En dan gokt Kiev er maar op dat niemand erachter komt, terwijl de hele wereld meekijkt?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat kiev op het punt stond om zich te moeten zwichten voor een onafhankelijk oost oekraine, voor hun is het alles of niets, met alle hulp van hun betrekkingen, vergeet niet dat de macht in kiev door het westen is geinstalleerd.
quote:
Wisselstoring of zouden ze dat daar niet kennen?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Felixa het volgende:
Nu bij Nieuwsuur: trein staat stil bij Donetsk.
Maar waarom, dat weten we niet...
Oh?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Felixa het volgende:
Nu bij Nieuwsuur: trein staat stil bij Donetsk.
Maar waarom, dat weten we niet...
Dat zou, lijkt mij, wel eens de reden kunnen zijn dat die trein stil staat.quote:
Hoe, waar, wat?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een arrogantie straalt die Rus toch uit.
Jij hebt zeker nognooit de fotos van mccain gezien, en de toespraken van van baalen en zijn vriendje, verhofstadt: En nagezocht waar oleksandr turchynov vandaan komt? De instelling van Tymoshenko? Nee?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wacht even. Daarnet zaten wij er nog achter om de macht in Kiev te kunnen pakken. Maar we hebben de macht blijkbaar al. Fck
Dan is het neerhalen van het vliegtuigje echt een misverstand
Gewoon tv.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Welke stream kijken jullie trouwens atm?
Ik kijk CNN.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is een erg vreemde keus om een 777 neer te halen. Ook klopt het niet met de signalen van de radar gestuurde raketten die zijn opgevangen. Hij kan alleen infrarood raketten als air to air gebruiken. In elk geval zal het makkelijk zijn deze beweringen onderuit te halen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
SU25 kan helemaal niet zo hoog, volgens mij ook niet zo snel maar dat weet ik niet zeker
http://webtv.un.org/quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Het kan, maar ze hebben wel meer mogelijke routes in dat gebied:quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat zou, lijkt mij, wel eens de reden kunnen zijn dat die trein stil staat.
Nope nooit. McCain, is dat een voetballer?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nognooit de fotos van mccain gezien, en de toespraken van van baalen en zijn vriendje, verhofstadt: www.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DWjCOJoytLNY En nagezocht waar oleksandr turchynov vandaan komt? De instelling van Tymoshenko? Nee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |