Trek je tenen eens inquote:
Je moet ook niet fucken met oranje dozenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Gisteren hier volledig afgefakkeld om één enkel geintje over een black box, vandaag is het blijkbaar okay
En ik geef een reactie.. relax babe...quote:
We beginnen allemaal een beetje melig te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
Gisteren hier volledig afgefakkeld om één enkel geintje over een black box, vandaag is het blijkbaar okay
Ach ja, als je dood gaat blijft er een rottend lijk achter. Thats life.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er was ook een foto van een onderzoeker die z'n neus dichtkneep
Ik denk niet dat de piloten de raket gezien hebben. Zo'n ding vliegt met een paar duizend km/hquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef Nintex het volgende:
Als de raket inderdaad op de cockpit is ingeslagen hoor je nog een gil van de piloten (misschien) en is dan de recording voorbij.
Omdat er gvd, 6 pagina's lang gevraagd wordt of de dozen al overhandigd zijn..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef superworm het volgende:
https://soundcloud.com/pr(...)tions-on-plane-crash
Is er al video (volledig)?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje van een zwarte box met een baby erin (zo een met spijlen).
Oh ja, maar die was ook totaal niet grappigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje van een zwarte box met een baby erin (zo een met spijlen).
Ow die zag ik nog ja, maar dat was ook niet echt supergrappig. Of ik vatte hem gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Ow bedankt!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was er al gezegd dat de dozen overhandigd zijn?
quote:
Ja, maar men deed alsof ik de Holocaust afriep of zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Oh ja, maar die was ook totaal niet grappig
O ja, die was erg slecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
matigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Oh ok man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek je tenen eens in
Dat eerste van de experts ging vast over degenen die jou antwoorden zouden gaan geven. De rest is een keurig antwoord.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Alleen als ze in een neerstortend vliegtuig zitten.
Nee, dit ging puur over de slechtheid van die grapquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef superworm het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar men deed alsof ik de Holocaust afriep of zo.
Jouw username icm met die grap, was gewoon slecht..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef superworm het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar men deed alsof ik de Holocaust afriep of zo.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Alleen als ze in een neerstortend vliegtuig zitten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nee, dit ging puur over de slechtheid van die grapGeloof me.
twitter:ABC twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:35:04JUST IN: Rebels say they will carry out ceasefire in 6-mile radius of Flight MH17 crash scene to allow investigators to work - @KiritRadia reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |