Ik zeg liever helemaal niksquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goedenavond, tegen je keel zeggen dat ie op moet bokken en dat je dat zelf wel uitmaakt.
Hé, zoiets heb ik ook gehad, toen kreeg ik maagzuurremmers, en dat hielp. Alleen kon ik nog wel praten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zeg liever helemaal niks![]()
.
Morgen toch maar eens de dokter bellen, want het duurt nou alweer 3-4 weken en het wordt niet echt minder, ondanks de hoestdrankjes, ibuprofen, trachitol, thee, honing, anta-flu, dropjes en meer.
Ik ben die zooi inmiddels ook wel beu. En ik zou het best fijn vinden als ik me weer eens een keertje lekker voel.
Maagzuurremmers? Omdat je last had van je keel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé, zoiets heb ik ook gehad, toen kreeg ik maagzuurremmers, en dat hielp. Alleen kon ik nog wel praten.
Ja. Lekkende maagklep o.i.d., of stress weet ik het, iig: het is nu weg (en ik slik nu de laatste pil van de kuur).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Maagzuurremmers? Omdat je last had van je keel?
Apartquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. Lekkende maagklep o.i.d., of stress weet ik het, iig: het is nu weg (en ik slik nu de laatste pil van de kuur).
Ik werd doorgestuurd naar de KNO-arts, die stak een camera in mijn neus, keek naar mijn keel en dacht: laten we het maar proberen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Apart!
Ik ben benieuwd wat ik ga krijgen van de dokter, want het meeste heb ik toch wel geprobeerd wat voor de hand ligt in ieder geval.
quote:
Past wel ja.quote:
Hoe toevallig, net nu ik Nirvana zit te luisteren, beide uit de zelfde tijd!quote:[ afbeelding ]
italiaanse top kwaliteitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef Dingest het volgende:
Nou, dat was weer van korte vreugd; ontluchtingsnippel is afgebroken
Tja, motor in de lengterichting, gekanteld, etc. En dan heeft deze zo te zien nog geen turbo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef Dingest het volgende:
Wat een verschrikkelijk chaotisch ontwerp eigenlijk
Vorig jaar bij de Saab-meet in Erm (quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tja, motor in de lengterichting, gekanteld, etc. En dan heeft deze zo te zien nog geen turbo.
Ruilen ? Ik heb 2 nachten á 14 uur elk achter de rug.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:03 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Mijn keel vindt dat ik niet meer mag slapen.
Choeso jeiquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:39 schreef Dingest het volgende:
Ik heb zelf die zuigers nog uit de klauwen gekregenEerst een nacht in de WD40 laten weken, toen beide kanten teruggeplaatst onder de auto, de linkerzijde geblokkeerd, en gewoon met de rem de rechterzuiger eruit gepompt. De linkerzuiger kon ik er daarna gewoon met het linksdraaiende tooltje uitdraaien. 2 revisiesetjes en een flesje vloeistof kost 45 euro, dat had nog erger gekund.
En ik ben wederom erg blij dat ik zo'n EeziBleed-setje heb.
Kan je wellicht uit laten boren d.m.v. een goede kolomboor. Eis is dat de remklauw goed klem gezet kan worden en dat er geen speling op de lagers van de kolomboor zit. Andere remklauw even meenemen voor de diepte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef Dingest het volgende:
Nou, dat was weer van korte vreugd; ontluchtingsnippel is afgebroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |