Wat heeft ie lange vingersquote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef klaprooss het volgende:
Lucy! Wow dat gaat snel! bijna al weer 1.. maar wat een heerlijk koppie heeft ze toch!
En ik heb ook wel een zwak voor M Kyara! Ik vind dat ze zo'n mooie expressie hebben in hun gezicht die 3 van jou!
Oh en Jibbe! Bijna 5 maanden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Asyniur op 22-07-2014 19:14:05 ]
Heerlijk gevoel he?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na jaren lurken naar jullie mooie kinderen, mag ik nu ook eindelijk mn meisje showen!
hahaha dat dacht ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:26 schreef laziness het volgende:
Franny wat een geweldige serie![]()
Ik was snel aan het scrollen en dacht huh Evie is toch in december jarig?
Ja ho, ik was nog bezig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha dat dacht ik ook
wat een leuke foto's weer
claudia leuk om Ivan weer eens te zien <3 doe er ns eentje van lena?
In dat geval: meer foto'squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ho, ik was nog bezig.Ik vind het van Lena veel moeilijker om een foto te vinden die haar goed weergeeft.
mwhehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ho, ik was nog bezig.Ik vind het van Lena veel moeilijker om een foto te vinden die haar goed weergeeft. Ze kan een poppetje zijn, maar ook een deugniet en een schoffie. (Dat laatste komt ook wel door d'r haar - dat zit altijd wild.)
Kidscase ja.Oog voor detail, als altijd.
Onmogelijk om een selectie te maken die haar essentie weergeeft. Ze heeft te veel gezichten.quote:
+1quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef kwakz0r het volgende:
Lezen
En wat en mooie kindjes allemaal! ik weet niet zo goed wat te zeggen verder![]()
Maar door al jullie foto's word ik dan zo benieuwd naar hoe mijn mannetje zal zijn!
Wat is ze leuk! En Ivan ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
Onmogelijk om een selectie te maken die haar essentie weergeeft. Ze heeft te veel gezichten.
Ook al zo grootquote:
Wat liefquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:43 schreef mignonne het volgende:
Oh groofs ♡ wat een geweldige foto's. Ik hou van die foto's van jouw gezinnetje ♡ zo stelde ik me het moeder zijn altijd voor, zoals hoe het uit jouw foto's straalt
jahquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
(Ze staan ook allemaal op fb hoor, van de vakantie ;-))
Haha dat zijn ze ook echt!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:05 schreef kwakz0r het volgende:
Aww poppejans! Wat een blije kindjes!
Is goed,zal t onthouden! Is een Noppies pakje maat 62quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lieve broer en zusfoto!
Dat konijnenpakje![]()
dibsbaar?
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Is goed,zal t onthouden! Is een Noppies pakje maat 62
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Ja precies dit!quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:03 schreef Mabawa. het volgende:
Zeg dat wel Kyara! Jeetje wat gaan ze ineens de lucht in!
Mooie kinders heb je!
Sowieso komen er hier mooie kinderen op mooie foto's voorbijIk ben echt fan van E van LB, lief poppenmoedertje
Mits na gebruik in goede staat, dibs ik hierbij alvast het roze lief shirt van Rosalie, mag dat?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:18 schreef danic het volgende:
Aangezien ik meestal mobiel zit, maar nu eindelijk weer eens tijd heb voor de pc, vond ik het ook weer eens tijd voor foto's van mijn olijke duo:
Eva:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosalie:
Lezen is the bomb momenteel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms zit ze ineens zo te dromen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:20 schreef danic het volgende:
Mijn jongste ja? De vergelijking tussen E en Eva is al vaker gemaakt. Als ze een foto van elkaar zien denken ze zelfs soms dat ze het zelf zijn![]()
Hoewel de overeenkomsten wel minder worden langzaam maar zeker. Het is een bepaalde houding, een blik....
Maar de vergelijking tussen E en Rosalie heb ik nog niet gehad. Grappig wel!
Edit: oh je hebt je post stiekem snel aangepast![]()
quote:
Maar hij is wel erg leuk hè!quote:Op woensdag 10 september 2014 23:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh en midas heeft dezelfde trui als bram. Denk je orgineel te zijn en een trui in zweden te kopen. Heeft niemand!
Heb je ook de grijze met dino's??quote:Op woensdag 10 september 2014 23:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Maar hij is wel erg leuk hè!
En ja, prima vanuit hier te bestellen
Oh die heb ik niet gezien! Voor de meiden heb ik jurkjes met olifanten erop ook echt mega onwijs leuk.quote:
Nog steedsquote:Op donderdag 11 september 2014 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Polletje piekhaarMooie foto's Chanty!
Nelisb, die heeft een fijne vakantie gehad geloof ik
Inderdaad, maf eigenlijk. Ze lijkt op beiden broers maar zij zijn zo ontzettend verschillend.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef Moonah het volgende:
Lily, ze lijkt op beide D's!En die twee vind ik juist weer niet op elkaar lijken...
Ik kan een borstel van echt varkenshaar aanbevelen! Gaat een stuk fijner en het haar wordt er nog mooier vanquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef lily het volgende:
dankjullie
Ik vind haar haar ook zo mooi (het kammen dagelijks is minder)
[..]
Inderdaad, maf eigenlijk. Ze lijkt op beiden broers maar zij zijn zo ontzettend verschillend.
Op ieder vlak!
Die jumpsuit is haar nog veel te grootquote:Op maandag 22 september 2014 12:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
mijn jongste <3
[ afbeelding ]
E met r bff
en lex wil niet op de foto
Maak een mooie uitsnede met alleen de blik en schuim?quote:Op maandag 22 september 2014 22:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh wat heerlijk, zo lekker aan het kneuteren! En dr haartjes
Net hadden we een schuimparty met t babybad en we hebben een ondeugende blik gevangen...mja badfoto en internet....
Goed idee!quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Maak een mooie uitsnede met alleen de blik en schuim?
Bruinquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:39 schreef Chanty het volgende:
Die bad foto's zijn echt geniaal gm
En mabawa wat heb jij een mooi mannetje. Die krullen! Maar jij was toch net bevallen?
Gotc ook al zo'n knapperd. Heeft hij nou blauwe ogen? En waar koop je van die toffe kwijlsjaaltjes? Heb tot nu toe alleen saaie gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Ohhh nee die moet je niet wegdoen dan neequote:Op zondag 19 oktober 2014 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
LB, dat wordt emotioneel een lastige, t is haar eerste pakje namelijk![]()
maar wellicht dat baba-babywear.be ze nog heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ahhh Franny. Mooi meisje is het toch.
Al die grote kinderen!Wordt die van mij ook zo?
Jibs, lekker ding.![]()
Franny![]()
![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Ik had hem toch nog gezien Fee. Lieffie![]()
En GM, ze wordt groot!
Heleboel Minkesaltijd leuk!
KJ, nog gefeliciteerd. Prachtige foto's van je mooie meisje.
Klap8 maanden alweer joh, wat gaat het hard!
Grote meisjes![]()
Mooie foto's Franny! Knappe dame. Die bovenste foto![]()
![]()
Inderdaad Kyara.. De herfst is ook zo'n mooie tijd om foto's te maken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Thnx! Ze staat ook nog op de vorige paginaquote:.
(Ik deed een poging om de foto's die ik met mijn mobiel heb geplaatst te verwijderen. Maar ik zie dat ik alleen nog kan quoten en niet meer editten...)
Jouw schattige meiske al op fb gezien, maar wat een plaatje <3.![]()
![]()
mijn grote 9 - jarige! Vorige week , op dr verjaardag, geschminkt in Drievliet..
ondeugend? Hoe kom je erbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
hoi! wat een leuke kindjes allemaal. ik ben de laatste tijd niet echt actief op het forum maar ik wil toch even een paar fotos spammen van onze k. die alweer 11 maanden is.
ja zijn shirt zit achterstevorenkrijg de fotos helaas niet kleiner.
![]()
Met ons gaat het goed. Hij heeft wel nu een fase dat hij de hele tijd aan het gillen is.. (dat is een fase toch?!) Laatste tijd problemen met schoonfam gehad. Daarover zal ik in het babytopic Nog wel uitwijden. Jouw M is ook al een heel mannetje geworden Mabawa!![]()
Faaaaasequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:32 schreef angelatje het volgende:
Met ons gaat het goed. Hij heeft wel nu een fase dat hij de hele tijd aan het gillen is.. (dat is een fase toch?!) Laatste tijd problemen met schoonfam gehad. Daarover zal ik in het babytopic Nog wel uitwijden. Jouw M is ook al een heel mannetje geworden Mabawa!Ik hoop het
![]()
Kyara dat lachje![]()
Vicky, jouw meiden![]()
Angelatje wat is hij leuk. Smelt![]()
Sunshine, rammelfoto![]()
Gewoonmezelf. Die onderste foto![]()
Vroeg je haar wat zij van de zwarte Pieten discussie vindt?![]()
![]()
Ik kijk hier vaak maar post te weinig. Maar moest nog wel even zeggen: Fee wat heb je een mooi meisje gebakken
En Angela jij hebt helemaal geen baby meer joh! Wat een grote leuke knul
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Ahw, lief! Dank jequote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Chanty het volgende:
Ik kijk hier vaak maar post te weinig. Maar moest nog wel even zeggen: Fee wat heb je een mooi meisje gebakken.
En ik kijk hier ook regelmatig idd. Maar reageren schiet er dan weer bij in.
![]()
Wat is ze toch cute
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: