)
Als achteraf blijkt dat er zaken missen is ie alsnog de lul..
Maar het lijkt me niet dat dat stukje een erg belangrijk onderdeel is, dan was ie wel beter weggebouwd
Volgens mij is een black box gewoon een benaming voor iets wat geheimzinnig is, heb ik ooit eens gehoord. De recorders heten FDR en CVR, flight data recorder en cockpit voice recorder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zwarte dozen zijn altijd oranje dozen. Gek he... maar waar.
Er was ook een foto van een onderzoeker die z'n neus dichtkneepquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef beantherio het volgende:
Iedere keer als ik die beelden zie van die lijkzakken in de trein. Godverdomme.
Wat was de grap dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Gisteren hier volledig afgefakkeld om één enkel geintje over een black box, vandaag is het blijkbaar okay
Wat is hier zo moeilijk aan? Die trein is onderweg en is nu in Donetsk. Journalisten...twitter:
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Gisteren hier volledig afgefakkeld om één enkel geintje over een black box, vandaag is het blijkbaar okay
Ja maar jouw grapje was heel slecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Misschien werkt je grapje nu welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Trek je tenen eens inquote:
Je moet ook niet fucken met oranje dozenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
En ik geef een reactie.. relax babe...quote:
We beginnen allemaal een beetje melig te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Ach ja, als je dood gaat blijft er een rottend lijk achter. Thats life.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er was ook een foto van een onderzoeker die z'n neus dichtkneep
Ik denk niet dat de piloten de raket gezien hebben. Zo'n ding vliegt met een paar duizend km/hquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef Nintex het volgende:
Als de raket inderdaad op de cockpit is ingeslagen hoor je nog een gil van de piloten (misschien) en is dan de recording voorbij.
Omdat er gvd, 6 pagina's lang gevraagd wordt of de dozen al overhandigd zijn..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
https://soundcloud.com/pr(...)tions-on-plane-crash
Is er al video (volledig)?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje van een zwarte box met een baby erin (zo een met spijlen).
Oh ja, maar die was ook totaal niet grappigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje van een zwarte box met een baby erin (zo een met spijlen).
Ow die zag ik nog ja, maar dat was ook niet echt supergrappig. Of ik vatte hem gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Ow bedankt!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was er al gezegd dat de dozen overhandigd zijn?
quote:
Ja, maar men deed alsof ik de Holocaust afriep of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Oh ja, maar die was ook totaal niet grappig
O ja, die was erg slecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
matigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Oh ok man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je tenen eens in
Dat eerste van de experts ging vast over degenen die jou antwoorden zouden gaan geven. De rest is een keurig antwoord.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Alleen als ze in een neerstortend vliegtuig zitten.
Nee, dit ging puur over de slechtheid van die grapquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef superworm het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar men deed alsof ik de Holocaust afriep of zo.
Jouw username icm met die grap, was gewoon slecht..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef superworm het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar men deed alsof ik de Holocaust afriep of zo.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Alleen als ze in een neerstortend vliegtuig zitten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nee, dit ging puur over de slechtheid van die grapGeloof me.
twitter:ABC twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:35:04JUST IN: Rebels say they will carry out ceasefire in 6-mile radius of Flight MH17 crash scene to allow investigators to work - @KiritRadia reageer retweet
twitter:
Mijn username was al een stomme beslissing toen ik 'm op m'n vijftiende registreerde. Sindsdien spijt gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jouw username icm met die grap, was gewoon slecht..
Waar ik wel weer om kon lachen was dat je zei dat je zolang had moeten scrollen voor je er eindelijk één had gevondenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef superworm het volgende:
[..]Dan heb ik het misvat. Net als het meeste in dit conflict continu verkeerd wordt opgevat
![]()
Nee dat is gewoon een zwarte doos, de black box uit een vliegtuig is oranje.quote:
Geschoren....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verbaasd me dat niemand nog een slechte grap over natte dozen gemaakt heeft..
Ja die dingen worden blijkbaar niet in het zwart gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Waar ik wel weer om kon lachen was dat je zei dat je zolang had moeten scrollen voor je er eindelijk één had gevonden
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Mijn username was al een stomme beslissing toen ik 'm op m'n vijftiende registreerde. Sindsdien spijt gehad.
Die oranje was veel moeilijker....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Waar ik wel weer om kon lachen was dat je zei dat je zolang had moeten scrollen voor je er eindelijk één had gevonden
Lowtech is waarschijnlijk wel robuuster, er kan simpelweg minder kapot.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar ook een systeem dat sterk verouderd is en echt aan vervanging toe is.
Die blonde in het midden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
In de groep lelijke Slaven is dat vrouwke een opluchting voor mij ogen trouwens. Zij is best aanduwbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
In de groep lelijke Slaven is dat vrouwke een opluchting voor mij ogen trouwens. Zij is best aanduwbaar.
[ afbeelding ]
twitter:shaunwalker7 twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:30:38Well that was the weirdest press conference I've ever been to... reageer retweet
Zij was het ruilmiddel van de Maleisiers.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart is ook niet zo'n handige kleur voor iets dat op moet vallen op een crashsitequote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja die dingen worden blijkbaar niet in het zwart gemaaktKreeg een lamme vinger
Wat ondertekenen ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Die macho met de snor en baard en het captainjackuniform mag er anders ook wel wezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, is de Underwater Locator Beacon. Niet essentieel klopt wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is slechts bedoeld om de zwarte doos te bevestigen. Niet echt essentieel nu.
Die leider van de separatisten (links) heeft echt geen stijl qua kleding.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, is de Underwater Locator Beacon. Niet essentieel klopt wel.
[ afbeelding ]
Die van VICE filmpje 30 waarin ze bedreigd worden 'als ze de waarheid niet schrijven' was waarschijnlijk raarderder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:38 schreef marcodej het volgende:
twitter:shaunwalker7 twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:30:38Well that was the weirdest press conference I've ever been to... reageer retweet
Vertrok-ie niet juist uit Torez? Omdat dat me steeds deed denken aan Fernando.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In de trein die zojuist in Torez aangekomen is.
Die laat ik graag voor jou danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Die macho met de snor en baard en het captainjackuniform mag er anders ook wel wezen.
Dat zei ik ook al!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die leider van de separatisten (links) heeft echt geen stijl qua kleding.
Kort samengevat: Ze hebben een enorme fout gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef MouzurX het volgende:
De dozen zijn er, leuk en nu even iets anders.
De huidige vermoedens zijn dat de raket is afgevuurd vrij snel nadat het vliegtuig in de radar de raket installatie is gekomen. Als we er er even vanuit gaan dat dit waar is: waarom is er zo vluchtig geschoten? Hoeveel andere vliegtuigen zijn er eigenlijk over exact hetzelfde gebied gevlogen? Kan het zo zijn geweest dat ze 20km verderop een Oekraïens vliegtuig hebben gezien(kan dit op 10km? Met het oog? Andere simpele hulpmiddelen? ), dit vervolgens hebben doorgegeven en ze meteen hebben geschoten?
Dit zou alleen een plausibel scenario zijn als er vrijwel geen commerciële vliegtuigen over die strook zouden vliegen, als dit vaker zou gebeuren schiet je niet meteen. Daarnaast kan je van ieder vliegtuig online zien waar ze zijn dus voor een ongeluk moeten ze dan haast wel heel dom hebben gedaan of geen toegang tot Internet.
Tja je kan erin geloven.. maar iets wat je zelf uitroept zonder enige erkenning is net zo veel waard als mn gebruikt pleepapier..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat ondertekenen ze eigenlijk?Die papieren hebben toch geen waarde verder.
Kan die data niet rechtstreeks ergens anders worden gelogd? Dan heb je die zwarte dozen niet perse nodig. Handige backup.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lowtech is waarschijnlijk wel robuuster, er kan simpelweg minder kapot.
Misschien leek ie wel op een Oekraïens toestel, en hebben ze gewoon gevuurd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef MouzurX het volgende:
De huidige vermoedens zijn dat de raket is afgevuurd vrij snel nadat het vliegtuig in de radar de raket installatie is gekomen. Als we er er even vanuit gaan dat dit waar is: waarom is er zo vluchtig geschoten? Hoeveel andere vliegtuigen zijn er eigenlijk over exact hetzelfde gebied gevlogen? Kan het zo zijn geweest dat ze 20km verderop een Oekraïens vliegtuig hebben gezien(kan dit op 10km? Met het oog? Andere simpele hulpmiddelen? ), dit vervolgens hebben doorgegeven en ze meteen hebben geschoten?
Dit zou alleen een plausibel scenario zijn als er vrijwel geen commerciële vliegtuigen over die strook zouden vliegen, als dit vaker zou gebeuren schiet je niet meteen. Daarnaast kan je van ieder vliegtuig online zien waar ze zijn dus voor een ongeluk moeten ze dan haast wel heel dom hebben gedaan of geen toegang tot Internet.
Iemand die 'r al gestalkt heeft op VKontakte?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Er vlogen voorafgaand aan deze ramp per dag 400 vliegtuigen in dat stuk luchtruim.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef MouzurX het volgende:
Wat verwacht je dan bij tokkies.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:39 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die leider van de separatisten (links) heeft echt geen stijl qua kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |