quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat johannes ermee weg komt betekent niet dat jij mensen op subtiele wijze voor dikkerd uit mag schelden.
Dat klinkt goed Johannes. Waar woon je ergens?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga vandaag lasagne eten
Je bent van harte welkom.
Er zijn twee mogelijke daders die allebei stom genoeg zijn om dat te doen en die wijzen naar elkaar en ik heb geen zin om de Rijdende Rechter op te bellen over dit geschil.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt? Ik zou echt geld gaan eisen.
[..]
Nice. Stuur ik je wel af en toe een pizza.
Heb je stiekem meegekeken en mijn recept ingepikt?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga vandaag lasagne eten
Je bent van harte welkom.
quote:
Wat een kleuters. Gewoon hun zakgeld afpakken.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn twee mogelijke daders die allebei stom genoeg zijn om dat te doen en die wijzen naar elkaar en ik heb geen zin om de Rijdende Rechter op te bellen over dit geschil.
Noordoostpolderquote:Op maandag 21 juli 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Johannes. Waar woon je ergens?
Stel dat dat klopt, zou je me dan spanken?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je stiekem meegekeken en mijn recept ingepikt?
Met een spijkerknuppel.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat dat klopt, zou je me dan spanken?
quote:
Oef. Dat is me iets te ver voor een hap lasagne, hoe lekker deze ook is.quote:
Ik heb het zakgeld al gehalveerd en ze krijgen helemaal geen kleedgeld meerquote:Op maandag 21 juli 2014 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Wat een kleuters. Gewoon hun zakgeld afpakken.
Nee sowieso nietquote:Op maandag 21 juli 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is jouw badkamer ook de plek om te roken?
Dus het roken in Etsu's badkamer was eigenlijk wel een unieke ervaring?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee sowieso nietHier gewoon mijn eigen kamer, de woonkamer hier en we hebben een kamer om te roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etsu, zou je me doen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etsu, zou je me doen![]()
En altijd het laatste woord.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:22 schreef Toto69 het volgende:
Iemand die ik haat, heeft ook zo'n kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etsu, zou je me doen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iemand die ik haat, heeft ook zo'n kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |