Heeft SD de MB van een nieuwe bodykit voorzien?quote:
Ja, dat is 10-15 mins apart om te aanschouwen en vervolgens tijd om iets leukers te gaan doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:15 schreef densmee het volgende:
[..]
Op de finish locatie zou je mij normaal gesproken echt niet kapot kunnen schieten, wat een droevigheid met die duitse cowboys van een jaar of 60
Niks! Mijn fuseekogels worden morgen vervangen.quote:
Gunst, dat ding is gemaakt van accu'squote:Op woensdag 23 juli 2014 18:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wtf. Bijna geen schade aan die tesla.
Joh.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gunst, dat ding is gemaakt van accu's
of je mag het vandaag alsnog doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:28 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, mijn nachtcollega heeft geen flikker uitgevoerd vannacht zei hij. Dat betekent dat ik mijn bootje goed had weggezet gisteren, anders had hij moeten puzzelen.
Aha, leuke reservewagen dan... Van de garage?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Niks! Mijn fuseekogels worden morgen vervangen.
Een van de aandachtspunten voor de volgende APK, maar daar wacht ik liever niet op.
Nee, van mijn vaderquote:Op donderdag 24 juli 2014 08:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aha, leuke reservewagen dan... Van de garage?
Goed bezigquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:28 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, mijn nachtcollega heeft geen flikker uitgevoerd vannacht zei hij. Dat betekent dat ik mijn bootje goed had weggezet gisteren, anders had hij moeten puzzelen.
neuh, het bord (de indeling) is ook nog hetzelfde, alleen vergeet ik nog wel eens naar trucking-tijden te kijken, dus dan staat wat je het eerst nodig hebt onderop, want volgens meneer Murphy doe je het nooit 'per ongeluk goed', maar altijd fout; die kleaujeau hadden ze met badwater weg moeten smijtenquote:
Ja, en dan ga ik weer wat anders doen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed bezig. Je leert het nog wel (
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |