abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142576011
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zijn het zware medicijnen? Zwaarder dan ibo?

Ik ben wel echt een ibo addict aan het worden merk ik. Ik heb migraine en daar helpt een aspirine of paracetamol niet tegen, dus had ik mezelf afgeleerd om onnodig medicijnen te slikken. Tot ik ontdekte dat ibo wel hielp tegen migraine. :') Nu slik ik regelmatig ibo 400 mg (die migraine pillen die vrij verkrijgbaar zijn in de winkel) en nu ook al die ibo na het trekken van mijn kiezen. damn ey.

Terwijl ik vroeger altijd anti-pillen was.
quote:
Codeïne is een tweede graads pijnstiller die sterker werkt dan de eerste graads middelen zoals paracetamol en ibuprofen, de NSAID's.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Code%C3%AFne :P

Tis een soort van morfine.

De horror toen ik per ongeluk codeine innam tijdens werk ipv paracetamol. :')
pi_142576053
Ik zou trouwens maar wel oppassen met het nemen van teveel pillen. Maar dat weet je zelf vast ook wel, zodoende zal ik mijn preek verslaving voor mijzelf houden.
pi_142576077
Oha. :')

Hoe kom je daar dan aan?
pi_142576184
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zou trouwens maar wel oppassen met het nemen van teveel pillen. Maar dat weet je zelf vast ook wel, zodoende zal ik mijn preek verslaving voor mijzelf houden.
Ja inderdaad. Ik weet het. Ik ben ook echt bang om er verslaafd aan te raken (ben best verslavingsgevoelig), ben daarom altijd een beetje angstig bij het slikken van medicijnen. De reden dat ik vanochtend zo brak was was ook omdat ik die nacht daarvoor geen ibo had ingenomen. Ik wou het perse afbouwen.
pi_142576362
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
Oha. :')

Hoe kom je daar dan aan?
RSI makes it happen baby. DOKTOR IK HEB PIJN HELP

Oh ja mevrouw Stimorol, aub uw receptje Codeine. :9 :9~ *O* O+
pi_142576539
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik word daar slaperig van.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_142576604
Borte met je spoilerrrrrs. :(
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_142576619
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK MIS JOU.
pi_142576661
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

IK MIS JOU.
jfm ik voel me miserabel zonder jou, srs
LEAVE KB ALONE.
pi_142576669
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik heb ook RSI volgens mij. Iig heb ik sinds ik ben begonnen met mijn huidige baan chronisch pijn aan mijn pols. Een tijdje zo erg geweest dat ik mijn vingers niet kon bewegen.

Maar krijg je daarvoor codeine ja? had ik niet verwacht
pi_142576680
quote:
WAT DOE JIJ OP FOK
pi_142576695
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

jfm ik voel me miserabel zonder jou, srs
:* wanneer jij terug bent, gaan we in A'dam lekker lunchen.
pi_142576769
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb ook RSI volgens mij. Iig heb ik sinds ik ben begonnen met mijn huidige baan chronisch pijn aan mijn pols. Een tijdje zo erg geweest dat ik mijn vingers niet kon bewegen.

Maar krijg je daarvoor codeine ja? had ik niet verwacht
Bij de een helpt het bij de ander niet :) Zou wel oppassen. Nu voel ik mijn pijn heel erg, want zit vanaf 11.00 achter mijn laptop :') Tikkerdetiktik. Ben je ook wat stresserig?

quote:
HOE IS IRAN HALLO CONTACT
pi_142576805
Beterschap Borte.

Blijkbaar zitten alle Fokkers aan de medicijnen. Als jullie weer beter zijn moeten jullie gewoon veel sporten en goed eten. Als je elke dag op de bank hangt en naar random series kijkt bouw je nooit een weerstand op idd.
pi_142576856
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Bij de een helpt het bij de ander niet :) Zou wel oppassen. Nu voel ik mijn pijn heel erg, want zit vanaf 11.00 achter mijn laptop :') Tikkerdetiktik. Ben je ook wat stresserig?

Bij mij kwam het door het constant tillen van zware bakken met dezelfde hand. Toen het op een gegeven moment zo erg werd dat ik mijn vingers amper kon bewegen ben ik ook ander werk gaan doen, meer afwisseling enzo. De pijn in mijn pols is er nog steeds, maar niet zo erg dat ik mijn vingers en hand niet meer kan bewegen.

Stresserig? Jawel maar dat komt meer door die fakking vroege dienst. :(
pi_142576867
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Blocko het volgende:
Beterschap Borte.

Blijkbaar zitten alle Fokkers aan de medicijnen. Als jullie weer beter zijn moeten jullie gewoon veel sporten en goed eten. Als je elke dag op de bank hangt en naar random series kijkt bouw je nooit een weerstand op idd.
Dank je hemso.
pi_142576868
:r svp geen eten, ben zo misselijk en shitgevoel. :'( Voor vertrek voelde ik me al belabberd, maar het blijft aanhouden. Pantoprazol helpt niet en ik mis mn domperidon.

Verder is iran heel leuk ^O^
LEAVE KB ALONE.
pi_142576910
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Blocko het volgende:
Beterschap Borte.

Er zijn mensen die fulltime achter een computer zitten op kantoor. :) Die komen thuis en zijn kapot. En lui.
pi_142576930
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:r svp geen eten, ben zo misselijk en shitgevoel. :'( Voor vertrek voelde ik me al belabberd, maar het blijft aanhouden. Pantoprazol helpt niet en ik mis mn domperidon.

Hoe komt dat? Grieperig of...?
pi_142576967
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bij mij kwam het door het constant tillen van zware bakken met dezelfde hand. Toen het op een gegeven moment zo erg werd dat ik mijn vingers amper kon bewegen ben ik ook ander werk gaan doen, meer afwisseling enzo. De pijn in mijn pols is er nog steeds, maar niet zo erg dat ik mijn vingers en hand niet meer kan bewegen.

Stresserig? Jawel maar dat komt meer door die fakking vroege dienst. :(
RSI blijkt in vele gevallen toch een geestelijk iets te zijn. Onbewust teveel spiertjes aanspannen ofzo.
pi_142576998
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:

Waar verblijf je? Hoe kun je nou op Fok. Censuur toch? Omg? Je leeft? Heb je hoofddoek op? Foto's?
pi_142577047
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

RSI blijkt in vele gevallen toch een geestelijk iets te zijn. Onbewust teveel spiertjes aanspannen ofzo.
Ik weet wel zeker dat het bij mij niet geestelijk was. Ik tilde gewoon veel met die hand. :P
pi_142577116
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat het bij mij niet geestelijk was. Ik tilde gewoon veel met die hand. :P
Bij mij was het dan ook schouders, armen, nek, hoofd, rug, echt alles :') Alles doet zeer, altijd.
Heb je in de avonden ook pijn als je niets doet?
pi_142577149
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waar verblijf je? Hoe kun je nou op Fok. Censuur toch? Omg? Je leeft? Heb je hoofddoek op? Foto's?
Facebook is geblokkeerd en twitter ook. Al kon ik paar uur geleden toevallig wel op Facebook w/
Momenteel in teheran, morgen naar qum en dan nog wat andere steden komende dagen, donderdag vliegen we naar mashad en daar blijven we een aantal dagen, dan terug naar teheran en dan nog wat steden.

In vliegtuig van TR naar iran iedereen halfbloot erin, halfuur voor landen iedereen aankleden en alles :') ja hoofddoek op, foto's ga ik niet op fok zetten :@
LEAVE KB ALONE.
pi_142577183
doe je familie groentjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')