Ohhh nee die moet je niet wegdoen dan neequote:Op zondag 19 oktober 2014 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
LB, dat wordt emotioneel een lastige, t is haar eerste pakje namelijk![]()
maar wellicht dat baba-babywear.be ze nog heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ahhh Franny. Mooi meisje is het toch.
Al die grote kinderen!Wordt die van mij ook zo?
Jibs, lekker ding.![]()
Franny![]()
![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.![]()
Ik had hem toch nog gezien Fee. Lieffie![]()
En GM, ze wordt groot!
Heleboel Minkesaltijd leuk!
KJ, nog gefeliciteerd. Prachtige foto's van je mooie meisje.
Klap8 maanden alweer joh, wat gaat het hard!
Grote meisjes![]()
Mooie foto's Franny! Knappe dame. Die bovenste foto![]()
![]()
Inderdaad Kyara.. De herfst is ook zo'n mooie tijd om foto's te maken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Thnx! Ze staat ook nog op de vorige paginaquote:.
(Ik deed een poging om de foto's die ik met mijn mobiel heb geplaatst te verwijderen. Maar ik zie dat ik alleen nog kan quoten en niet meer editten...)
Jouw schattige meiske al op fb gezien, maar wat een plaatje <3.![]()
![]()
mijn grote 9 - jarige! Vorige week , op dr verjaardag, geschminkt in Drievliet..
ondeugend? Hoe kom je erbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
hoi! wat een leuke kindjes allemaal. ik ben de laatste tijd niet echt actief op het forum maar ik wil toch even een paar fotos spammen van onze k. die alweer 11 maanden is.
ja zijn shirt zit achterstevorenkrijg de fotos helaas niet kleiner.
![]()
Met ons gaat het goed. Hij heeft wel nu een fase dat hij de hele tijd aan het gillen is.. (dat is een fase toch?!) Laatste tijd problemen met schoonfam gehad. Daarover zal ik in het babytopic Nog wel uitwijden. Jouw M is ook al een heel mannetje geworden Mabawa!![]()
Faaaaasequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:32 schreef angelatje het volgende:
Met ons gaat het goed. Hij heeft wel nu een fase dat hij de hele tijd aan het gillen is.. (dat is een fase toch?!) Laatste tijd problemen met schoonfam gehad. Daarover zal ik in het babytopic Nog wel uitwijden. Jouw M is ook al een heel mannetje geworden Mabawa!Ik hoop het
![]()
Kyara dat lachje![]()
Vicky, jouw meiden![]()
Angelatje wat is hij leuk. Smelt![]()
Sunshine, rammelfoto![]()
Gewoonmezelf. Die onderste foto![]()
Vroeg je haar wat zij van de zwarte Pieten discussie vindt?![]()
![]()
Ik kijk hier vaak maar post te weinig. Maar moest nog wel even zeggen: Fee wat heb je een mooi meisje gebakken
En Angela jij hebt helemaal geen baby meer joh! Wat een grote leuke knul
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Ahw, lief! Dank jequote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef Chanty het volgende:
Ik kijk hier vaak maar post te weinig. Maar moest nog wel even zeggen: Fee wat heb je een mooi meisje gebakken.
En ik kijk hier ook regelmatig idd. Maar reageren schiet er dan weer bij in.
![]()
Wat is ze toch cute
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: