Dank je hemso.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Blocko het volgende:
Beterschap Borte.
Blijkbaar zitten alle Fokkers aan de medicijnen. Als jullie weer beter zijn moeten jullie gewoon veel sporten en goed eten. Als je elke dag op de bank hangt en naar random series kijkt bouw je nooit een weerstand op idd.
Er zijn mensen die fulltime achter een computer zitten op kantoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Blocko het volgende:
Beterschap Borte.
Blijkbaar zitten alle Fokkers aan de medicijnen. Als jullie weer beter zijn moeten jullie gewoon veel sporten en goed eten. Als je elke dag op de bank hangt en naar random series kijkt bouw je nooit een weerstand op idd.
Hoe komt dat? Grieperig of...?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
svp geen eten, ben zo misselijk en shitgevoel.
Voor vertrek voelde ik me al belabberd, maar het blijft aanhouden. Pantoprazol helpt niet en ik mis mn domperidon.
Verder is iran heel leuk
RSI blijkt in vele gevallen toch een geestelijk iets te zijn. Onbewust teveel spiertjes aanspannen ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij mij kwam het door het constant tillen van zware bakken met dezelfde hand. Toen het op een gegeven moment zo erg werd dat ik mijn vingers amper kon bewegen ben ik ook ander werk gaan doen, meer afwisseling enzo. De pijn in mijn pols is er nog steeds, maar niet zo erg dat ik mijn vingers en hand niet meer kan bewegen.
Stresserig? Jawel maar dat komt meer door die fakking vroege dienst.
Waar verblijf je? Hoe kun je nou op Fok. Censuur toch? Omg? Je leeft? Heb je hoofddoek op? Foto's?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
svp geen eten, ben zo misselijk en shitgevoel.
Voor vertrek voelde ik me al belabberd, maar het blijft aanhouden. Pantoprazol helpt niet en ik mis mn domperidon.
Verder is iran heel leuk
Ik weet wel zeker dat het bij mij niet geestelijk was. Ik tilde gewoon veel met die hand.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
RSI blijkt in vele gevallen toch een geestelijk iets te zijn. Onbewust teveel spiertjes aanspannen ofzo.
Bij mij was het dan ook schouders, armen, nek, hoofd, rug, echt allesquote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het bij mij niet geestelijk was. Ik tilde gewoon veel met die hand.
Facebook is geblokkeerd en twitter ook. Al kon ik paar uur geleden toevallig wel op Facebookquote:Op maandag 21 juli 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar verblijf je? Hoe kun je nou op Fok. Censuur toch? Omg? Je leeft? Heb je hoofddoek op? Foto's?
Nee, alleen die ene periode iste toen ik mijn vingers enzo niet meer kon bewegen. Toen kreeg ik echt pijnsteken uit het niets. Heb toen op werk ook gezegd fok jullie, doe dit werk niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij was het dan ook schouders, armen, nek, hoofd, rug, echt allesAlles doet zeer, altijd.
Heb je in de avonden ook pijn als je niets doet?
Oefff. nu mis ik het welquote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Facebook is geblokkeerd en twitter ook. Al kon ik paar uur geleden toevallig wel op Facebook
Momenteel in teheran, morgen naar qum en dan nog wat andere steden komende dagen, donderdag vliegen we naar mashad en daar blijven we een aantal dagen, dan terug naar teheran en dan nog wat steden.
In vliegtuig van TR naar iran iedereen halfbloot erin, halfuur voor landen iedereen aankleden en allesja hoofddoek op, foto's ga ik niet op fok zetten
DM PLSquote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Facebook is geblokkeerd en twitter ook. Al kon ik paar uur geleden toevallig wel op Facebook
Momenteel in teheran, morgen naar qum en dan nog wat andere steden komende dagen, donderdag vliegen we naar mashad en daar blijven we een aantal dagen, dan terug naar teheran en dan nog wat steden.
In vliegtuig van TR naar iran iedereen halfbloot erin, halfuur voor landen iedereen aankleden en allesja hoofddoek op, foto's ga ik niet op fok zetten
En hoe zijn de chicks daar? Echt zoals ze worden afgebeeld door de media hier? Nosejob, nosejob stickers op hun neus en tien kilo make-up enzooo?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren Iran als onderwerp bij spuiten en slikken. Was grappig en moet je echt eens zien.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hoe zijn de chicks daar? Echt zoals ze worden afgebeeld door de media hier? Nosejob, nosejob stickers op hun neus en tien kilo make-up enzooo?
yep, ze zijn allemaal "flawless"quote:Op maandag 21 juli 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En hoe zijn de chicks daar? Echt zoals ze worden afgebeeld door de media hier? Nosejob, nosejob stickers op hun neus en tien kilo make-up enzooo?
Bizde gidek mi.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren Iran als onderwerp bij spuiten en slikken. Was grappig en moet je echt eens zien.
ja begreep niks ervan, raar taaltjequote:Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
OH EN JE BENT NU OOK IN TR GEWEEST OMG.
Flawless?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yep, ze zijn allemaal "flawless"van jong tot oud en de mannen ook
En overal motors, echt zoveel haha en dan helmen aan de stuur ipv op het hoofd. Roekeloooos
hjbquote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja begreep niks ervan, raar taaltje
ja gewoon wannabe perfect zo met hun rechte neus, vind er niks aan hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Flawless?
Misschien moet ik daar eens een bezoekje aan de chirurg brengen dan.
lelijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En arabisch klinkt net zoals jouw avatar.
i want i wantquote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja gewoon wannabe perfect zo met hun rechte neus, vind er niks aan hoor
Hülümal nüieüt.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En arabisch klinkt net zoals jouw avatar.
Valla ik wil juist graag naar Iran. In Tabriz de Koerd uithangen en TURK DILINDE MEDRESE ROEPEN en dan door naar Tehran me neus laten doen enzooo.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gidek! zou srs zo willen gaan.
Jordanie staat op mijn to go list. KIMSE GELEN YOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |