Yep! Ik moest wel lachenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haha, ja, ik was in Le Havre al voor m aan de slag geweest, maar daar was hij helemaal nat. nu donderdag meteen op de fiets gestapt en naar die Kamaz gegaanwel grappig dat dat dan weer jouw broer is, kleine wereld.
Ik denk van niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak dan ook fotos met een cameraquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef .Neovo. het volgende:
Overigens zag ik daarna een Espace "busje" staan met een Volvo logo erop.. Alleen was de accu van m'n telefoon leeg, dus daar had ik geen foto van kunnen maken.
Die man wil ik dienenquote:
Die heb ik niet. Ik heb nog wel ergens een kodak easyshare uit 2001 liggen. Maar die maakt minder scherpe foto's dan m'n telefoon.quote:
Zit wel wat in ja...quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:24 schreef Anne het volgende:
Toch al behoorlijk wat vrachtwagens gezien vandaag met een zwart lintje.
Mooi gebaar..
Een actie op facebook kwam voorbij waarin vrachtwagenchauffeurs gevraagd werd om lintjes aan de linkerspiegel te hangen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:24 schreef Anne het volgende:
Toch al behoorlijk wat vrachtwagens gezien vandaag met een zwart lintje.
Mooi gebaar..
nou, die truckerslintjes komen toch echt voort uit een facebook-actie hoorquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:11 schreef Anne het volgende:
Het is gelukkig geen facebook-actie..
Maar een algemeen bekend iets over de hele wereld.
Veel werk in gestoken, zo te zien!quote:
jep maar we hadden dan ook 60gb aan film en fotoquote:
Even snel gekeken maar tof filmpje!quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:24 schreef densmee het volgende:
[..]
jep maar we hadden dan ook 60gb aan film en foto
pfff, 16 minuten moeten kijken voor het eerste lumberjack shirt voorbij komtquote:
Op de finish locatie zou je mij normaal gesproken echt niet kapot kunnen schieten, wat een droevigheid met die duitse cowboys van een jaar of 60quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, 16 minuten moeten kijken voor het eerste lumberjack shirt voorbij komt
Er zit trouwens een tikfout in de aftiteling :x
Mooi filmpje! Leuk gemonteerd ook, de meeste van die filmpjes bne je na 10 minuten wel zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |