Helemaal in Drenthe. Da's een eindje ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afwisselend in Assen en ergens in Oostenrijk.
Oh echt, wist niet dat je deels in Oostenrijk woonde!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afwisselend in Assen en ergens in Oostenrijk.
kingstown is:quote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echt, wist niet dat je deels in Oostenrijk woonde!
Niet dat ik het ooit gevraagd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
kingstown is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was mijn tweede vraag, maar vond het wat opdringerig om te stellen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Mijn ouders zijn naar het Noorden verhuisd toen ik zelf nog heel jong was en ik ben hier dus ook opgegroeid. Afstand maakt me niet zoveel uit, maar de directe familie woont nog steeds redelijk in de buurt en dat wat in Schiedam woont heb ik weinig contact mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Helemaal in Drenthe. Da's een eindje ja.
Ik heb geen idee wie die gozer is en jij bent altijd de beleefdheid zelve met je nul notes, dus zo opdringerig zal je vraag ongetwijfeld niet zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]dat was mijn tweede vraag, maar vond het wat opdringerig om te stellen.
Dat is Rudi man, uit een oud Heineken reclamequote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die gozer is en jij bent altijd de beleefdheid zelve met je nul notes, dus zo opdringerig zal je vraag ongetwijfeld niet zijn.
Of je skileraar bent, dat was een typetje uit volgens mij een bierreclame.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie die gozer is en jij bent altijd de beleefdheid zelve met je nul notes, dus zo opdringerig zal je vraag ongetwijfeld niet zijn.
Ik ben eigenlijk in Purmerend opgegroeid. Ik kom hier net kijken, maar heb het naar mijn zin. Mijn ouders wonen wel in P'rend. Dus ik ga nog wel regelmatig heen en weer. Heb daar ook veel vrienden zitten. Maar ja het is maar een uurtje rijden, dus goed te doen. Purmerend zal altijd een bijzondere plek blijven voor mij.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn naar het Noorden verhuisd toen ik zelf nog heel jong was en ik ben hier dus ook opgegroeid. Afstand maakt me niet zoveel uit, maar de directe familie woont nog steeds redelijk in de buurt en dat wat in Schiedam woont heb ik weinig contact mee.
Toepasselijke TTquote:Op maandag 21 juli 2014 20:14 schreef Tem het volgende:
Dit had dan moeten zijn. Kingstowns hol uitwonen.
Evn opruimen enzo, straks weer terug!quote:
Nooit eerder gezien.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is Rudi man, uit een oud Heineken reclame
Lol nee, ik ben een koukleum eerste klas en skiën is echt helemaal niet mijn ding.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of je skileraar bent, dat was een typetje uit volgens mij een bierreclame.
Godverdomme dat is GEEN muziek dat is herrie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |