Hallo ik heb ook dierverzorging gedaan jaquote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Dierenarts spuit zichzelf plat
fera/fokkie
Nice, ik moet in mijn pauperflat in Groningen nog wel alles delen. Niet zo heel erg hoor, alleen jammer dat de keuken wel een rotzooi is, daar houd ik niet zo van terwijl ik mijn willekeurige oosterse gerechten bereid.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Studentenflat. Maar wel met eigen voorzieningen. Dus ik hoef geen wc, badkamer of keuken te delen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hier was ik al aan het oefenen voor Oekraïne.Ik ga even wat tags toevoegen xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Dierenarts spuit zichzelf plat
fera/fokkie
#hete #roald #wp #wietparkiet #oekraine #etsu #homo #stijvequote:Op maandag 21 juli 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even wat tags toevoegen xd
#gevaarlijke #boy #dutch #AK-47.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
#hete #roald #wp #wietparkiet #oekraine #etsu #homo #stijve
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik heb ook dierenverzorging gedaan ja
Een schande. Ze moeten jouw nasi respecteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nice, ik moet in mijn pauperflat in Groningen nog wel alles delen. Niet zo heel erg hoor, alleen jammer dat de keuken wel een rotzooi is, daar houd ik niet zo van terwijl ik mijn willekeurige oosterse gerechten bereid.
Heb gekozen voor #zourakenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
#hete #roald #wp #wietparkiet #oekraine #etsu #homo #stijve
Je verzorgt LR toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb geen dierenverzorging gedaan, ik voel me een buitenbeentje.
Alhoewel ik natuurlijk wel altijd mijn hond heb verzorgd op amateurbasis, telt dat ook?
Mwa lekker valt wel mee denk ik. Toch bedankt.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
omdat je aan het schieten bent xd (en lekker)
Ik durfde het woord nasi nauwelijks meer te noemen, maar daar had ik het natuurlijk wel over inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Een schande. Ze moeten jouw nasi respecteren.
Maar ik hou inderdaad ook niet van smerige keukens. Daarom wilde ik niet in een studentenhuis. Heb er een paar gezien en het was overal ranzig.
hallo Etsuquote:Op maandag 21 juli 2014 15:08 schreef Etsu het volgende:
Dag Johannes.
Opmerkelijk weer dat hij doet alsof ik niet besta.
HALLO ETSU!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:08 schreef Etsu het volgende:
Dag Johannes.
Opmerkelijk weer dat hij doet alsof ik niet besta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |