quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Lach eens een keer. :ssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etsu, zou je me doen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Neequote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef Etsu het volgende:
Ik val op kale jongens.![]()
Dus Toto, scheer maar kaal.
quote:
Kaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet of je door had, maar ik maakte een geintje, hopend dat Toto zich kaal ging scheren.quote:
Oh jammerquote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef Etsu het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Heb een tag toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etsu, zou je me doen![]()
![]()
![]()
![]()
kortequote:Op maandag 21 juli 2014 15:28 schreef Etsu het volgende:
Moet ik een korte broek aantrekken of niet?
Ik moet boodschappen doen namelijk. En het regent een beetje, maar het is wel benauwd.
xddquote:
hahahaquote:
Misschien alleen van onderen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je door had, maar ik maakte een geintje, hopend dat Toto zich kaal ging scheren.
Zou dat je voorkeur hebben trouwens? Of zie je liever een beetje haar?quote:
Sorry, ik weet het al.quote:
Oh, oké.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, ik weet het al.
Voordat jullie kwamen, heb ik een cameratje in de WC geplaatst en nadat jullie wegwaren, heb ik de beelden grondig bestudeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |