Nee, alleen die ene periode iste toen ik mijn vingers enzo niet meer kon bewegen. Toen kreeg ik echt pijnsteken uit het niets. Heb toen op werk ook gezegd fok jullie, doe dit werk niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij was het dan ook schouders, armen, nek, hoofd, rug, echt allesAlles doet zeer, altijd.
Heb je in de avonden ook pijn als je niets doet?
Oefff. nu mis ik het welquote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Facebook is geblokkeerd en twitter ook. Al kon ik paar uur geleden toevallig wel op Facebook
Momenteel in teheran, morgen naar qum en dan nog wat andere steden komende dagen, donderdag vliegen we naar mashad en daar blijven we een aantal dagen, dan terug naar teheran en dan nog wat steden.
In vliegtuig van TR naar iran iedereen halfbloot erin, halfuur voor landen iedereen aankleden en allesja hoofddoek op, foto's ga ik niet op fok zetten
DM PLSquote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Facebook is geblokkeerd en twitter ook. Al kon ik paar uur geleden toevallig wel op Facebook
Momenteel in teheran, morgen naar qum en dan nog wat andere steden komende dagen, donderdag vliegen we naar mashad en daar blijven we een aantal dagen, dan terug naar teheran en dan nog wat steden.
In vliegtuig van TR naar iran iedereen halfbloot erin, halfuur voor landen iedereen aankleden en allesja hoofddoek op, foto's ga ik niet op fok zetten
En hoe zijn de chicks daar? Echt zoals ze worden afgebeeld door de media hier? Nosejob, nosejob stickers op hun neus en tien kilo make-up enzooo?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren Iran als onderwerp bij spuiten en slikken. Was grappig en moet je echt eens zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hoe zijn de chicks daar? Echt zoals ze worden afgebeeld door de media hier? Nosejob, nosejob stickers op hun neus en tien kilo make-up enzooo?
yep, ze zijn allemaal "flawless"quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hoe zijn de chicks daar? Echt zoals ze worden afgebeeld door de media hier? Nosejob, nosejob stickers op hun neus en tien kilo make-up enzooo?
Bizde gidek mi.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren Iran als onderwerp bij spuiten en slikken. Was grappig en moet je echt eens zien.
ja begreep niks ervan, raar taaltjequote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
OH EN JE BENT NU OOK IN TR GEWEEST OMG.
Flawless?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yep, ze zijn allemaal "flawless"van jong tot oud en de mannen ook
En overal motors, echt zoveel haha en dan helmen aan de stuur ipv op het hoofd. Roekeloooos
hjbquote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja begreep niks ervan, raar taaltje
ja gewoon wannabe perfect zo met hun rechte neus, vind er niks aan hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Flawless?
Misschien moet ik daar eens een bezoekje aan de chirurg brengen dan.
lelijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En arabisch klinkt net zoals jouw avatar.
i want i wantquote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja gewoon wannabe perfect zo met hun rechte neus, vind er niks aan hoor
Hülümal nüieüt.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En arabisch klinkt net zoals jouw avatar.
Valla ik wil juist graag naar Iran. In Tabriz de Koerd uithangen en TURK DILINDE MEDRESE ROEPEN en dan door naar Tehran me neus laten doen enzooo.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gidek! zou srs zo willen gaan.
Jordanie staat op mijn to go list. KIMSE GELEN YOK
ik wil in Iran meedoen aan de illegale partijen. Ik wil een halve hoofddoek op mijn hoofd. Ik wil een rare lange jas aan en mezelf half onderdrukt voelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik wil juist graag naar Iran. In Tabriz de Koerd uithangen en TURK DILINDE MEDRESE ROEPEN en dan door naar Tehran me neus laten doen enzooo.
Toevallig gisteren gegetenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb je al kabab en saffraanrijst gegeten? met gedroogde besjesss.
En samen naar Khorasan om onze roots te bezoekennnnn. <33333quote:Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik wil in Iran meedoen aan de illegale partijen. Ik wil een halve hoofddoek op mijn hoofd. Ik wil een rare lange jas aan en mezelf half onderdrukt voelen.
yeah bby
Ja, dat is nog onduidelijk he. Hoe kom ik daar achterquote:Op maandag 21 juli 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En samen naar Khorasan om onze roots te bezoekennnnn. <33333
Als je voorouders het zeiden dat is het zo. alalala.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, dat is nog onduidelijk he. Hoe kom ik daar achter
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik wil juist graag naar Iran. In Tabriz de Koerd uithangen en TURK DILINDE MEDRESE ROEPEN en dan door naar Tehran me neus laten doen enzooo.
Ik begrijp nu waarom je altijd zo op mijn fb eet-foto's reageert. IK HEB NIKS ANDERS IN MIJN LEVEN.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk jfm altijd over eten bginnen, trut
ik dacht hetzelfde een aantal minuten geleden. Hopen dat Crip hem niet op het laatste moment neemt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
Kan degene die laatste post heeft svp deze tt veranderen. I beg you.
Of bami..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde een aantal minuten geleden. Hopen dat Crip hem niet op het laatste moment neemt.
Vertaling?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je kan alleen de Nederlandse. Je kan wel Amerikaanse/ UK netflix kijken maar dat moet via Hola bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Vraagje aan de mensen die Netflix hebben... Ik sta op het punt om me te registreren, maar is er een verschil tussen de Nederlandse versie en de UK versie (want ik hoorde zoiets) en zo ja, welke geniet de voorkeur en wat is de manier om me hiervoor aan te melden? Zo niet, ga ik me gewoon aanmelden via de Nederlandse site. Sorry voor de wellicht domme vraag, maar ben er niet zo bekend mee.
Hmmkey, Nederlands it is dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kan alleen de Nederlandse. Je kan wel Amerikaanse/ UK netflix kijken maar dat moet via Hola bijvoorbeeld.
Als je Nederlandse account hebt en dan via hola/mediahint naar de Amerikaanse en Engelse Netflix gaat, dan kan dat ook gewoon.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Vraagje aan de mensen die Netflix hebben... Ik sta op het punt om me te registreren, maar is er een verschil tussen de Nederlandse versie en de UK versie (want ik hoorde zoiets) en zo ja, welke geniet de voorkeur en wat is de manier om me hiervoor aan te melden? Zo niet, ga ik me gewoon aanmelden via de Nederlandse site. Sorry voor de wellicht domme vraag, maar ben er niet zo bekend mee.
Not now. Waar ik nu slaap geen tvquote:Op maandag 21 juli 2014 23:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kijk jij naar say yes to the dress
Ik woon er tijdelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ha-ha mensen die nog bij hun moeder wonen.
Mn beste weekend ever vorig weekend. Hele dag tlc gecheckt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik bedoelde over het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |