Mijn username was al een stomme beslissing toen ik 'm op m'n vijftiende registreerde. Sindsdien spijt gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jouw username icm met die grap, was gewoon slecht..
Waar ik wel weer om kon lachen was dat je zei dat je zolang had moeten scrollen voor je er eindelijk één had gevondenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef superworm het volgende:
[..]Dan heb ik het misvat. Net als het meeste in dit conflict continu verkeerd wordt opgevat
![]()
Nee dat is gewoon een zwarte doos, de black box uit een vliegtuig is oranje.quote:
Geschoren....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verbaasd me dat niemand nog een slechte grap over natte dozen gemaakt heeft..
Ja die dingen worden blijkbaar niet in het zwart gemaaktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Waar ik wel weer om kon lachen was dat je zei dat je zolang had moeten scrollen voor je er eindelijk één had gevonden
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Mijn username was al een stomme beslissing toen ik 'm op m'n vijftiende registreerde. Sindsdien spijt gehad.
Die oranje was veel moeilijker....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Waar ik wel weer om kon lachen was dat je zei dat je zolang had moeten scrollen voor je er eindelijk één had gevonden
Lowtech is waarschijnlijk wel robuuster, er kan simpelweg minder kapot.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar ook een systeem dat sterk verouderd is en echt aan vervanging toe is.
Die blonde in het midden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
In de groep lelijke Slaven is dat vrouwke een opluchting voor mij ogen trouwens. Zij is best aanduwbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
In de groep lelijke Slaven is dat vrouwke een opluchting voor mij ogen trouwens. Zij is best aanduwbaar.
[ afbeelding ]
twitter:shaunwalker7 twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:30:38Well that was the weirdest press conference I've ever been to... reageer retweet
Zij was het ruilmiddel van de Maleisiers.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart is ook niet zo'n handige kleur voor iets dat op moet vallen op een crashsitequote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja die dingen worden blijkbaar niet in het zwart gemaaktKreeg een lamme vinger
Wat ondertekenen ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |