quote:
Heldquote:
"Ja, dat klopt, ik heb me er nou toch eentje aan de lijn!"quote:
Tijd voor een fotoboek en UI update.quote:
Klopt wel, maar betere alternatieven zijn er ook niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die 3FM luisteren
Dan heb je echt geen smaak, en een paar van die overhypte DJ's nodig om aan je te vertellen wat je goede muziek moet vinden, en dan iedere maand met weer een ander overhyped Nederlands gitaarbandje te komen, waar je de hele zomer dan mee plat gegooid wordt aangezien die lui meteen op ieder festivalletje in elk boerengat staan.
En dan pretenderen dat ze van de goede, alternatieve, muziek zijn. Maar ondertussen vuistdiep in allerlei bandjes zitten
Maar eh Veenstra, wat wel belangrijk is om te weten, eet jij zoute, zoete of zout/zoet gemengde popcorn?quote:
Is dit nou echtquote:
In principe luister ik voor de muziek, omdat die relatief weinig op andere zenders te horen is (zeker bepaalde classics), icm met de actualiteit achter zo'n zender.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die 3FM luisteren
Dan heb je echt geen smaak, en een paar van die overhypte DJ's nodig om aan je te vertellen wat je goede muziek moet vinden, en dan iedere maand met weer een ander overhyped Nederlands gitaarbandje te komen, waar je de hele zomer dan mee plat gegooid wordt aangezien die lui meteen op ieder festivalletje in elk boerengat staan.
En dan pretenderen dat ze van de goede, alternatieve, muziek zijn. Maar ondertussen vuistdiep in allerlei bandjes zitten
Deels eens. Iets te geforceerd zoeken naar Nederlandse bandjes. Iets te veel repeat in de play list. Maar als ik even geen zin heb in een cd tje toch de enige zender die aan te horen is. Naast radio tour want jeugdsentiment.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen die 3FM luisteren
het gaat overquote:Op maandag 21 juli 2014 10:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Focus mensen. Het gaat om Debiel Veenstra.
Als jullie haten op 3FM, Giel Beelen of het glazen huis ga daar dan maar een topic over openen
haten op slamFMquote:
Dat is overal zo harryquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
minimaal 10x op een dag hetzelfde nummer willen horen
Wat is dat fm 1,2 en 3? Naja hoe dan ook ik krijg maar geen slam FM te pakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee hoor. en op SlamFM is het wel heel erg.
als jij een slamfm fanboy bent dan is mijn zender niet boeiend voor je.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat is dat fm 1,2 en 3? Naja hoe dan ook ik krijg maar geen slam FM te pakken
sjezus misschien wou ik ook wel arafat FM jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
als jij een slamfm fanboy bent dan is mijn zender niet boeiend voor je.
Je vergeet holmaatjes gobektoedezoe en kenzingtun. Maar elk station heeft een playlist van een half uur.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:09 schreef Druppelss het volgende:
Check die playlist van 3FMieder uur zo'n beetje dezelfde crap.. Weer Adele, Pink
daarom: http://pinguinradio.com/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Je vergeet holmaatjes gobektoedezoe en kenzingtun. Maar elk station heeft een playlist van een half uur.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar eh Veenstra, wat wel belangrijk is om te weten, eet jij zoute, zoete of zout/zoet gemengde popcorn?
twitter:
Ook Pinguin hangt wel aan elkaar van de clichésquote:
haten op evers, van diepen en dennis ruyerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef Qunix het volgende:
Top tier: Stenders, De Zwart, Van Den Akker, Van Inkel,
daaronder Klijn, Kijk in de Vegte, Maat, Muijs en Ekdom,
daaronder Veenstra en nog een hoop.
Shit tier: De Heer, Lantinga, Beelen, Ruyer, De Breij, Evers, Van Diepen en Reijmer.
Kusje erop?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haten op evers, van diepen en dennis ruyer
Jij snapt er weinig van
jij mag het vinden natuurlijk.quote:
Q is good for you!!111quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haten op evers, van diepen en dennis ruyer
Jij snapt er weinig van
doe mij maar een paalinsletofsnolletje hihahoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Paracetamolletje erin, zakt vanzelf mop!
Ik zondag al een heel half jaar!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
doe mij maar een paalinsletofsnolletje hihaho
Grappie ik heb al jaren vaste verkering!!!1!!!!111 :d
veenstra is de radiojezusquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zondag al een heel half jaar!!!![]()
Maar dit topic is een liefdesode aan Venema![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |