Laatste reactie uit vorig topicquote:Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef Taexon het volgende:
Zaterdag ook weer in de avond nog ongeveer 3 uurtjes C.R.A.F.T. meepakken
Overdag werken en gedoe maar aangezien we de tickets voor 15 euro per stuk hadden gaan we het niet laten liggen.
Nog meer mensen die naar C.R.A.F.T. gaan?
Feestje nummer 7 dit seizoen
Ik, Da_Ripper, T-force, Boy_Snakeye en NLS04 gaan ookquote:
Eerste keer C.R.A.F.T. voor ons, maar geloof wel dat het geslaagd gaat worden ook al zijn we er maar kortquote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik, Da_Ripper, T-force, Boy_Snakeye en NLS04 gaan ook
Ik denk dat het voor iedereen de 1e keer wordtquote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eerste keer C.R.A.F.T. voor ons, maar geloof wel dat het geslaagd gaat worden ook al zijn we er maar kort
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen de 1e keer wordt
Waar ben je allemaal geweest?quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor iedereen de 1e keer wordt
raar volk?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef Taexon het volgende:
Freshtival (Beetje raar volk maar was wel erg gezellig!)
Niet heel veel hardstyle dus een beetje offtopicquote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest?
Hier:
Rebirth, (De zondag.. was wel gezellig maar iets te rustig)
Beat The Bridge (Erg leuk, wel veel dagjesmensen)
Dance4Liberation (Liberator outdoor.. bah wat veel 12-14 jarige)
Fantasy Island (Top vermaakt..)
Freshtival (Beetje raar volk maar was wel erg gezellig!)
Daylight (Rare Brabanders daar... was gezellig!)
Mhaw de mensen waren naar mijn inzien gewoon een stuk minder gezellig dan de dag daarvoor op Fantasy Island..quote:
gezien het feit dat je op Fantasy Island was, gok ik dat je van de hardstyle/hardcore bent?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw de mensen waren naar mijn inzien gewoon een stuk minder gezellig dan de dag daarvoor op Fantasy Island..
tukkersquote:
Kloptquote:Op maandag 21 juli 2014 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezien het feit dat je op Fantasy Island was, gok ik dat je van de hardstyle/hardcore bent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies, ik bedoel maar!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt.
En ja ik weet dat er gewoon een heel ander soort volk op Freshtival afkomt.
Was veilig in de hete Superbash tent.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik, Da_Ripper, T-force, Boy_Snakeye en NLS04 gaan ook
Op de laatste tijdmachine hadden ze een van de beste setsquote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef S-te-Fan het volgende:
Om nog maar een keer in te hameren op die goddelijke afsluiting die ons te wachten staat Zaterdag![]()
![]()
00. Intro
01. D-Block & S-te-Fan - Our Way
02. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
03. D-Block & S-te-Fan Ft. MC Vilain - Boyz from Da Future
04. D-Block & S-te-Fan - U Will be Dancing
05. D-Block & S-te-Fan vs Coone - Creation of Life
06. D-Block & S-te-Fan - Came Down Here
07. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard
08. D-Block & S-te-Fan - Let me Tell You
09. D-Block & S-te-Fan - Keep it Coming
10. D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin Bass
11. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
12. D-Block & S-te-Fan - Stronger
13. D-Block & S-te-Fan - Part of the Hard
14. D-Block & S-te-Fan - Sound of Goodbye
15. D-Block & S-te-Fan - Your Life
16. D-Block & S-te-Fan - Peace at Last
17. D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz
18. D-Block & S-te-Fan - Kingdom
19. The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (D-Block & S-te-Fan 2008 Remix)
20. D-Block & S-te-Fan - Guilty
21. The Viper & G-Town Madness - Here it Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)
Leuk die lijstjes, hier mijne c:quote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet heel veel hardstyle dus een beetje offtopic![]()
Defqon.1 festival · Saturday
QULT · #13
Restylerz · Raw
De Tijdmachine
Rampage
QULT · #11
Gratis.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:35 schreef KeesBromfiets het volgende:
Iemand belang bij een kaartje voor indicator? Ga zelf al craft, decibel en groundzero, is mij iets te veel.
eens!!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:11 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Op de laatste tijdmachine hadden ze een van de beste sets
waar kan ik zon kaartje scoren?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
Nu kan je voor een tientje kaarten kopen voor CRAFTHeb er stiekem toch wel wat moeite mee dat ik er gewoon 30 voor heb betaald en dat je nu voor 10 euro klaar kan zijn. Ik vind het de 30 euro wel waard, maar om nou een week voor het feest opeens 20 euro goedkoper te worden vind ik niet netjes voor de mensen die vanaf dag 1 een kaart hebben gekocht.
30?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
Nu kan je voor een tientje kaarten kopen voor CRAFTHeb er stiekem toch wel wat moeite mee dat ik er gewoon 30 voor heb betaald en dat je nu voor 10 euro klaar kan zijn. Ik vind het de 30 euro wel waard, maar om nou een week voor het feest opeens 20 euro goedkoper te worden vind ik niet netjes voor de mensen die vanaf dag 1 een kaart hebben gekocht.
Waar zie je dat? Ik zie alleen dat de parkeerkaart 10 euro is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
Kijk, dat is toewijding!quote:Op woensdag 23 juli 2014 04:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog even paar uurtjes bakken in de Thaise zon. Donderdagavond weer terug in Nederland. Express eerder terug om zo CRAFT mee te pakken!
Zin in!
[ afbeelding ]
ik heb net een mailtje binnen gehad van ene Jeroen van lose your mind, gericht aan benjamin (quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik zie alleen dat de parkeerkaart 10 euro is?
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
30?
https://m.ticketscript.co(...)890088257.1406062816
Ik (en meerdere mensen die ik ken) kregen dit bericht op Facebook:quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik zie alleen dat de parkeerkaart 10 euro is?
Daarna deze met dus de codes.quote:Via mij kan je voor a.s. zaterdag C.R.A.F.T. Festival kaarten kopen voor ¤10,-.
Ze willen de eerste editie gelijk uitverkopen!
Het is gewoon via Lose Your Mind. Laat z.s.m. weten hoeveel kaarten je wilt en geef voor en achternamen door.
Je krijgt dan nadat ik het heb doorgegeven een bestelcode van me.
quote:Jij kunt nu voor 10 euro een ticket op naam kopen met een max van 2. Wat je moet doen is het volgende:
- Ga naar: www.ticketopnaam.nl
- Voer de unieke code in:
LET OP: WE STUREN DE CODE MAAR 1 KEER EN JE KUNT DE CODE OOK MAAR 1 KEER GEBRUIKEN!
Tot zaterdag!
Wow dat is gay....quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ReMcOrE op 24-07-2014 20:55:49 ](_/_)
(='.'=)
(")_(")
Als hij nog niet weg is heb ik wel interessequote:Op woensdag 23 juli 2014 23:34 schreef robuust89 het volgende:
Iemand nog interesse in een code voor craft?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:37 schreef Fylax het volgende:
BassTunerz en ik hebben een 2014 edit gemaakt van de track die we vorig jaar hebben gemaakt
https://soundcloud.com/ba(...)mer-2k14-edit-teaser
Tijdmachine gaat meestal minder hard los, staan vaak oude rotten die daar geen behoefte aan hebben om gekke pasjes uit te voeren, komt meestal wel naarmate de dag vordert.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:34 schreef eQuaL het volgende:
TnT nog gecheckt voor 45 minuten, maar is toch kut als jij een van de weinigen bent die los gaat. Set was ook matig btw, leuke ouwe tracks maar mixwerk was amateuristisch (voornamelijk Technoboy moest hele intro en outro gebruiken). Zeker voor mensen die al zo lang in het vak zitten. Dan was het bij Future wel een stuk beter.
The Punishmentquote:
Hoe was Tijdmachine afgelopen zaterdag? Normaal staat m'n volledige timeline op Facebook er vol mee als er een Tijdmachine feest is, maar van afgelopen zaterdag bijzonder weinig over vernomen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gasten die mee gaan doen met de Drop you own area op Q-base.
https://www.facebook.com/decadestorage
Tijdmachine concept met een Project 1 tribute showcase!
Het was goed en gezellig. Geluid was voor vele zacht, ik had er minder moeite mee moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hoe was Tijdmachine afgelopen zaterdag? Normaal staat m'n volledige timeline op Facebook er vol mee als er een Tijdmachine feest is, maar van afgelopen zaterdag bijzonder weinig over vernomen...
Straks gaan ze nog één of ander lekker wijf op "play" laten drukken die een pre-mixed set afspeelt met daarin wat nummers die zogenaamd door haar geproduceerd zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 09:14 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Straks gaan ze ook nog met dubbelgangers werken. Zou best makkelijk kunnen met die lui met maskers :p
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog één of ander lekker wijf op "play" laten drukken die een pre-mixed set afspeelt met daarin wat nummers die zogenaamd door haar geproduceerd zijn
Tat & Zat Mix --> Allquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:18 schreef mstx het volgende:
Jajaja toch weer Lost In Dreams melodie(Bij die van Max Enforcer zit die wat meer verstopt)
Maar jij bent wel een beetje bevooroordeeldquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:32 schreef S-te-Fan het volgende:
D-Block & S-te-Fan, beter kan eigenlijk gewoon niet![]()
be voor oordeeld?quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een beetje bevooroordeeld![]()
Max E draaide 'm, gewoon bazig dat ie het origineel aanzette.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat betreft je onderschrift, volgens mij werd Rate Reducer ook nog door iemand gedraaid
de track kan, in mijn ogen, wel beterquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:32 schreef S-te-Fan het volgende:
D-Block & S-te-Fan, beter kan eigenlijk gewoon niet![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog één of ander lekker wijf op "play" laten drukken die een pre-mixed set afspeelt met daarin wat nummers die zogenaamd door haar geproduceerd zijn
Waarom ga je zelf niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:07 schreef KeesBromfiets het volgende:
Iemand gratis kaartje indicator? Heb gewonnen via fb.
Ver reizen, geen slaapplek, trein gaat niet s'nachts, 1 ticket, ga met vrienden naar een ander lokaal feestje, vorige week craft, over 2 week decibel, daarna ground zero. Beetje te veel allemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb m'n kaartje verkocht omdat ik op vakantie zou gaan, nu gaat de vakantie niet door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Haha dat is wel heel lelijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb m'n kaartje verkocht omdat ik op vakantie zou gaan, nu gaat de vakantie niet door
Jammer dat er niet meer online wordt gegooid.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]![]()
https://soundcloud.com/sc(...)07-2014-classics-set
Setje van ome Scope
Zo te lezen hoef ik wat minder te balen dat ik niet ben geweest
http://www.discogs.com/quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:58 schreef rubbels het volgende:
En kent iemand toevallig een site waar je van alle hardstyle artiesten een overzicht kan vinden van alle nummers die ze uitgebracht hebben?
mstx gespot....dagjesmens dat t isquote:
Ik sta er ook opquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
mstx gespot....dagjesmens dat t is![]()
![]()
VerderSupernova
Ik zie nergens geen hartjes gemaakt worden. Wat is dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |