Ja, precies. Is ook zo bij een vriend van mij. Hij is zelf heel erg opgeruimd en laat alles netjes achter, maar toch presteren mensen het om zelfs vlekken op de muren enz. te maken.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik durfde het woord nasi nauwelijks meer te noemen, maar daar had ik het natuurlijk wel over inderdaad.
Het is ook zo dat maar een paar mensen er een grote bende van maken, een buurmeisje had een keer de hele keuken netjes gemaakt maar toen was het binnen een paar weken weer vies.
LR is inderdaad een beest in bedquote:
Dat maakt niet uit. Het is nog steeds een vermakelijk bericht.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR is inderdaad een beest in bed![]()
![]()
Maar dat neemt niet weg dat ik geen dierenverzorging heb gestudeerd.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is jouw badkamer ook de plek om te roken?
Mag ik dan je huurtoeslag?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Ro-ald het volgende:
Regent hard hier G noh swa koulo regen kut Nederland wil egt emigreren G
Ik had ook een gasaansteker, die had iemand toen gepakt, naast een panini apparaat neergelegd, dat apparaat vervolgens aangelaten en toen was door de hitte mijn gasaansteker stuk.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Is ook zo bij een vriend van mij. Hij is zelf heel erg opgeruimd en laat alles netjes achter, maar toch presteren mensen het om zelfs vlekken op de muren enz. te maken.
Je bent zelf vermakelijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het is nog steeds een vermakelijk bericht.
Echt? Ik zou echt geld gaan eisen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had ook een gasaansteker, die had iemand toen gepakt, naast een panini apparaat neergelegd, dat apparaat vervolgens aangelaten en toen was door de hitte mijn gasaansteker stuk.
Gewoon puur vandalisme, toen kreeg ik wel even een woedeaanval en sindsdien sta ik weer met lucifers te hannesen.
Nice. Stuur ik je wel af en toe een pizza.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja mag wel. Ik ga dan toch ergens in het wild wonen in een boomhut.
Dank je johannes.quote:
Dat johannes ermee weg komt betekent niet dat jij mensen op subtiele wijze voor dikkerd uit mag schelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |