goeie.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
Mannen die hun benen, armen en/of borsthaar scheren.
Haha touchéquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfIk noem mezelf gewoon volwassen
Deo helpt niet tegen zweetplekken, daar heb je anti-transpirant voor nodig en daarmee kun je ook niet 100% van het zweet tegen gaan. Je gaat overigens niet stinken van zweten maar van bacteriën.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:15 schreef lavo het volgende:
[..]
Die mensen ruiken zelf waarschijnlijk niet meer dat ze stinken. En de omgeving is te beleefd om er wat van te zeggen.
Daarnaast zijn zweetplekken gewoon ranzig.
Ik heb geen instagram. om eerlijk te zijn weet ik amper wat dat isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:20 schreef fathank het volgende:
[..]
goeie.
Van die aandachttrekkende wijven die hun instagram volposten met pics van hun superontbijt met havermout gojibessen tarwegras en nog meer van die kutzooi
je vergeet de gojibessen en tarwegras en weet ik veel wat nog meer wat ze allemaal tot superfood hebben gebombarbeerdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen instagram. om eerlijk te zijn weet ik amper wat dat ismaar ik ontbijt vaak
wel met een Smoothie met veel Havermout erin, volgens mij is Havermout gewoon heel
ouderwets hoor, vroeger kreeg ik als kind al pap van Havermout, vond ik minder lekker
trouwensIs volgens mij dus geen echte superfood, kost ook geen drol, maar dat
het nu ineens ''hot'' is wil nog niet zeggen dat het nieuw is natuurlijk.
Juist mooi van die stoere mannenbenen met harenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
oh ja, die gojibessen n dat tarwegras doe ik er niet in, wel lijnzaad en voor de rest meestal fruit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
je vergeet de gojibessen en tarwegras en weet ik veel wat nog meer wat ze allemaal tot superfood hebben gebombarbeerd
Ja, die bacteriën leven juist van het zweet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Deo helpt niet tegen zweetplekken, daar heb je anti-transpirant voor nodig en daarmee kun je ook niet 100% van het zweet tegen gaan. Je gaat overigens niet stinken van zweten maar van bacteriën.
Stinken of niet stinken heeft met heel veel verschillende factoren te maken, zoals bijvoorbeeld hormonen.
ditquote:Op maandag 21 juli 2014 17:27 schreef fathank het volgende:
Vetkleppen die zich heel de dag volproppen met koeken taart chips snoep etc, de hele dag op hun luie reet zitten en maar roepen waarom ze niet snappen dat ze zo vet zijn.
Jawel, dat is heel erg vreemd. Voor de iets ouderen dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:47 schreef lavo het volgende:
Zo vreemd is het tegenwoordig toch niet meer om als man je lichaamshaar bij te werken?
Als je er in de gemiddelde sportschool, zwembad, of strand op let zie je dat ongeveer de helft van de jonge mannen hun okselhaar bijwerkt en borsthaar is een zeldzaamheid geworden. Ik ken ook weinig jonge vrouwen die tegenwoordig nog wild worden van een flinke lap borsthaar. Laat staan rughaar of lange plukken haar die uit de oksel steken.
Precies. De echte man heeft gewoon haar. Vooral als ze dan hun haar afscheren en je op de borst allemaal van die korte stoppeltjes ziet...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, dat is heel erg vreemd. Voor de iets ouderen dan.
Daarom moet je ook zelf goed opletten. Je ruikt jezelf, daar raak je niet aan gewend. Maar dat hoeft dus niet per se met dagelijks douchen en deo te gebeuren. (meeste mensen die ruiken gebruiken het zelfde shirtje trouwens vaker, in kleding gaan de geuren namelijk het meest zitten waardoor je dus ook schoon stinkt)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:44 schreef lavo het volgende:
[..]
Ja, die bacteriën leven juist van het zweet.
En natuurlijk hangt dat van veel factoren af, maar om er maar vanuit te gaan dat je helemaal geen geur produceert... Je wil toch fris ruikend de deur uitgaan.
Yesse heeft gesproken!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. De echte man heeft gewoon haar.
Neemt niet weg dat een beetje bijhouden hier en daar ook wel net staat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. De echte man heeft gewoon haar.
Ik zou het alleen begrijpen bij extreme lichaamsbeharing.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:04 schreef RedFoxy het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een beetje bijhouden hier en daar ook wel net staat.
Preciesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou het alleen begrijpen bij extreme lichaamsbeharing.
Ja dat !!! Mannen horen niet kaal te zijn... althans niet op die plaatsenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
Veruit de meest irritante van de laatste tijd. Alsof je ineens gezonder bent na het vreten van gras en bessen. Als ik dat had gewild was ik wel een koe geworden.quote:
Tja, een generatie geleden was het zelfs voor vrouwen volkomen acceptabel om oksel- en schaamhaar gewoon te laten groeienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, dat is heel erg vreemd. Voor de iets ouderen dan.
Oh en de vrouwen die ik ken ''lachen'' ong. net zo hard om mannen die hun lichaamshaar scheren als ik.Het zal een generatiekloofje zijn ofzo.
Dat klopt!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:21 schreef lavo het volgende:
[..]
Tja, een generatie geleden was het zelfs voor vrouwen volkomen acceptabel om oksel- en schaamhaar gewoon te laten groeien
Spreek eens vrouwen van rond de 20, die denken er doorgaans anders over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |