Dat de russen fout zitten interpreteren we mooi zelf via die black box!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef agter het volgende:
Die dozen zijn al lang een keer uitgelezen. Kennelijk stond er niets op wat fout gaat vallen voor de Russen.
Begrijp je het nu?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, vorige pagina vindt je een foto als bewijs.
Neergelegd in de kliko, omdat de buren ook niet thuis warenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef Starm het volgende:
[..]
Nou dan weet je het al...., kwijt in het sorteercentrum.
Heeft het dan misschien een racistische origine?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zwarte dozen zijn altijd oranje dozen. Gek he... maar waar.
Link eens, ik zie niks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef koekii het volgende:
[..]
Ja, vorige pagina vindt je een foto als bewijs.
Wtf? Ik stel een vraag, gaat heen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Laten we nou niet de experts spelen... (het ziet er wel zo uit maar geen idee wat dat zou moeten zijn...)
Als achteraf blijkt dat er zaken missen is ie alsnog de lul..
Maar het lijkt me niet dat dat stukje een erg belangrijk onderdeel is, dan was ie wel beter weggebouwd
Volgens mij is een black box gewoon een benaming voor iets wat geheimzinnig is, heb ik ooit eens gehoord. De recorders heten FDR en CVR, flight data recorder en cockpit voice recorder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zwarte dozen zijn altijd oranje dozen. Gek he... maar waar.
Er was ook een foto van een onderzoeker die z'n neus dichtkneepquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef beantherio het volgende:
Iedere keer als ik die beelden zie van die lijkzakken in de trein. Godverdomme.
Wat was de grap dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Gisteren hier volledig afgefakkeld om één enkel geintje over een black box, vandaag is het blijkbaar okay
Wat is hier zo moeilijk aan? Die trein is onderweg en is nu in Donetsk. Journalisten...twitter:
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Gisteren hier volledig afgefakkeld om één enkel geintje over een black box, vandaag is het blijkbaar okay
Ja maar jouw grapje was heel slecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Misschien werkt je grapje nu welquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Trek je tenen eens inquote:
Je moet ook niet fucken met oranje dozenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
En ik geef een reactie.. relax babe...quote:
We beginnen allemaal een beetje melig te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Ach ja, als je dood gaat blijft er een rottend lijk achter. Thats life.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er was ook een foto van een onderzoeker die z'n neus dichtkneep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |