Dat is overal zo harryquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
minimaal 10x op een dag hetzelfde nummer willen horen
Wat is dat fm 1,2 en 3? Naja hoe dan ook ik krijg maar geen slam FM te pakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee hoor. en op SlamFM is het wel heel erg.
als jij een slamfm fanboy bent dan is mijn zender niet boeiend voor je.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat is dat fm 1,2 en 3? Naja hoe dan ook ik krijg maar geen slam FM te pakken
sjezus misschien wou ik ook wel arafat FM jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
als jij een slamfm fanboy bent dan is mijn zender niet boeiend voor je.
Je vergeet holmaatjes gobektoedezoe en kenzingtun. Maar elk station heeft een playlist van een half uur.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:09 schreef Druppelss het volgende:
Check die playlist van 3FMieder uur zo'n beetje dezelfde crap.. Weer Adele, Pink
daarom: http://pinguinradio.com/quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:34 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Je vergeet holmaatjes gobektoedezoe en kenzingtun. Maar elk station heeft een playlist van een half uur.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar eh Veenstra, wat wel belangrijk is om te weten, eet jij zoute, zoete of zout/zoet gemengde popcorn?
twitter:
Ook Pinguin hangt wel aan elkaar van de clichésquote:
haten op evers, van diepen en dennis ruyerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:22 schreef Qunix het volgende:
Top tier: Stenders, De Zwart, Van Den Akker, Van Inkel,
daaronder Klijn, Kijk in de Vegte, Maat, Muijs en Ekdom,
daaronder Veenstra en nog een hoop.
Shit tier: De Heer, Lantinga, Beelen, Ruyer, De Breij, Evers, Van Diepen en Reijmer.
Kusje erop?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haten op evers, van diepen en dennis ruyer
Jij snapt er weinig van
jij mag het vinden natuurlijk.quote:
Q is good for you!!111quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haten op evers, van diepen en dennis ruyer
Jij snapt er weinig van
doe mij maar een paalinsletofsnolletje hihahoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Paracetamolletje erin, zakt vanzelf mop!
Ik zondag al een heel half jaar!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
doe mij maar een paalinsletofsnolletje hihaho
Grappie ik heb al jaren vaste verkering!!!1!!!!111 :d
veenstra is de radiojezusquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zondag al een heel half jaar!!!![]()
Maar dit topic is een liefdesode aan Venema![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |