Die van ons niet koud genoeg.. moet ik ook nog eens naar kijken.quote:
Ja, dat hadden wij ook. Ding uit elkaar gehaald, afgesteld en is nu weer goed voor zover ik weet. Voor de afstelling inderdaad zo'n babybadjesthermometer gebruikt!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die van ons niet koud genoeg.. moet ik ook nog eens naar kijken.
Nee, het afstellen gaat gewoon door de grote knop er af te halen (één schroef), en dan aan de binnenzijde een kop verdraaien. Maar ik dacht dat die van ons verkalkt was omdat ie ineens heel erg verlopen was, dus vandaar de sloop-actie (die achteraf waarschijnlijk niet nodig was). Maar goed: de boel in het vet gezet, zeg maar groot onderhoud, zodat ie weer even mee kan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
Dat afstellen doe je toch met het hele spul erin? Of moet je daarvoor echt het hele ding uitelkaar rukken ?
Wat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef .Neovo. het volgende:
Voordeel van die dingen is dat je er niet zo snel besodemieterd mee hebt.
ik heb met water gespeeld, een beetje geverfd en rommel gemaaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:39 schreef Dingest het volgende:
Ik heb zelf die zuigers nog uit de klauwen gekregenEerst een nacht in de WD40 laten weken, toen beide kanten teruggeplaatst onder de auto, de linkerzijde geblokkeerd, en gewoon met de rem de rechterzuiger eruit gepompt. De linkerzuiger kon ik er daarna gewoon met het linksdraaiende tooltje uitdraaien. 2 revisiesetjes en een flesje vloeistof kost 45 euro, dat had nog erger gekund.
En ik ben wederom erg blij dat ik zo'n EeziBleed-setje heb.
Rommel maken is altijd goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb met water gespeeld, een beetje geverfd en rommel gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeugdfotoquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer heb jij geen baard meer Lexxx?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:35 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen. Mooi weer om in de tuin te zitten
Goedenavond, tegen je keel zeggen dat ie op moet bokken en dat je dat zelf wel uitmaakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:03 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Mijn keel vindt dat ik niet meer mag slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |