morgen weer arbeidersleefquote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe is de leef? Vakantieleef of arbeidersleef?
hij wil terug hequote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat goed, we hebben Drizzt er uit gezet nadat hij mijn hond als puppy niet schattig vond.
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat goed, we hebben Drizzt er uit gezet nadat hij mijn hond als puppy niet schattig vond.
Hopelijk wel.quote:
Dat mag je op mijn housewarming.quote:
Scheld zijn vogel uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag zodra hij zijn woorden heeft ingeslikt.quote:
Grote schande inderdaad.quote:
Leukquote:
Wat een schatje.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag zodra hij zijn woorden heeft ingeslikt.
[..]
Grote schande inderdaad.
http://www.kennelfanchon.com/puppies-july-2011-part-i.html
Hoe kan je deze schattigheid nou negeren?
[..]
LeukNaar een huurhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige is dat ik niet zeker weet welke van die hondjes nou de onze is, ze lijken allemaal erg op elkaar (behalve die met die zwarte plukjes haar dan).quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hier was ik al aan het oefenen voor Oekraïne.Knappe jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken?
Jep. Studentenflat. Maar wel met eigen voorzieningen. Dus ik hoef geen wc, badkamer of keuken te delen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag zodra hij zijn woorden heeft ingeslikt.
[..]
Grote schande inderdaad.
http://www.kennelfanchon.com/puppies-july-2011-part-i.html
Hoe kan je deze schattigheid nou negeren?
[..]
LeukNaar een huurhuis?
Hier was ik al aan het oefenen voor Oekraïne.Leuik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was ik al aan het oefenen voor Oekraïne.Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat is wel lastig, ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige is dat ik niet zeker weet welke van die hondjes nou de onze is, ze lijken allemaal erg op elkaar (behalve die met die zwarte plukjes haar dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |