quote:Op maandag 21 juli 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
Goedemiddag vrienden. Ik zit in de bus en heb net gewerkt en daarna rode druiven en rozijnenbrood gekocht in de aanbieding
Ik ookquote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Been gewoon zo laten, en liefst geen baard. Ik haat baarden.
Ow, wie had dit verwachtquote:Op maandag 21 juli 2014 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Beweren geen lancering te hebben gedetecteerd terwijl ze dat eerst letterlijk zeiden
- Beweren geen wapens geleverd te hebben terwijl het bewijs daarvoor echt extreem sterk is (honderden foto's en filmpjes van Russische tanks, legerwagens, raketinstallaties en andere wapens)
- Proberen de schuld in de voeten te schuiven van Oekraïne
We zijn voor elkaar gemaakt, Pieter-Jan.quote:
oh wtfquote:Op maandag 21 juli 2014 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
- Beweren geen lancering te hebben gedetecteerd terwijl ze dat eerst letterlijk zeiden
- Beweren geen wapens geleverd te hebben terwijl het bewijs daarvoor echt extreem sterk is (honderden foto's en filmpjes van Russische tanks, legerwagens, raketinstallaties en andere wapens)
- Proberen de schuld in de voeten te schuiven van Oekraïne
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn voor elkaar gemaakt, Pieter-Jan.
Henk.quote:
Is dat de stairway to heaven?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
Mijn panty heeft een ladderzo stom ziet dat er uit
Ik snap niet dat vrouwen nog steeds panty's dragen die zo makkelijk scheuren. Daar moet toch iets op te vinden zijn zou je denken.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
Wat vervelend voor je sof.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef supersof het volgende:
Ik haal ze ook altijd open met mijn nagels.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet dat vrouwen nog steeds panty's dragen die zo makkelijk scheuren. Daar moet toch iets op te vinden zijn zou je denken.
quote:
Grote wasjes, kleine wasjes ...quote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Ro-ald het volgende:
Ik hoor de hele tijd van die Surinaamse muziek.
was al verbaasd dat deze het zo lang vol hield. Snap wel dat vrouwen pantys dragen want zit gewoon veel fijner dan een broekquote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet dat vrouwen nog steeds panty's dragen die zo makkelijk scheuren. Daar moet toch iets op te vinden zijn zou je denken.
en mooire vaakquote:Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
. Snap wel dat vrouwen pantys dragen want zit gewoon veel fijner dan een broek
Nee man.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
was al verbaasd dat deze het zo lang vol hield. Snap wel dat vrouwen pantys dragen want zit gewoon veel fijner dan een broekdat ze scheuren is dan jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |