Wat heeft ie lange vingersquote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef klaprooss het volgende:
Lucy! Wow dat gaat snel! bijna al weer 1.. maar wat een heerlijk koppie heeft ze toch!
En ik heb ook wel een zwak voor M Kyara! Ik vind dat ze zo'n mooie expressie hebben in hun gezicht die 3 van jou!
Oh en Jibbe! Bijna 5 maanden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Asyniur op 22-07-2014 19:14:05 ]
Heerlijk gevoel he?!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na jaren lurken naar jullie mooie kinderen, mag ik nu ook eindelijk mn meisje showen!
hahaha dat dacht ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:26 schreef laziness het volgende:
Franny wat een geweldige serie![]()
Ik was snel aan het scrollen en dacht huh Evie is toch in december jarig?
Ja ho, ik was nog bezig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha dat dacht ik ook
wat een leuke foto's weer
claudia leuk om Ivan weer eens te zien <3 doe er ns eentje van lena?
In dat geval: meer foto'squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ho, ik was nog bezig.Ik vind het van Lena veel moeilijker om een foto te vinden die haar goed weergeeft.
mwhehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja ho, ik was nog bezig.Ik vind het van Lena veel moeilijker om een foto te vinden die haar goed weergeeft. Ze kan een poppetje zijn, maar ook een deugniet en een schoffie. (Dat laatste komt ook wel door d'r haar - dat zit altijd wild.)
Kidscase ja.Oog voor detail, als altijd.
Onmogelijk om een selectie te maken die haar essentie weergeeft. Ze heeft te veel gezichten.quote:
+1quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:44 schreef kwakz0r het volgende:
Lezen
En wat en mooie kindjes allemaal! ik weet niet zo goed wat te zeggen verder![]()
Maar door al jullie foto's word ik dan zo benieuwd naar hoe mijn mannetje zal zijn!
Wat is ze leuk! En Ivan ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
Onmogelijk om een selectie te maken die haar essentie weergeeft. Ze heeft te veel gezichten.
Ook al zo grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |