SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Dinsdag 15 juli
Wielrenner Wilco Kelderman
Schaatscoach Jillert Anema
Woensdag 16 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Politicus Emile Roemer
Donderdag 17 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Journalist en schrijver Edwin Winkels
Vrijdag 18 juli
Zwemmer Pieter van den Hoogenband
Zaterdag 19 juli
Ex-wielrenner Michel Cornelisse
Schrijver en journalist Bas Steman
Zondag 20 juli
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Tv-regisseur Jef Rademakers
Shit! Gemist!?
Neuh 1x op tv is wel voldoendequote:Op maandag 21 juli 2014 21:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand interesse in een Fokkertjes meet op de mariaplaats in Utrecht
Ze zitten in Utrecht.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef tong80 het volgende:
Jules springt van de Martini-toren af denk ik.
Ja maar ik wil niet meer met mijn kop in beeldquote:Op maandag 21 juli 2014 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar dan is Dries er ook bij
FC Utrecht weer verloren ?quote:
Wij ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet meer met mijn kop in beeld
Terecht.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet gewoon cafeetje in de buurt ff borrelen en een vorkje prikkenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
Misschien op de uiteindelijk uitslag die over 8 jaar bekend is.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Denken dat Bau en Lau nog podium kunnen rijden.
Erica op Reisquote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef tong80 het volgende:
Zap ik naar NED-1 krijg je Erika Terpstra voor je kiezen.
Jaquote:
Erica op rijst. De hel voor haar.quote:
Ik gok dat je er niet zo makkelijk stiekem even kunt kijken hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ook niet gewoon cafeetje in de buurt ff borrelen en een vorkje prikken
En achter de schermen ff kijken
zo is hij nu eenmaal en dat is wat echte journalisten ook doen en niet dat klapvee wat zich graag journalist noemt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:40 schreef wimderon het volgende:
Dijkstra![]()
Als je zo een interview ingaat ben je alleen maar op conflicten uit. En dan ook nog dat Veelers-geval van vorig jaar erbij halen waar weinig tot niets aan de hand was.
met dien verstande dat andere journalisten ook nog eens verslag doen van alle andere wielerwedstrijden en deze clown alleen "schijtlollig" doet tijdens de Tour. Goedkope journalistiek noem ik dat.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo is hij nu eenmaal en dat is wat echte journalisten ook doen en niet dat klapvee wat zich graag journalist noemt.
dat klopt ook weerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:00 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
met dien verstande dat andere journalisten ook nog eens verslag doen van alle andere wielerwedstrijden en deze clown alleen "schijtlollig" doet tijdens de Tour. Goedkope journalistiek noem ik dat.
op zwarte lijst bij OPQSquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:21 schreef superniger het volgende:
Waarom staat Diekstra op de zwarte lijst?
Lefrevre vraagt hier gewoon om. Wordt tijd dat hij eens uit het wielrennen verdwijnt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:40 schreef wimderon het volgende:
Dijkstra![]()
Als je zo een interview ingaat ben je alleen maar op conflicten uit. En dan ook nog dat Veelers-geval van vorig jaar erbij halen waar weinig tot niets aan de hand was.
Krek. En die vergelijking met het Veelers incident was wel degelijk relevant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lefrevre vraagt hier gewoon om. Wordt tijd dat hij eens uit het wielrennen verdwijnt.
Idd. Niet Dijkstra is uit op conflicten maar Cav en Lefevre die totaal geen zelfreflectie hebben. Daar mag best eens een journalist tegen in gaan. Desnoods een pseudo journalist als Dijkstra.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:46 schreef kibo het volgende:
[..]
Krek. En die vergelijking met het Veelers incident was wel degelijk relevant.
Cavendish vertoont psychopatische trekjes wanneer hij in de spurt in kansloze positie dreigt te raken.
dat is idd een mannendingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen poepen en plassen niet hoor, dat verzint ze.
Tinder is nep. Heb hem een keer op 0km gezet. Er wonen niet zoveel lekkere wijven in mijn straat.quote:
Als het ook nog familie was geweest zeker 10/10 in Kattuk?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef marcodej het volgende:
Esther is christelijk. Dat zie je. 9/10.
Wil je hier geen grappen over maken? Dat ligt heel gevoelig in de familie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als het ook nog familie was geweest zeker 10/10 in Kattuk?
Een plaatje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat heeft ze nou voor litteken aan haar schouder
Het is de broer van die fietsenmaker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef regiliopeace het volgende:
Steven Rooks kan prima doorgaan voor de tweelingbroer van Carry Tefsen
Op zondag?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Hey, ik heb dezelfde zonnebril als Danny gekocht!
Nee. Dat kan natuurlijk niet gekkie.quote:
Als ik sommige reacties soms ben je een watje of een loser als je niet bij de eerste 3 eindigt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef regiliopeace het volgende:
Dat gezeur over Mollema. Er waren jaren dat je op teletekst naar pagina 3 moest scrollen om Boogerd en Den Bakker als beste Nederlanders tegen te komen.
Dat viel wel mee. Alleen in 2003 en 2004 was het mager qua Nederlanders in het klassement.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef regiliopeace het volgende:
Dat gezeur over Mollema. Er waren jaren dat je op teletekst naar pagina 3 moest scrollen om Boogerd en Den Bakker als beste Nederlanders tegen te komen.
Heb zonet een Radler met grapefruit smaak ingeschonken. Drinkt eigenlijk prima weg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef marcodej het volgende:
Ik heb van het weekend een Radlertje op. Best wel lekker, best wel een wijvendrankje.
Dan is de marketingcampange mislukt want ze doen er alles aan om het aan de man te brengen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:14 schreef marcodej het volgende:
Ik heb van het weekend een Radlertje op. Best wel lekker, best wel een wijvendrankje.
Op het terras prima weg te drinken ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb zonet een Radler met grapefruit smaak ingeschonken. Drinkt eigenlijk prima weg.
Ik had laatst 2 flesjes, een met lemon en een met grapefruit. Allebei best lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb zonet een Radler met grapefruit smaak ingeschonken. Drinkt eigenlijk prima weg.
Ijskoud (2 uur in de vriezer) en +25 graden niks mis meequote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had laatst 2 flesjes, een met lemon en een met grapefruit. Allebei best lekker inderdaad.
Rodriguez hoop ik, maar gaat nooit gebeuren.quote:
Ik had hem na Arashiro, maar nu heeft Little Rabbit hem dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ji Chenggod
Wie heeft deze baas als adoptierenner?
Waarschijnlijk een beest in bed.quote:
Was nog ooit co-commentator naast Mart.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:40 schreef tong80 het volgende:
Steven Rooks. Vreselijk saai die dopinggebruiker.
Niks te melden en te zeggen.
Sportman van het jaar in 88 omdat ie tweede werd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was nog ooit co-commentator naast Mart.
Zarrabeitia is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rooks heeft wel gelijk qua messen. Al kan je nu ook met je hand in een wiel terechtkomen bij een valpartij.
Goeie vraag voor Dries: wie was dat!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Rooks heeft wel gelijk qua messen. Al kan je nu ook met je hand in een wiel terechtkomen bij een valpartij.
vbasten/Ruudquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sportman van het jaar in 88 omdat ie tweede werd.Raad eens welke voetballer het had moeten worden ?
Volgens mij is het andersomquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
Dag van nationale rouw afgekondigd dus Dries mag weer zingen.
Opletten. Waarom haalde Wilfried dat gele briefje uit zn kontzak?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]gunther had draaiboek gejat
Gezien, maar onmogelijk dat Dries het antwoord zou wetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:10 schreef muzas het volgende:
Opletten. Waarom haalde Wilfried dat gele briefje uit zn kontzak?
Dat is idd een dilemmaquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:01 schreef THEFXR het volgende:
het lijkt mij dat dries vandaag niet gaat komen
Nou ja, hij was er nog maar 1x toch?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is idd een dilemma![]()
Er zullen nl ook een heleboel mensen feest vieren omdat Dries er een keertje niet is
Was mooi ja. Beetje jammer van Frits die er zit. Ik word altijd helemaal niet goed van dat gedoe met zijn mond.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
Danny met een stemmiger muziekje dan normaal, mooi.
Of over de Israëlische passagier in het vliegtuig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Frits gaat het vast ook nog over de Israëlische kwestie hebben.
Je moet bij Karsten een beetje de woorden eruit trekken heb ik het idee. Ennuhhhquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
De gesprekken lopen niet echt lekker
Het is niet zo'n prater heb ik het idee maar vind dat wat hij verteld wel zinnig is. Leuke gast!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet bij Karsten een beetje de woorden eruit trekken heb ik het idee. Ennuhhh
Is dat een vrouw?quote:
Alleen als Pauline Ferrand-Prevot meedoetquote:
Of Marion Roussequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alleen als Pauline Ferrand-Prevot meedoet
Oh krijgen we dat geneuzel weerquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
Henk Lubberding mag zich morgen weer gaan verantwoorden over zijn "negertjes" uitspraak.
Denk het tweede.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de reden om de uitzending in te korten? Moest het darten eerder beginnen?
Of ivm geen reclame meer zendtijd?
Ik hoop dat ze de beelden laten zien waarbij hij Michel Laurent de hekken inreed. Dat was wel spectaculair.quote:
Zo is Wilfred helaas. Ettertje.quote:
heb niet de hele uitzending gezien maar volgens mij had ie de etappe helemaal niet gekeken.... wat kom je dan in hemelsnaam daar doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:51 schreef Max23 het volgende:
Frits Barend snapt helemaal niks van wielrennen
AMSTERDAM De Amsterdamse zangers Dries Roelvink, Mick Harren en Denny Braaf brengen tijdens de Gaypride op 2 augustus een Nederlandse vertolking van de wereldhit YMCA ten gehore.twitter:RTVNH twitterde op donderdag 24-07-2014 om 12:20:04@ikbendries en @MickHarren zingen tijdens de Gaypride een Nederlandse vertolking van het lied YMCA http://t.co/71Z5JI9jpb reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |