Bijgehouden.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou dat je voorkeur hebben trouwens? Of zie je liever een beetje haar?
Alsof je zoiets zou durvenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, ik weet het al.
Voordat jullie kwamen, heb ik een cameratje in de WC geplaatst en nadat jullie wegwaren, heb ik de beelden grondig bestudeerd.
Baas.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, ik weet het al.
Voordat jullie kwamen, heb ik een cameratje in de WC geplaatst en nadat jullie wegwaren, heb ik de beelden grondig bestudeerd.
Owquote:Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van onderen en van achteren, mannen met een harige reet, daar heb ik niks mee.
Wel beter. Helemaal kaal vind ik er zo raar uitzien.quote:
Nee. #Swagquote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel beter. Helemaal kaal vind ik er zo raar uitzien.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor een penisverlenging moet gaan. Maar hey, het is een tip.
Heb jij het kaal?quote:
Baarden.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Been gewoon zo laten, en liefst geen baard. Ik haat baarden.
Wat een moeite voor iemand die bijna nooit seks heeft.quote:
Klopt. En een volle struik is ook vies.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel beter. Helemaal kaal vind ik er zo raar uitzien.
mijn schaamhaar reikt tot mijn neusquote:
kloptquote:Op maandag 21 juli 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een moeite voor iemand die bijna nooit seks heeft.
Vooral als het van dat hele donkere haar is.quote:
..quote:Op maandag 21 juli 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral als het van dat hele donkere haar is.
Sommigen hebben krulletjes. Dat is wel lekker kroelen.
quote:Het Russische ministerie van Defensie eist uitleg van Kiev over een Oekraïens gevechtsvliegtuig dat in de buurt van vlucht MH17 vloog voordat het neerstortte.
Dat meldt persbureau Reuters. Het gevechtsvliegtuig zou de Boeing 777 van Malaysia Airlines tot drie kilometer hebben genaderd.
Het ministerie stelt ook dat het geen raketlanceringen heeft waargenomen in de buurt van de vliegroute van MH17, en vraagt Amerika om satellietbeelden van de lancering te delen als het land deze in het bezit heeft.
Rusland zou bovendien geen radargeleide luchtdoelraketsystemen hebben geleverd aan de separatisten, "of welke wapens dan ook".
?Nee, daar heb ik het natuurlijk niet overquote:Op maandag 21 juli 2014 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja bah haarPax is een beetje preuts of niet.
SEX SC is dicht. Je moet toch wat.quote:
wat is daar meequote:
Misschien kunnen we hier een hoe lang sta je droog toppa van makenquote:
You know nothing.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gaat het daar wel eens over seks?
Nah, dat gaat me wat ver.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hier een hoe lang sta je droog toppa van maken
quote:
geen kaasstengels?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
Goedemiddag vrienden. Ik zit in de bus en heb net gewerkt en daarna rode druiven en rozijnenbrood gekocht in de aanbieding
Oke.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
Goedemiddag vrienden. Ik zit in de bus en heb net gewerkt en daarna rode druiven en rozijnenbrood gekocht in de aanbieding
Rozijnenbrood.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
Than.quote:
nee die heb ik nog thuis liggen een doosje. Wilde even gezond doenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Ygritte haar debiele Ierse accent
- Beweren geen lancering te hebben gedetecteerd terwijl ze dat eerst letterlijk zeidenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Been gewoon zo laten, en liefst geen baard. Ik haat baarden.
Ow, wie had dit verwachtquote:Op maandag 21 juli 2014 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Beweren geen lancering te hebben gedetecteerd terwijl ze dat eerst letterlijk zeiden
- Beweren geen wapens geleverd te hebben terwijl het bewijs daarvoor echt extreem sterk is (honderden foto's en filmpjes van Russische tanks, legerwagens, raketinstallaties en andere wapens)
- Proberen de schuld in de voeten te schuiven van Oekraïne
We zijn voor elkaar gemaakt, Pieter-Jan.quote:
oh wtfquote:Op maandag 21 juli 2014 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Beweren geen lancering te hebben gedetecteerd terwijl ze dat eerst letterlijk zeiden
- Beweren geen wapens geleverd te hebben terwijl het bewijs daarvoor echt extreem sterk is (honderden foto's en filmpjes van Russische tanks, legerwagens, raketinstallaties en andere wapens)
- Proberen de schuld in de voeten te schuiven van Oekraïne
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn voor elkaar gemaakt, Pieter-Jan.
Henk.quote:
Is dat de stairway to heaven?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
Mijn panty heeft een ladderzo stom ziet dat er uit
Ik snap niet dat vrouwen nog steeds panty's dragen die zo makkelijk scheuren. Daar moet toch iets op te vinden zijn zou je denken.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
Wat vervelend voor je sof.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
Ik haal ze ook altijd open met mijn nagels.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet dat vrouwen nog steeds panty's dragen die zo makkelijk scheuren. Daar moet toch iets op te vinden zijn zou je denken.
quote:
Grote wasjes, kleine wasjes ...quote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
Ik hoor de hele tijd van die Surinaamse muziek.
was al verbaasd dat deze het zo lang vol hield. Snap wel dat vrouwen pantys dragen want zit gewoon veel fijner dan een broekquote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet dat vrouwen nog steeds panty's dragen die zo makkelijk scheuren. Daar moet toch iets op te vinden zijn zou je denken.
en mooire vaakquote:Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
. Snap wel dat vrouwen pantys dragen want zit gewoon veel fijner dan een broek
Nee man.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
was al verbaasd dat deze het zo lang vol hield. Snap wel dat vrouwen pantys dragen want zit gewoon veel fijner dan een broekdat ze scheuren is dan jammer
wat rate je nouquote:
Die is best oud hoor.quote:
Blote benen.quote:
sowieso. Tenzij je te dik bent voor een panty en je een broek nodig hebt die alles op z'n plaats houdt.quote:
Die reclame blijft wel hangen, of niet?quote:
met werken sowieso welquote:
watquote:
Dat kunnen maar een aantal mensen hebben. Jij bent daar vast één van. Ik niet.quote:
hoezo nietquote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kunnen maar een aantal mensen hebben. Jij bent daar vast één van. Ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |